Ik heb een lekkage in 1 van mijn waterleidingen. Ik heb hier een monteur bij gehad, die zat te zoeken en begon een paar keer over condens en niets vinden (hele plek op de muur, condens.

) om vervolgens met een hamer (!) een aardklem weg te rammen en te zeggen ik heb het gevonden, maar kan het niet direct repareren.
Ik tegen de avond hoofdkraan er op, moet immers douchen, water hoog tegen het plafond. Komt natuurlijk door die hamer actie van hem. Voor de duidelijkheid, de lekkage had ikzelf ook (deels) gevonden en wat meer dan voorzichtig druppelen deed het niet, dus mijn argwaan begon al een eigen weg te bewandelen.
Oke soit, vervolgens komt hij het enkele dagen later repareren, is het probleem dat hij vermoedelijk heeft veroorzaakt weg maar dat gedruppel nog niet opgelost. Begint hij weer over condens en douchende bovenburen en gooit het na de reparatie over de staat van mijn waterleidingen waar kennelijk wat mee is. (in bouwkundig rapport van 2jr terug kwam dit volgens mij niet naar boven maar kan dat ding zo snel nergens vinden) Dus na wat gesteggel hem een offerte laten maken wat in de eerste instantie 1 bedrag zou kosten in de 2e instantie het dubbele van dat bedrag. Let wel, ben in dit stadium al 260 euro kwijt, we zijn nog nergens.
Toen begon ik er een beetje genoeg van te krijgen en werpte te klus (van het vervangen van alle leidingen! Ging er van uit dat dit het probleem was.) op werkspot (wat ik bij nader inzien gelijk had moeten doen ipv een random google zoekresultaat te bellen). Reageert een monteur op en wil wel even langskomen de situatie bekijken zo gezegd zo gedaan, man komt kosteloos langs en zegt na 2 minuten dat er helemaal niets mis is met mijn leidingen en dat het best te repareren is, dit komt hij dan ook morgen doen aangezien me dit financieel veel beter uitkomt.
Wat moet/kan ik hier mee? De monteur die hier als laatst kwam lijkt erg zeker van de zaak te zijn. Moet ik hier nou nog iemand bij laten komen? En als laatste monteur gelijk heeft kan ik de eerste in gebreke stellen? Dit gelul heeft me de laatste dagen nogal wat stress en hoofdpijn bezorgd en zou eigenlijk wel een deel van mijn geld terug willen zien als die gabber alleen maar problemen op zit te lossen die hij om te beginnen heeft veroorzaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Netherlander op 06-10-2010 21:41:21 ]