abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87239184
Gelukkig maar dat je hebt aangegeven aan het bedrijf dat je niks hebt te doen. En gelukkig maar dat je dat op tijd aan je stagebegeleider hebt gemeld om daar desnoods iets aan te doen. Anders zat je inderdaad in deze fictieve situatie.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:09:50 #77
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_87239202
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:09 schreef Deckard het volgende:
Gelukkig maar dat je hebt aangegeven aan het bedrijf dat je niks hebt te doen. En gelukkig maar dat je dat op tijd aan je stagebegeleider hebt gemeld om daar desnoods iets aan te doen. Anders zat je inderdaad in deze fictieve situatie.
Inderdaad.

Ze snapt er geen reet van. :N
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_87239245
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:08 schreef Belle_Elle het volgende:

[..]

Je begrijpt dat als je later een baan hebt, je jezelf niet zes keer in zes weken kunt ziekmelden he? Half Nederland gaat met gruwelijke tegenzin naar zijn of haar werk. Werken doe je voor 't geld, niet je plezier (al zijn er natuurlijk wel mensen die hun werk erg leuk vinden). Wordt dus harder voor jezelf of zoek werk wat je verschrikkelijk goed bevalt zodat je je niet elke fucking week ziek hoeft te melden.
Haha, ja dat weet ik. Maar omdat mijn stageplek geen werk voor mij kan geen aanbieden en het nog een onbetaalde stage is, heb je weinig zin om naar stage te gaan. Ik gebruik natuurlijk wel als ik later een baan heb wel serieus aan de slag ga, ik kom voor de doekoe en voor de werk. :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:11:24 #79
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_87239254
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:40 schreef koekii het volgende:

[..]

Ja, maar ik loop stage daar geven ze ene moer om mij .
Zo is ie goed.

Nou aan je werk!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:11:47 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87239271
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:05 schreef koekii het volgende:

[..]

Wat verdien ik? Dat ik ziek moet zijn?
Die maatregel, omdat je al zo vaak een fake ziekmelding hebt gedaan. Boontje, loontje.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:11:53 #81
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_87239276
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:11 schreef koekii het volgende:

[..]

Haha, ja dat weet ik. Maar omdat mijn stageplek geen werk voor mij kan geen aanbieden en het nog een onbetaalde stage is, heb je weinig zin om naar stage te gaan. Ik gebruik natuurlijk wel als ik later een baan heb wel serieus aan de slag ga, ik kom voor de doekoe en voor de werk. :)
Waarom ga je dan? Zoek dan een andere stageplek.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_87239278
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:09 schreef Deckard het volgende:
Ben je grappig :P Ik ga echt niet tegen mijn baas zeggen dat ik ga 6 dagen zogenaamd vrij hebt genomen omdat ik iets beters te doen had. :{w
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:13:41 #83
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_87239324
quote:

[..]

Ben je grappig :P Ik ga echt niet tegen mijn baas zeggen dat ik ga 6 dagen zogenaamd vrij hebt genomen omdat ik iets beters te doen had. :{w
Dat bedoeld hij niet :')
pi_87239345
quote:

[..]

Ben je zo dom om zelfs die post van mij niet te begrijpen? Je snapt toch wel dat ik bedoel dat je moet aangeven bij dat bedrijf dat je je graag wat meer werk wilt verrichten. En desnoods stap je naar je stagebegeleider met het verzoek van overplaatsing. Er zijn jaarlijks honderden gevallen bekend waar dat gebeurd.
pi_87239381
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:59 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat jij 28 bent.

Dit soort gedrag vertonen mensen van 15 jaar die een bijbaantje als vakkenvuller hebben.
ja is ook zo.
maar speelt ook mee dat ik het niet naar me zin heb op mn werk.
ben ondertussen wel al aan het kijken naar wat anders
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_87239425
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:14 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ben je zo dom om zelfs die post van mij niet te begrijpen? Je snapt toch wel dat ik bedoel dat je moet aangeven bij dat bedrijf dat je je graag wat meer werk wilt verrichten. En desnoods stap je naar je stagebegeleider met het verzoek van overplaatsing. Er zijn jaarlijks honderden gevallen bekend waar dat gebeurd.
Oh oke, ja dan heb ik anders gelezen :P Ik heb al aangekaart aan mijn baas, stagebeleider etc, hun antwoord : Zelf werk zoeken :? Er is niks administratiewerk te verrichten in zijn kantoortje :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:18:59 #87
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_87239470
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:39 schreef koekii het volgende:
Hebben jullie dat ook bij dagen dat als je geen zin hebt om naar je stage of naar je school te gaan en dat je gewoon ziek meldt? Nou! Dat heb ik vandaag. Ik heb al mijn ziektedagen misbruikt om vrij te nemen, voel ik me echt eens ziek mag ik niet eens vrij nemen. Als ik toch vrij neemt, wordt ik ontslagen. :'(
al je ziektedagen misbruikt? Je mag maar een x aantal dagen ziek zijn?

Wat is dat voor een belachelijk iets. Als je ziek bent, ben je ziek. Daar is geen maximum aan vast te stellen.

Rare regel.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:21:13 #88
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_87239523
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:39 schreef koekii het volgende:
Hebben jullie dat ook bij dagen dat als je geen zin hebt om naar je stage of naar je school te gaan en dat je gewoon ziek meldt? Nou! Dat heb ik vandaag. Ik heb al mijn ziektedagen misbruikt om vrij te nemen, voel ik me echt eens ziek mag ik niet eens vrij nemen. Als ik toch vrij neemt, wordt ik ontslagen. :'(
eigen schuld, moet je je maar niet ziek melden als je niet ziek bent. Je werkplek is geen speeltuin!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:22:10 #89
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_87239560
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:45 schreef koekii het volgende:

[..]

Mijn baas is gewoon een kansloze persoon. We mogen in onze stageperiode 3 x vrij nemen en 3 x ziek melden. Maar ik heb soms echt geen zin in mijn stage ofzo dus neem ik altijd vrij. Maar nu ik me echt bagger voelt, kan ik niet eens ziekmelden. :'(
:r
  Forum Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 11:23:13 #90
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_87239600
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:17 schreef koekii het volgende:

[..]

Oh oke, ja dan heb ik anders gelezen :P Ik heb al aangekaart aan mijn baas, stagebeleider etc, hun antwoord : Zelf werk zoeken :? Er is niks administratiewerk te verrichten in zijn kantoortje :')
Andere werkzaamheden doen in zijn kantoortje die beter betalen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:24:43 #91
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_87239639
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef koekii het volgende:

[..]

Nee mijn OP klopt niet zo goed maar ik ben vandaag echt ziek :'( Ik huil gewoon zo erg is het, vermannen gaat nooit lukken ik voel me echt kut.
en nu moeten wij medelijden hebben? :{ :')

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef koekii het volgende:
Ja, maar bij mijn kut stage mag je maar 3 x ziekmelden en 3 x vrijnemen. Hij wilt dat we tijdens onze stageperiode de hele tijd aanwezig zijn. Ik ben al groot en ik weet hoe het is om te werken. Maar ik doe daar helemaal niks en dat is ech stom.
ik vind jouw houding echt stom!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:29:59 #92
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_87239793
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:00 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik loop daar al ongeveer 6 weken stage volgens mij, en ja in al die weken dat ik daar kwam deed ik niks. Mijn routine op mijn stage: PC opstarten, internetten, hw maken, en naar huis gaan. En heel soms geeft mijn baas een kleine opdracht die ik al in 10 min klaar hebt, ik ga dan ook geen moeite doen.
en waarom vraag je dan je baas niet om nieuwe opdrachten? Je bent ergens toch voor een reden stage gaan lopen? Voor welke functie loop je eigenlijk stage? Lijkt me sterk dat er echt niets te doen valt.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:31:13 #93
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_87239832
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:04 schreef koekii het volgende:

[..]

Nee de 6 dagen toen ik zogenaamd vrij had genomen, ging ik lekker lang uitslapen, shoppen flink inkopen doen ( geen tijd door achterlijke school en stage) en ja ook gaan FOK!en.
Je baas moest maar eens dit topic zien :) Kun je meteen vertrekken :Y
pi_87239912
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:31 schreef najazeg het volgende:

[..]

Je baas moest maar eens dit topic zien :) Kun je meteen vertrekken :Y
:') Like if that going to happen :o
pi_87239918
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:29 schreef najazeg het volgende:

[..]
..... Lijkt me sterk dat er echt niets te doen valt.
Zou jij een stageloper met zo'n houding en die zich al een aantal keer ziek heeft gemeld in 6 weken tijd, werk geven ...?
Ik kan het me wel voorstellen hoor, TS denkt dat ze daar achterlijk zijn.
pi_87239966
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Zou jij een stageloper met zo'n houding en die zich al een aantal keer ziek heeft gemeld in 6 weken tijd, werk geven ...?
Ik kan het me wel voorstellen hoor, TS denkt dat ze daar achterlijk zijn.
:)
pi_87240107
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:45 schreef koekii het volgende:
Maar ik heb soms echt geen zin in mijn stage ofzo dus neem ik altijd vrij. Maar nu ik me echt bagger voelt, kan ik niet eens ziekmelden. :'(
goeie instelling. jij gaat het wel maken in het beroepsleven :')
  Forum Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 11:43:22 #98
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_87240167
hoeveel weken moet je nog wel niet?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_87240183
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:43 schreef Pharkus het volgende:
hoeveel weken moet je nog wel niet?
Weet ik niet maar tot 17 januari :'(
pi_87240215
Een stage afzeiktopic!!
ik ben van de partij waneer gaan we je baas vegiftigen en je stageplaats afbranden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')