dat is mooi! ik vertrouw mijn handelaar mij. die lult zoveel; daar kom ik toch nooit doorheenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, ik kan van alles roepen. Maar de garage waar ik heen ga is echt top. Kan er niets anders van maken. Ze bellen van te voren netjes met het werk wat gedaan moet worden en vragen expliciet toestemming. Tenzij het een levensbedreigend defect is. Dan repareren ze het direct, want ze willen die verantwoording niet. Niets meer dan lof voor ze
. Ze doen hun werk keurig en daar betaal ik graag iets meer voor.
Ik zie het als een goede zet van het bedrijfquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen opslag? Ik zou weigerenJe mag ook niet meer klagen over het bedrijf?
heel slim van zequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het als een goede zet van het bedrijfP. klaagt niet meer, doet verantwoordelijker werk, maar hoeven ze niet meer te betalen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiIk ben aanwezig op mijn werk, maar dat is het dan ook wel.
Niets voor je lezers, Steer?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen opslag? Ik zou weigerenJe mag ook niet meer klagen over het bedrijf?
Als jij langskomt voor je PS-cursusjequote:
Mijn teamlead is wel slim geweest jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het als een goede zet van het bedrijfP. klaagt niet meer, doet verantwoordelijker werk, maar hoeven ze niet meer te betalen
ik zie iedereen al in polonaise achter Pee aanlopenquote:
Altijd leuk een paar dagen weg af en toe voor je werkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn teamlead is wel slim geweest jaMaar als het goed is krijg ik ook twee man in Praag onder me
En het ontwikkelingsgedoe moet eigenlijk face to face worden gedaan
Ik zie mogelijkheden....
Welke?quote:
Stinkt het in Ghana? Of woont er een ex?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou ook wel graag naar het buitenland willen voor mn werk, behalve naar Ghana. mn baas gaat wel eens naar Zwitserland, Parijs of Londen (laatste vanwege whiskyproeverijen) maar ik mag nooit mee
lijkt me helemaal niks. landschap is niks, je hebt daar niks behalve hotel en paar restaurants. en dan zou ik in de fabriek moeten werken en 20 vrouwen aansturen die pinda's aan het sorteren zijn.... niks voor mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stinkt het in Ghana? Of woont er een ex?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stinkt het in Ghana? Of woont er een ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |