vond ik wel even stoer om erbij te vermelden, het trekt alles wel een beetje uit zijn verband, maar het was wel even geil, gewapende soldaatjes pesten.quote:
Nee Hongarijequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:23 schreef Angst het volgende:
heb je gelijk ook je fiets terug gevraagd?
ohnee oostenrijk...
uh...
wa zou jij er van vinden as je met loodzware flessen water moe sjouwjuh, zou jij dan geen gewone tas willuh? je ben tenslotte backpacker wee je wel, je moe al die zooi mee leuruh wee je! jij zou het ook niet pikkuh, geef maar toe!!quote:
Ik zou gewoon geen Pálinka drinkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:35 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
wa zou jij er van vinden as je met loodzware flessen water moe sjouwjuh, zou jij dan geen gewone tas willuh? je ben tenslotte backpacker wee je wel, je moe al die zooi mee leuruh wee je! jij zou het ook niet pikkuh, geef maar toe!!
Erg he dat er grechtigheid staatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oké, ik zal het uitleggen.
Ik las de TT en zag direct dat dit topic op niets zou uitlopen, daar er grechtigheid in de TT staat.
Vervolgens ben ik het topic toch gaan lezen, en kwam toen tot de conclusie dat het ook gewoon een matig topic en onterechte klacht is.
En dat ik het in 2 posts zet is natuurlijk voor mijn postcount![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees nooit het hele topic. 1 florint is niks manquote:
Jij vindt dat er geen gerechtigheid is op deze wereld?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Gerechtigheid..? Ben jij wel van deze planeet?
Ze gaf me volgens mij een muntje van 100 forintquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lees nooit het hele topic. 1 florint is niks man500 van die dingen is 1 euro
300 florint is toch wel weer een hotdog verdient.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Ze gaf me volgens mij een muntje van 100 forint
Preciesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
300 florint is toch wel weer een hotdog verdient.
Pálinkaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zou gewoon geen Pálinka drinken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Minister_Magier het volgende:
Om een stukje af te snijden wilde ik over het spoor heen rennen maar gewapende soldaten stuurden ons terug, toen ze later de andere kant opkeken zei ik; oke nu! maar toen kwamen ze er weer aan en stuurde ons weer terug.
Ik dacht wat maakt het nou uit dat we een stukje afsnijden?
Wel nog even een kanttekening hierbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |