quote:Deze primer kan je ook aanbrengen op de oogleden!Op donderdag 28 oktober 2010 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik heb nu al een paintpot gekocht. Ik gebruik nooit foundation dus daar heb ik het niet nodig en de blush blijft bij mij wel altijd goed zitten.
Ben erg goed geholpen bij de mac en gebruik nu dan een beauty powder voor mijn hele gezicht (deed ik eerst ook gewoon met de blush) ben namelijk nog steeds een grote noob op make up gebied maar ik vind het zo leuk!
Al zeg ik het zelf, de laatste paar weken maak ik mijzelf steeds beter op, mede door de spullen en adviezen van bij de mac.
quote:Nou, het ding is vrijwel overal ter wereld uitverkocht dus ik vermoed dat dat nog wel een poosje zal duren. Of hij komt helemaal niet meer aangezien het een limited edition isOp donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer dat Nude pallet van Urban Decay bij de Sephora ligt?
quote:Nou ik had zelf ook een beetje gegoogled en er zijn mensen die Sephora medewerksters zo ver hebben gekregen dat ze er eentje uit het magazijn halen, andere hadden gehoord dat ze tot 15 november moesten wachten. Ik ga zo toch de stad in dus maar eens informerenOp zaterdag 30 oktober 2010 09:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou, het ding is vrijwel overal ter wereld uitverkocht dus ik vermoed dat dat nog wel een poosje zal duren. Of hij komt helemaal niet meer aangezien het een limited edition is![]()
quote:Ok, ik ben wel benieuwd, dat zou goed nieuws zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 10:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Nou ik had zelf ook een beetje gegoogled en er zijn mensen die Sephora medewerksters zo ver hebben gekregen dat ze er eentje uit het magazijn halen, andere hadden gehoord dat ze tot 15 november moesten wachten. Ik ga zo toch de stad in dus maar eens informeren
quote:Jep erover.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:12 schreef Marloes het volgende:
En zo'n primer, die doe je over je dagcreme? (ook een noob)
mooi !quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef megamandy het volgende:
Hier een look die ik vanavond als uitprobeersel heb gemaakt. Ben net twee weken wat serieuzer met make-up bezig.
Helaas kan ik nergens mijn accu-oplader van mijn camera vinden dus de fotos zijn met mijn gsm gemaakt. In het echt zie je goed kleurverschil/overgang helaas niet op mijn fotos. Toch wilde ik het delen want ik er ben er best een beetje trots op dat het goed geblend etc. is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruikt:
mac paintpot painterly
mac sumptuous olive
mac soba
mac sweet joy
Dankjewelquote:
Echt?quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Die verkopen ze toch ook bij boozyshop oid? Heb ze iig bij een Nl webshop gezien.
Enchantra heeft ze.quote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echt?
*gaat verder kijken dan neus lang is
Ik faal met je mee, kan niet kiezen tussen 88 warm pallet en 88 matte pallet dus sjah, dan maar allebeiquote:
ik heb die gister ook allebei gekochtquote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik faal met je mee, kan niet kiezen tussen 88 warm pallet en 88 matte pallet dus sjah, dan maar allebei
ik heb mijn book of shadows via ebay besteld.quote:Op maandag 8 november 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
Vraagje; waar bestellen jullie je urban decay dingen?
Is dat een beetje betrouwbaar via eBay? Ik snap dat je naar de seller moet kijken enzo, maar dat is dus wel the real deal? Geen fake zoals je vaak tegenkomt van MAC?quote:Op maandag 8 november 2010 11:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik heb mijn book of shadows via ebay besteld.
Dat weet ik ook niet zo, hoe dat zit met andere dingen van UD... ik heb idd naar de seller gekeken, maar verder weet ik het ook niet zo goed, waar je nou precies op moet letten, sorry!quote:Op maandag 8 november 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat een beetje betrouwbaar via eBay? Ik snap dat je naar de seller moet kijken enzo, maar dat is dus wel the real deal? Geen fake zoals je vaak tegenkomt van MAC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |