Thanx!quote:
Je moet haar denken in een bloemenjurkje, dan is ze wel appetijtelijk.quote:
Hoe durft 'ie, aanklagen die aanzetter tot haat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef Klaudias het volgende:
zie die Hans Jansen grijnzen toen die vrouw meldde dat Rabbae ook gaat spreken
immers als iedereen het met elkaar eens is zal er natuurlijk nooit vooruitgang plaatsvindenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onder professoren.
http://www.depers.nl/binnenland/511031/Spreek-Wilders-vrij.html
dat zeg ik toch nergens. net legde je me ook al allemaal dingen in de mond, of sterker nog, je suggereerde dat ik zou hopen dat mensen geweld aan wordt gedaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe durft 'ie, aanklagen die aanzetter tot haat.
quote:
ik denk dat Mosko zich zonder camera's anders gedraagt ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef Jian het volgende:
Mosko moet een bietje lachen om de motivering en de eis
Wie niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik denk dat Mosko zich zonder camera's anders gedraagt ...
Volkomen terecht, de idioten zijn weer uit hun gaten gekropen voor dit proces.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef Jian het volgende:
Mosko moet een bietje lachen om de motivering en de eis(het emigratieverhaal)
Misschien dat wilders iets met het kabinet moet doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Morendo het volgende:
Moszko gaat desbetreffende dag met Eva Jinek naar Parijs ofzo?
Eindbaas.
Wat is eigenlijk de max. straf die Wilders kan krijgen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Re het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een symbool voor schudig zijn...
een optreden in De Wereld Draait Doorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de max. straf die Wilders kan krijgen?
vond em wel mooi "moeten we de verhuiskosten betalen? "quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef Jian het volgende:
Mosko moet een bietje lachen om de motivering en de eis(het emigratieverhaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |