Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.quote:
Heb je de Normaderm dagcreme van Vichy al eens geprobeerd? Ik heb normaal ook een wat vettige huid, met drogere wangen, met deze creme is mijn huid helemaal in balans. Ben hierdoor ook van mijn onzuiverheden af gekomen. Zo heel nu en dan tijdens mn ongesteldheid heb ik nog eens een puistje maar dan gebruik ik 1 of 2 dagen de hele normaderm serie (reinigingsgel, tonic, creme) en dan is die ook weer verdwenen. Topspul!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Maar nog steeds wel ontzettend gevoelig, ik kan bijna nergens tegen.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
Girl, let me tell you one thingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
jij hebt exact dezelfde huid als ik ... ik had ook vettig als ik makeup op had enzo, maar overal droge plekken en van die losse velletjes ... ik kocht altijd creme voor droge huidquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik denk, laat ik eens verder kijken dan mijn neus lang is.
quote:Heb daar twee keer iets besteld (1x een armband, andere x drie Juicy Tube lipglossjes) en je hebt het ongeveer binnen een week binnen. Er zitten af en toe behoorlijk goede aanbiedingen bijOp zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat zou ik ook weleens willen doen.. Maar zijn ze dan niet opdringerig qua aankopen doen?
Dan heb ik een vraagje, heeft iemand hier ervaring mee, is het wat?
quote:Ja ik heb vaker wat besteld bij ze.. Ik doelde eigenlijk meer op de aanbieding zelf, de blushOp zaterdag 23 oktober 2010 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb daar twee keer iets besteld (1x een armband, andere x drie Juicy Tube lipglossjes) en je hebt het ongeveer binnen een week binnen. Er zitten af en toe behoorlijk goede aanbiedingen bij.
quote:Oh, sorry, begreep je verkeerd omdat je alleen naar de website zelf linkte en niet naar de aanbiedingOp zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja ik heb vaker wat besteld bij ze.. Ik doelde eigenlijk meer op de aanbieding zelf, de blush
quote:Ja ik had het erbij kunnen zetten maar dacht dat het zo wel duidelijk was (ik zie wel direct de aanbieding trouwens?).Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, sorry, begreep je verkeerd omdat je alleen naar de website zelf linkte en niet naar de aanbieding.
quote:Bij de MAC counter in de Douglas waar ik ben geweest waren ze absoluut niet opdringerig. Ook niet na uitgebreid te zijn geholpen met concealer aanbrengen. Benefit counter in de Sephora was ook niet opdringerig, daar kreeg ik echt tig producten op mijn gezichtOp zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat zou ik ook weleens willen doen.. Maar zijn ze dan niet opdringerig qua aankopen doen?
Dan heb ik een vraagje, heeft iemand hier ervaring mee, is het wat?
quote:stukje er af snijdenOp zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef ElizabethI het volgende:
Ik heb geen idee hoe je lipstick zou moeten ontsmetten
quote:Je haalt me de woorden uit de mond..Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan nog makkelijker. Gewoon in een potje alcohol dippen en laten opdrogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |