aah maar das ook wel terecht zo bijzonder als dat jij bent moet gewoon 2 keer erin staanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
Ik sta er 2 keer inmet mijn vlinder en mijn huidige avatar
quote:
Aaw liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
aah maar das ook wel terecht zo bijzonder als dat jij bent moet gewoon 2 keer erin staan
ik kan wel lief zijnquote:
Ah, dat is de manier dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
oooiquote:
ach ik blijf teminste bescheiden en dat siert me wel eensquote:
tja sommige hebben dat he het is ook moeilijk beschijden te blijven voor vent zolas jijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ik blijf teminste bescheiden en dat siert me wel eens
ik weet van niks in ieder geval gniffelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef scropio het volgende:
[..]
tja sommige hebben dat he het is ook moeilijk beschijden te blijven voor vent zolas jijXD
hahahah jep dat is een gegeven feitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet van niks in ieder geval gniffel
maar goed jij kent mij anders dan de meeste hier
whehehe je kan een hoop van me zeggen maar ik bracht altijd wel leven in de brouwerijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:10 schreef scropio het volgende:
[..]
hahahah jep dat is een gegeven feit
maar zo erg is het niet hoor om jouw te kennen
het heeft me mooie jeugd herinderingen gegeven:P
en je lijkt op dolf jansenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:17 schreef scropio het volgende:
naja ik ben scropio echte naam maarten
23 jaar
kom uit apeldoorn
ben hier eigenlijk via gier
metal is mijn fav muziek
en ben zo gek als een Deur![]()
als je nog wat wil weten vraag maar raak
hoiquote:
Daar kijk ik straks thuis nog wel even naar dan. Want dan stond je er ook al twee keer inquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk
Pffffff.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom nu pas.. dat vroeg ik me ook af, heb een tijdje aan de diclofenac gezeten toen ging het goed, daarna weer last, weer diclofenac, toen over toen last en toen prikken voor die slijmbeursontsteking.. en heb nu 3? weken geleden die laatste prik gekregen en de dokter zei dit is de laatste.
Ja maar??? ;9 ik heb nog last en nu? Verwijsbrief fysio gekregen
Dus ik loop nu bij de fysio
En ik op de foto
[..]
Eetse giertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |