http://www.nu.nl/economie(...)ij-unox-gemaakt.htmlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:25 schreef Sisko het volgende:
Alle rookworsten die niet van de Hema zijn zijn inferieur
Mee eens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:25 schreef Sisko het volgende:
Alle rookworsten die niet van de Hema zijn zijn inferieur
Die van Unox smaken wel degelijk heel anders dan de echte Hema wordt. Tevens is het een werknemer die dat zei omdat hij gefrustreerd was dus of het waar is weten we niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kortom: je bent dus gek op Unox rookworsten! (zie link hierboven)
Dat is lief! Alvast bedankt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:56 schreef Karstman het volgende:
volgens mij liggen er nog 1 of 2 in de oudpapierbak, zal vanavond even kijken voor TS.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
Volgens mij hebben wij er thuis ook nog 3 of 4 liggen (en ik ben zelf geen blond-fan, maar wisten nog niet wat de actie was dus hadden wel gespaard)... Zal vanavond effe checken als ik thuis ebn en als ze er nog zijn PM ik je!
In ieder geval bedankt voor de moeite!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef meg1983 het volgende:
Kijk straks wel even op me werk of ze bij de groot verpakkingen zitten, maar mss dat de dames ze zelf ook sparen dus ik beloof niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |