Welnee, ik lees nooit de handleiding van ietsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ouch, dat wordt echt hakken.![]()
Heb jij wel de handleiding van de Desire gelezen?
Serieus, wat the fuck is dat toch.quote:
Ja, sorry. Haring.quote:
Ze worden toch zo snel groot.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Cat![]()
Stoeah, de kittens op De Grote Kattenbak
Dat roze geeft af. Soms. In specifieke gevallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht iemand dat bij mij doen dan zou ik onmiddellijk de telefoon inspecteren
Als het een fake call is gaat dat ding dus zo de gracht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Densie Smeldertquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, wat the fuck is dat toch.
Hele poos terug in het ziekenhuis, ipv Denise, Densie
Dus iedereen noemt me nou densie![]()
Tombo!quote:
dan is er toch iets mis met die gleuf van jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
Ik gelooooooof dat er ook opeens een kwartje met betrekking tot de tt valt.
Ik heb het net nog even voor je gechecked, maar ik heb geen gleuf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is er toch iets mis met die gleuf van je
vandaar dat die kwartjes zo moeizaam gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het net nog even voor je gechecked, maar ik heb geen gleuf.
En het doet nog zeer ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vandaar dat die kwartjes zo moeizaam gaan
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |