moest die laatste zin?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:11 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nee dat is de emotie die loskomt bij de mental image.
Serieus ... als zoiets gezegd wordt dan voel je het bijna.
Zoiets als nagels over een schoolbord
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, nu hoeven we geen bloedtest te doen: dochterliefquote:
Euh ja, dikke vingerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Verkrachting is dat de ander wordt geforceerd om geneukt te worden.
Een stokje prikken in een plasbuis valt daar niet onder.
Wat een onderwerp
Een dikke vinger past waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh ja, dikke vingerEcht niet he. Penetratie is gewoon verkrachting, in het wetboek staat niks over wat gepenetreerd moet worden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, nu hoeven we geen bloedtest te doen: dochterlief
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat jij drinkt mag je uiteraard zelf weten, verwacht alleen niet dat ik het ook drink.
nou.. Dan moeten we maar 2 treetjes in huis halen, maar jij draagt zequote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat jij drinkt mag je uiteraard zelf weten, verwacht alleen niet dat ik het ook drink.
Dat zal je dan wel van je vader hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je zegt dat je van paprika's walgt weet ik het zeker
Ja, want penetratie gebeurt alleen met vingers en piemelsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:13 schreef STING het volgende:
[..]
Een dikke vinger past waarschijnlijk niet.
Er zijn inderdaad speeltjes. Maar er zijn zat mannen die ze niet durven te kopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk best interessant
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want penetratie gebeurt alleen met vingers en piemels![]()
Iedere ongewenste en zonder toestemming plaatsvindende penetratie, waarmee en in welk gat dan ook, is verkrachting volgens de wet. Klaar.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:ik ben gister helemaal vergeten om te eten
Straks maar macaroni maken dan
ja, dat telt vast ook welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zal je dan wel van je vader hebben![]()
Escobar walgt wel van ze, telt dat ook?
Dat maak ik wel goed met het eten. Hopelijk houd je van pittig.quote:
Sure, geen probleem.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nou.. Dan moeten we maar 2 treetjes in huis halen, maar jij draagt ze
quote:
ja... Dat zou ik natuurlijk ook nog kunnen doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad speeltjes. Maar er zijn zat mannen die ze niet durven te kopen.
Daarom hoorde ik mannen over pennen, batterijen en soms een hele kleine vibo.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat maak ik wel goed met het eten. Hopelijk houd je van pittig.![]()
[..]
Sure, geen probleem.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben gister helemaal vergeten om te eten
Straks maar macaroni maken dan
en coca cola.. Die draag jij ook he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat maak ik wel goed met het eten. Hopelijk houd je van pittig.![]()
[..]
Sure, geen probleem.
AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggggghhhhhhhhhhhhhhh!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad speeltjes. Maar er zijn zat mannen die ze niet durven te kopen.
3 dagen gambamacaroni in het vooruitzichtquote:
Ik ben eens naar een seksshop (mja wel vaker) geweest in Utrecht die ook in Spuiten en Slikken te zien was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja... Dat zou ik natuurlijk ook nog kunnen doensolliciteren bij een seksshop
Geen ei?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
mag het laatste niet en eerste waarschijnlijk niet door de laatste..
Nasi dan i.p.v. bami?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:18 schreef Evie het volgende:
mag het laatste niet en eerste waarschijnlijk niet door de laatste..
Er is zelfs een topic over geweest op KPDquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
ik vond de vrouwvriendelijke seksshop in adam wel grappigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben eens naar een seksshop (mja wel vaker) geweest in Utrecht die ook in Spuiten en Slikken te zien was.
Was echt een grote. En leuk rond snuffelen. Zou het zeker niet erg vinden om daar te werken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic over geweest op KPD
Oh bummer..quote:
dag dag stingeling!quote:
Ja, Coca Cola.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en coca cola.. Die draag jij ook he?
Gelukkig wel de goede cola..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, Coca Cola.![]()
Oh, dragen ben ik wel gewend, dat doe ik nu ook al.
dan doe ik wel kokenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, Coca Cola.![]()
Oh, dragen ben ik wel gewend, dat doe ik nu ook al.
er is geen andere colaquote:
ik herken de tekst uit je sig nu pasquote:
Morgen eet ik tagliatelle alla puttanesca.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
En morgen eet ik pasta met zelf gemaakt pastasaus en gehaktballetjes
quote:
Ik vind het eigenlijk storend dat ik me dat kan herinnerenquote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond de vrouwvriendelijke seksshop in adam wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |