quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Burdie het volgende:
Iemand van hier interesse in een (make-up) secret santa?
quote:waarschijnlijk hetzelfde als wij bij het SHJN topic doen, moet je maar evn bij de SHJN secret santa kijken bij de centrale topics
quote:everydayminerals?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Halloooo
Ik zoek een doorzichtige finishing powder
Om te beginnen wil ik niet zo'n dure, om uit te proberen of het me bevalt.
Iemand tips?
quote:Ik heb de keuze om te shoppen bij kruidvat/hema/ochelle parfumerie/etos anders moet ik naar de stad en daar heb ik geen tijd voor helaas
quote:Fijn setje heOp dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we er meteen ook een uitprobeerseltje bij gooien dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het Pupa rockstar setje
quote:Ooh, zie nu dat ze online hebben met best redelijke shipping costs
quote:ziet er leuk uit! maar waarom staan jouw mooie wenkbrauwen niet op de fotoOp dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we er meteen ook een uitprobeerseltje bij gooien dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het Pupa rockstar setje
quote:Ik had alleen maar mn ogen opgemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ziet er leuk uit! maar waarom staan jouw mooie wenkbrauwen niet op de foto
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:27 schreef Marloes het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar bij Sephora is het nu 2 halen 1 betalen en op het product dat je betaalt krijg je ook nog weer 15% korting(geldt alleen op sephora producten).
Heb vandaag dus een oogschaduw gekocht en een oogpotlood en heb iets van 15 euro bespaard
quote:Waar gebruik je die primer voor?Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
![]()
Morgen even langs dan, bedankt voor de tip.
Met de spulletjes die ik al van Sephora heb ben ik superblij. De primer is echt geweldig, net als de poeder, perfecte kleur lijkt het. De mascara's heb ik nog niet gebruikt.
quote:Die primer draag je onder foundation of poeder zodat het beter blijft zitten. Hij maakt mijn huid echt superzachtOp donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef Marloes het volgende:
[..]
Waar gebruik je die primer voor?
M'n oogschaduw is ook echt supermooi, heb een grijze kleur gekocht
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef megamandy het volgende:
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.
Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog nietIk heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien
20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.
Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!
quote:Zo voelt het welOp donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij heb ik daar wel eens een tester van gehad!! Het legt een soort fluwelen laagje op je huid of niet?
quote:Is al bekend wanneer dat Nude pallet van Urban Decay bij de Sephora ligt?Op donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
Kickje met een tipje:
Als iemand nog Urban Decay oogschaduw wil
http://www.groupdeal.nl/5(...)ecay-oogschaduw.html
quote:Dankjewel, maar ik heb nu al een paintpot gekocht. Ik gebruik nooit foundation dus daar heb ik het niet nodig en de blush blijft bij mij wel altijd goed zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |