Ik wel. Uitzendkracht vs vast personeel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent gekik zou er geen nee tegen zeggen als ik de mogelijkheid had
Nou, dat hangt wel van de persoon af natuurlijk. Of zou je zoiets ook doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef PeuRac het volgende:
Jij bent gekik zou er geen nee tegen zeggen als ik de mogelijkheid had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dat hangt wel van de persoon af natuurlijk. Of zou je zoiets ook doen?Nou, Bill heeft nog wel wat tips over wat je met die sigaar kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
87% kissedquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, Bill heeft nog wel wat tips over wat je met die sigaar kan doen
Zoenen wordt ook al als seks gezien?quote:
Why not?quote:
Dat is wel overtrokken hoorquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dat hangt wel van de persoon af natuurlijk. Of zou je zoiets ook doen?Ik werk overwegend met mooie vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Haha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Heb net ff het scherm van een collega met CTRL AALT pijltje omlaag op z'n kop gezet
Ff kijken hoe ze reageert als ze terug op d'r pleek is![]()
Je beperkte wereldbeeld dient niet echt als een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel overtrokken hoorIk ken geen enkel bedrijf tot nu toe waar ze daar moeilijk over doen, tenzij anderen er last van hebben natuurlijk.
Niet moeilijk over doen?! Serieus?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel overtrokken hoorIk ken geen enkel bedrijf tot nu toe waar ze daar moeilijk over doen, tenzij anderen er last van hebben natuurlijk.
ik ben bang dat je de enige bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |