Als je deze maand nog studiefinanciering hebt gehad was je OV deze maand sowieso nog geldig. Je moet wel zelf aangeven dat je een 0-lening wilt anders kan het zelfs zo zijn dat je automatisch overgaat in lenen en dan stellen zij het leenbedrag vast (het bedrag dat je nu aan stufi krijgt). Maar daar krijg je dan wel een brief over.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:25 schreef spermanent het volgende:
Ik heb nog niets doorgegeven, maar kreeg deze maand wel nog studiefinanciering.
Dat is dus een lening? En dan is mijn OV dus nog geldig?
Bedankt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als je deze maand nog studiefinanciering hebt gehad was je OV deze maand sowieso nog geldig. Je moet wel zelf aangeven dat je een 0-lening wilt anders kan het zelfs zo zijn dat je automatisch overgaat in lenen en dan stellen zij het leenbedrag vast (het bedrag dat je nu aan stufi krijgt). Maar daar krijg je dan wel een brief over.
Info:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)g_en_toch_reizen.asp
Ja, zolang je van je recht op studiefinanciering (= 4 jaar beurs en drie jaar lenen), heb je ook recht op het studentenreisproduct oftewel je OVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:47 schreef spermanent het volgende:
Maar 1 ding is me nog niet duidelijk. Als je WEL leent, (dus geen 0-lening), is je OV dan ook nog geldig?
Oke zeer bedankt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, zolang je van je recht op studiefinanciering (= 4 jaar beurs en drie jaar lenen), heb je ook recht op het studentenreisproduct oftewel je OV
Als je studiefinanciering omgezet is in een lening dan heb je daar als het goed is een brief over gehad (in augustus).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:25 schreef spermanent het volgende:
Ik heb nog niets doorgegeven, maar kreeg deze maand wel nog studiefinanciering.
Dat is dus een lening? En dan is mijn OV dus nog geldig?
Nee alleen je studiefinanciering van die drie jaar moet je terugbetalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef klier het volgende:
7 jaar OV dus in totaal. Maar voor die laatste drie jaar betaal je dan toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |