Kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar die komt dan toch niet in een brief van de TNT?
Heb nog nooit een Amerikaans paspoort gezien, wel, toen ik nog bij de bank werkte, allemaal paspoorten uit Nigeria enzo, waar ze nog met de hand worden geschrevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
amerikaanse paspoorten zijn idd tof, ik zie ze wel eens voorbij komen op m'n werk, zoveel kleur
Negeriaanse scammersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb nog nooit een Amerikaans paspoort gezien, wel, toen ik nog bij de bank werkte, allemaal paspoorten uit Nigeria enzo, waar ze nog met de hand worden geschreven
Je enge nagels?quote:
Misschien is het bakje in je wasmachine waar je het wasmiddel in doet verstopt? Ik had dit ook altijd, daarom stop ik nu het wasmiddel samen met de wasverzachter gewoon bij mn kleding in in de trommel, nu ruikt het weer lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef Mirjam het volgende:
aaaaargh!
mijn was ruikt al een tijdje niet fris meer, en wát ik ook doe, er komt maar geen verbetering in
vooral bovenkleding die ik uithang stinkt
ik gebruik altijd een wasbolletjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien is het bakje in je wasmachine waar je het wasmiddel in doet verstopt? Ik had dit ook altijd, daarom stop ik nu het wasmiddel samen met de wasverzachter gewoon bij mn kleding in in de trommel, nu ruikt het weer lekker
Hmm, das wel raar danquote:
k heb nog swatches die niet gepost zijn, kijk net in de fotos maar ik vind mijn nagels daar te langquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je enge nagels?
Oh en SQ fijn dat jij nog wel even reageerde op mijn vraag.
misschien je filter waar troep in zit?quote:
nouja, het is vnl. als ik de was uithang.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, das wel raar dan. En is het echt zo'n muffe waslucht als je het eruit haalt, alsof het te lang erin gezeten heeft?
ja, gisterenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan de filter van je wasmachine zijn.
Heb je die recent schoongemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |