Er staan ook hele pikante plaatjes in dit topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:40 schreef lezzer het volgende:
Ik lees elke keer Pay per View als ik de TT zie...
Je kunt het nog goedmakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er staan ook hele pikante plaatjes in dit topic.
Altijd als ik naar de verpakking van bieflapjes kijk, lees ik iets totaal anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef Qebbel het volgende:
Helemaal vergeten te zeggen, maar ik checkte vannacht iemand in die heette Beffers van zijn achternaam![]()
Goed dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik word niet gauw opgewonden maar hier gaat mijn buik toch wel van kriebelen... vooral door "het vrouwtje" van de twee...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef lezzer het volgende:
Dit bijvoorbeeld
Het mooie bij latin is overigens dat de paren meestal hetzelfde aan hebben.
Bij ballrroom zie je toch vaak een wat traditionelere kledingstijl (ook vanwege het bijna verplichte rokkostuum).
Wat zo mooi is, is dat ze heel gracieus dansen, maar je ziet wel heel goed die gespierde lijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word niet gauw opgewonden maar hier gaat mijn buik toch wel van kriebelen... vooral door "het vrouwtje" van de twee...
Ja, ik vind het echt heel mooi. Balletdansers ook, die hebben echt de mooiste lijven van alle sportersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat zo mooi is, is dat ze heel gracieus dansen, maar je ziet wel heel goed die gespierde lijven.
Mannen hebben nou eenmaal meer kracht, en dat zie je dan dus dubbel.
Als je de kans krijgt dit eens live te zien, zou ik het doen als ik jou was
Overigens heet dit bij uniparen de leider en de volger, waarbij de topparen ook vaak van rol wisselen tijdens de dans. Iets behoorlijk unieks (maar heel hip atm).
Het paar van het filmpje zet ook echt godsgruwelijk mooi in de muziek![]()
Ik kan me goed voorstellen dat het mensen "tegenstaat" hoor. "Gewone" nichten met een slap handje en "meid!" doen me ook niks. Het is echt de lichaamstaal van een danser die me trekt, en het arrogant-uitdagende, het weten dat ze goed zijn, en dat ze zich het daarom kunnen veroorloven. Of zo. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het nu precies is dat me aantrekt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Grappig, dat is nou net precies wat het voor mij helemaal niks maakt om naar te kijken. Die nichterigheid en de/het enorme overacten.. brrr.
Wheheh. Harige vrouwen dan (potten scheren toch niet?quote:
Jaaaaaa dat heb ik ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef Vanyel het volgende:
Godver, elke keer als ik die softefilmreclame zie en hugh grant 'just a girl, standing in front of a boy' hoor zeggen, maakt mijn hart een huppeltje en wil ik die film weer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |