Dát heb ik dus ook altijd. Zie je zo'n verkoopster helemaal onder de plamuur dan denk ik jaquote:Op maandag 15 november 2010 13:05 schreef Keroppi het volgende:
Ik een van de verkoopsters bij d'r lurven gegrepen (die trouwens de felroze lippenstif ver buiten de natuurlijke liplijn had, van zoiemand wil je toch geen advies?)
Ik weet wel dat ze bij de DA op Binnenwegplein (R'dam) ze een sectie hebben waar ze poeders/foundation hebben speciaal voor mensen met een donkere huid. Ik ben alleen de naam van het merk vergeten.quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef L.no het volgende:
Zijn er winkels waar ze standaard foundation en poeder hebben voor een vrij donkere huid? Ik moet altijd goed zoeken naar een toko om eentje te vinden.
Ja dat is echt heel erg bij sephora. Belachelijk personeel.quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dát heb ik dus ook altijd. Zie je zo'n verkoopster helemaal onder de plamuur dan denk ik ja
In de randstad zijn ze makkelijker te vinden ja. Ik woon nu in Friesland (ik ga ook regelmatig naar Limburg) en in Rotterdam kom ik maar een paar keer per jaar. Ik ga kijken bij een lokale DA.quote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze bij de DA op Binnenwegplein (R'dam) ze een sectie hebben waar ze poeders/foundation hebben speciaal voor mensen met een donkere huid. Ik ben alleen de naam van het merk vergeten.
Heeft Bobbi Brown dat niet? Te verkrijgen bij Ici Paris of Douglas?quote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef L.no het volgende:
[..]
In de randstad zijn ze makkelijker te vinden ja. Ik woon nu in Friesland (ik ga ook regelmatig naar Limburg) en in Rotterdam kom ik maar een paar keer per jaar. Ik ga kijken bij een lokale DA.Bedankt iig.
Bij de Sephora van Bare Minerals..quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef L.no het volgende:
Zijn er winkels waar ze standaard foundation en poeder hebben voor een vrij donkere huid? Ik moet altijd goed zoeken naar een toko om eentje te vinden.
Die gouden Million Lashes ben ik wel tevreden over. Tenminste als je van separatie houdt, sommige mensen creeeren liever van die spinnenpoten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraagje!
Bij Etos is nu de L'oreal 1+1 gratis actie. En toevallig heb ik een nieuwe mascara nodig. Ik gebruik altijd de Telescopic, maar wil eigenlijk wel eens wat nieuws uitproberen. Welke van L'oreal raden jullie aan?
Die wil k ook gaan kopen maar weet niet wat ik erbij moet nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Die gouden Million Lashes ben ik wel tevreden over. Tenminste als je van separatie houdt, sommige mensen creeeren liever van die spinnenpoten...
I would love to do your eyebrows met draadquote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb Maybelline pure cover mineral concealer. L'oreal heeft er ook één, net als Rimmel en Bourjois. Denk dat je beter kunt kijken of het de goede kleur is, aangezien veel merken maar een beperkt aantal kleuren heeft zou ik gaan voor het merk wat jouw kleur heeft.
Ik heb gister wat foto's gemaakt van mijn dagelijkse make up. Had al een aantal weken mn favo mascara, inimitable van Chanel niet meer gebruikt want duur, maar heb weer een nieuwe gehaald en vind mn ogen zo veel mooier. Potloden zijn van Bourjois, wit aan de binnenkant ook, zwart aan de buitenkant oog en bruin om mn oog heen. Oogschaduw is van EssenceZit een soort parelmoer glans overheen en ik vind hem prachtig
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb steeds maar foto's van één oog want de flits was zo fel dat ik op foto's met beide ogen echt huil
I would love that too! Normaal zijn ze prima bijgewerkt hoor, maar het was een beetje druk de laatste tijd dus ik ben er niet meer aan toegekomen. Morgen zijn ze weer mooi bijgewerkt en gekleurdquote:Op donderdag 18 november 2010 14:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
I would love to do your eyebrows met draad
Ik niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef Grapefruitthee het volgende:
wie van jullie gebrukt overdag weleens kunstwimpers?
van welk merk koop je die en blijft het de hele dag zitten?
Ik ben wat dat betreft zo n muts, aan de ene kant vind ik mijn wenkbrauwen heel lelijk en wil ik ze eens laten epileren (in de hoop dat ik ze dan zelf mooi kan bijhouden).quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn wenkbrauwen moeten ook hoognodig gedaan wordenben nog steeds benieuwd, wil het wel eens met draadje laten doen!
Wenkbrauwen vormen het gezicht..quote:Op zondag 21 november 2010 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft zo n muts, aan de ene kant vind ik mijn wenkbrauwen heel lelijk en wil ik ze eens laten epileren (in de hoop dat ik ze dan zelf mooi kan bijhouden).
Maar op de een of andere manier komt het er nooit van.
Terwijl het in Arnhem voor maar 5 euro kon.
Ik ben erg tevreden of die Anastasia-methode die Rob Peetoom aanbied. Duur, maar ze hebben mijn wenkbrauwen nog nooit te dun oid gemaakt. (Het is namelijk mijn grootste angst om met van die streepjes te eindigen... the horror)quote:Op zondag 21 november 2010 14:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wenkbrauwen vormen het gezicht..
wenkbrauwen is het belangrijkste wat je in het gezicht kunt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |