Je bedoelt dat je je genaaid voelt omdat je voorganger het papier niet bijgevuld had?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Ooooh meeeeen, ik ben net echt zo heerlijk hard genaaid op het kopieerapparaat
Shhhtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je genaaid voelt omdat je voorganger het papier niet bijgevuld had?
Kapper, ik wil wel en ik wil niet, mn haren moeten langer, maar nu ziet het er niet uitquote:
Pas maar op hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kapper, ik wil wel en ik wil niet, mn haren moeten langer, maar nu ziet het er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:09 schreef PeuRac het volgende:
aankleden, ontbijten en dan naar de kapper*the horror*
Omdat ze altijd heel voorzichtig is omdat ze weet dat ik de verdoving zo kut vind.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga hopen dat die van mij ook lief is maandag..![]()
Hoezo is die van jou lief?
Ik ga maar 7 euro betalen volgens mij, dat is nog engerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
net m'n banksaldo bekeken (): de kapper moet nog maar even wachten.
Met de tondeuse eroverheen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar 7 euro betalen volgens mij, dat is nog enger
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
net m'n banksaldo bekeken (): de kapper moet nog maar even wachten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:15 schreef PeuRac het volgende:
Kapper, ik wil wel en ik wil niet, mn haren moeten langer, maar nu ziet het er niet uit
Ik hoef mijn haarhomo nooit te betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hm nam voor januari nooit ergens een verdoving voor.. en ik moet zeggen dat een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving erg klote is..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ze altijd heel voorzichtig is omdat ze weet dat ik de verdoving zo kut vind.
Het engste zou zijn als je banksaldo geen 7 eur toelietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En, al flink nerveus voor morgen jong?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het engste zou zijn als je banksaldo geen 7 eur toeliet
quote:
eeeuhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef mijn haarhomo nooit te betalen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En, al flink nerveus voor morgen jong?
Een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:30 schreef Evie het volgende:
[..]
hm nam voor januari nooit ergens een verdoving voor.. en ik moet zeggen dat een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving erg klote is..
(ook meteen het eerste wat er ooit mis was ongeveer)..
Toen had de tandarts mn verstandskies dichtgepleurd met de vulling op de zenuw die nog niet helemaal weg was.. en mn kies was nogsteeds ontstoken .. de lul!
Lang leve de kaakchirurg en verdovingen zeg ik inmiddels, want na 2 maanden valt die pijn niet meer te houden
Haarhomo... klinkt goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef mijn haarhomo nooit te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |