Onder het mom van "rekt het niet dan scheurt het wel" zeker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
respect voor degene die die erin gepropt krijgt
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Dat is niet fijn kan ik je vertellen![]()
Oh en ze doen moeilijk bij de Lidl dat k met een AH karretje rondloop
jij bent al een keer op die manier verkracht?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Dat is niet fijn kan ik je vertellen![]()
Oh en ze doen moeilijk bij de Lidl dat k met een AH karretje rondloop
en wat niet scheurt dat knippen we welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Onder het mom van "rekt het niet dan scheurt het wel" zeker?
Dat heet martelen, niet verkrachten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent al een keer op die manier verkracht?
Bamboe werkt best goed hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen als het hout is, dan splintert het.. Je kan beter een metalen stokje pakkenbreekt ook minder snel
Hoe zit dat dan met mannen die het lekker vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heet martelen, niet verkrachten.
Als jij dat echt niet wilt en dat gebeurd toch dan is het wel degelijk verkrachting..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
penetratie van het lichaamquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er serieus mannen die dat lekker vinden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met mannen die het lekker vinden
Blijkbaar, k vond t al een kut winkelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef Evie het volgende:
[..]whahaha verneuken goede kwaliteitskarretjes de cheap ass vloer van de lidl dan?
ervaring met stokjes in piemel?
![]()
Zo naïefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn er serieus mannen die dat lekker vinden?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar, k vond t al een kut winkel
Verkrachting is dat de ander wordt geforceerd om geneukt te worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Als jij dat echt niet wilt en dat gebeurd toch dan is het wel degelijk verkrachting..
Weet je, het zou me niet eens verbazen als dat echt zo zou zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef Evie het volgende:
![]()
Naïeve meisjesquote:
Martelen onder de vlag van SM.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met mannen die het lekker vinden
En ja, daar heb ik ervaring mee jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef Evie het volgende:
[..]whahaha verneuken goede kwaliteitskarretjes de cheap ass vloer van de lidl dan?
ervaring met stokjes in piemel?
![]()
Wel als dat onder dwang en tegen wil in gebeurd..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Verkrachting is dat de ander wordt geforceerd om geneukt te worden.
Een stokje prikken in een plasbuis valt daar niet onder.
Wat een onderwerp
ja, er zijn van die speciale dingen te koop die de man in zijn buis kan plaatsen voor extra genot.. En die dingen kunnen best breed zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Er zijn zat mannen die daar op geilen. En van alles proppen in hun plasgaatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je, het zou me niet eens verbazen als dat echt zo zou zijn.
Dat zal het ook best wel zijn. HEt schijnt dat een buisje voor medischonderzoek al pijn doet, dus laat staan een stokje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Yuki het volgende:
Dat klinkt best pijnlijk
Btw, pauper werkwinkel in het UMC
Wat is het toch heerlijk om cynisch te zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je, het zou me niet eens verbazen als dat echt zo zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die daar op geilen. En van alles proppen in hun plasgaatje
ik zie hier een minpuntjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Cassis energy.
Golden Power van de Aldi rocks wel.
[..]
[..]
Dit is eigenlijk van die informatie die je helemaal niet wilt weten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
ik vond het eigenlijk best interessantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk van die informatie die je helemaal niet wilt weten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Cassis energy.
Golden Power van de Aldi rocks wel.
Zeg maar gerust punt...quote:
Hoezo pauper?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Yuki het volgende:
Dat klinkt best pijnlijk
Btw, pauper werkwinkel in het UMC
Nee dat is de emotie die loskomt zodra ik het lees.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
die zijn juist heel geniaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Die gewone oranje blikjes van Lidl zijn ook wel OK. Maar cassis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |