abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:51:07 #76
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87461876
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:

[..]

Vertel :o
Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Maar nog steeds wel ontzettend gevoelig, ik kan bijna nergens tegen.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
pi_87463995
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
Heb je de Normaderm dagcreme van Vichy al eens geprobeerd? Ik heb normaal ook een wat vettige huid, met drogere wangen, met deze creme is mijn huid helemaal in balans. Ben hierdoor ook van mijn onzuiverheden af gekomen. Zo heel nu en dan tijdens mn ongesteldheid heb ik nog eens een puistje maar dan gebruik ik 1 of 2 dagen de hele normaderm serie (reinigingsgel, tonic, creme) en dan is die ook weer verdwenen. Topspul!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87465203
quote:

[..]

Girl, let me tell you one thing

ZARQA is what you need! O+

(lol,) nee even serieus
ik meen het echt!
Als ik gedoucht heb trekt mijn huid als een gek, ik moet sowieso creme op doen en ik hou al niet van fabrieksdingen + mijn huid is ook heel gevoelig + allergie voor ingredienten die vaak in dagelijkse 'cosmetica' producten zitten
En de producten van ZARQA zijn op natuurlijke basis wat mij erg bevalt :Y

Ik zeg het echt niet om te verkopen want ik werk er niet bij of wat
maar ik vind het echt een top merk + goedkoop voor wat je krijgt
pi_87465869
Waar verkopen ze het? Ik heb namelijk een jezus droge huid en ik heb echt al ALLES geprobeerd. :')
pi_87465890
Woew, ze hebben het in Helmond. *O*
pi_87466154
www.zarqa.nl

http://www.zarqa.nl/salepoint

als je mij bedoelde :+ maar dat had je vast al wel gevonden
pi_87466265
Ja, ik denk, laat ik eens verder kijken dan mijn neus lang is. :')
pi_87466533
quote:

[..]

jij hebt exact dezelfde huid als ik ... ik had ook vettig als ik makeup op had enzo, maar overal droge plekken en van die losse velletjes ... ik kocht altijd creme voor droge huid

een dame bij de ici paris heeft mij goed geholpen.... ik gebruik nu clinique 3 stappenplan, stap 1 in extra mild, stap 2 heb ik de paarse fles maar ik ga over naar de groene lichtste variant, en stap 3 heb ik de gel en neit de lotion, want die lotion bleef op mijn huid liggen.

Mijn huid is wereld van verschil!!!!! geen velletjes meer, minder last van droge plekken en vette huid, en het ziet er zoveel mooier uit en de puistjes trekken nu eindelijk weg *O*
pi_87467610
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik denk, laat ik eens verder kijken dan mijn neus lang is. :')
:D goedzo
pi_87576210
de Sephora primer bevalt me erg goed :Y
verrast me elke keer met hoe mooi het nog allemaal zit
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:41:22 #86
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87857688
Ben ik weer!
Woensdag dus eindelijk bij de mac in Eindhoven geweest. En ik ben zo fijn geholpen daar, ik was vergeten te bellen voor een afspraak maar ze hadden tijd genoeg (was ook pas 10.15u) en ben geholpen met de kleuren uitkiezen (ze hebben eigenlijk veel te veel keus voor een leek als ik haha) en daarna opgemaakt. Ze vroeg de hele tijd of ik ook goed kon zien hoe ze het opbracht, gaf steeds uitleg over letterlijk alles wat ze op mijn gezicht aanbracht en waarom precies.
Oja en ik kreeg complimentjes, iets waar ik normaal niet tegen kan, zelfs niet van mijn vriend, maar het voelde toen toch wel heel fijn.

uiteindelijk naar huis gegaan met het volgende

Sweet Joy, eyeshadow

Soba, eyeshadow

Soft Ochre, paint pot, deze is perfect na een hele dag feesten zat het nog steeds prachtig, vandaag voor het eerst zelf opgedaan en toen ik mijn make-up na een dag werken eraf haalde zat het nog perfect.

Her Own Devices, Beauty Powder, waarvoor dit bedoeld is deed ik eerst altijd met mijn blush wist ik veel van al die verschillende dingen O-) maar dit is veel mooier op de huid

Dag erna weer terug omdat ik zo belachelijk tevreden was en het volgende nog gekocht

Permaplum, Powerpoint Eye Pencil, deze vond ik persoonlijk echt mooi staan bij mijn ogen een heel verschil tussen mijn eigen tijdens het opbrengen ervan.

239 Eye Shader Brush

Brush Cleanser (valt me trouwens op dat deze op de website 2 dollar duurder is dan ik in de winkel betaald heb, meestal is het toch andersom)

Binnenkort wil ik weer, het is toch zo verslavend :@

[ Bericht 1% gewijzigd door megamandy op 23-10-2010 01:47:34 ]
吴 曼 迪
  FOK!fossiel zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:07:22 #87
1455 Keroppi
kool kikker
pi_87860420
Ik heb laatst 'gesplurged' (salaris was binnen) en van Too Faced de poederfoundation (Amazing Face, perfect nude) en het matterende poeder (Absolutely Invisible) plus de kabuki kwast gekocht. Was een klein vermogen maar ik ben er erg blij mee. Vooral over de kwast heb ik even zitten twijfelen, maar hij werkt echt heel goed en is ideaal om mee te nemen.

Poederfoundation

Matterend poeder

Kwast
Chick on a mission
pi_87860434
Dat zou ik ook weleens willen doen.. Maar zijn ze dan niet opdringerig qua aankopen doen?

Dan heb ik een vraagje, heeft iemand hier ervaring mee, is het wat?
pi_87862564
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat zou ik ook weleens willen doen.. Maar zijn ze dan niet opdringerig qua aankopen doen?

Heb daar twee keer iets besteld (1x een armband, andere x drie Juicy Tube lipglossjes) en je hebt het ongeveer binnen een week binnen. Er zitten af en toe behoorlijk goede aanbiedingen bij :Y.
pi_87863708
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Heb daar twee keer iets besteld (1x een armband, andere x drie Juicy Tube lipglossjes) en je hebt het ongeveer binnen een week binnen. Er zitten af en toe behoorlijk goede aanbiedingen bij :Y.
Ja ik heb vaker wat besteld bij ze.. Ik doelde eigenlijk meer op de aanbieding zelf, de blush :s)
pi_87863776
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja ik heb vaker wat besteld bij ze.. Ik doelde eigenlijk meer op de aanbieding zelf, de blush :s)
Oh, sorry, begreep je verkeerd omdat je alleen naar de website zelf linkte en niet naar de aanbieding ;).
pi_87863868
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Oh, sorry, begreep je verkeerd omdat je alleen naar de website zelf linkte en niet naar de aanbieding ;).
Ja ik had het erbij kunnen zetten maar dacht dat het zo wel duidelijk was (ik zie wel direct de aanbieding trouwens?).

Ik heb Engelse reviews gelezen, ik hou het wel bij poederblush :P
pi_87874943
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef Miracle_Drug het volgende:

Bij de MAC counter in de Douglas waar ik ben geweest waren ze absoluut niet opdringerig. Ook niet na uitgebreid te zijn geholpen met concealer aanbrengen. Benefit counter in de Sephora was ook niet opdringerig, daar kreeg ik echt tig producten op mijn gezicht :). Bij beiden zeiden ze dat ik even kon rond kijken, maar ik ging gelijk kopen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:46:54 #94
57434 Marloes
Digital Love
pi_87883789
Weet iemand of ze bij de Sephora NL de Retractable Waterproof Eyeliner of de Waterproof Smoky Cream Liner verkopen (beide Sephora eigen merk)? En iemand hier ervaring mee?
Ik zoek een soort cream eyeliner die makkelijk aan te brengen is (wat je een beetje kan schetsen) zoals Bobbi Brown die ook heeft, maar dan goedkoper :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:06:45 #95
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87884327
Ik ben echt helemaal blij met mijn kwast! Ik heb werkelijk nog nooit zo fijn oogschaduw opgebracht, alles lukt mij zoals ik het in gedachte heb en de kleuren pakken geweldig en blenden heel mooi.

Een paar jaar geleden vond ik make up allemaal maar onzin maar de laatste maanden ben ik helemaal opgeslagen, vind het nu toch zo leuk.
吴 曼 迪
pi_87892589
In mijn eerdere topic over make up miskopen werd gezegd dat er hier misschien wel iemand te vinden zou zijn die mijn miskopen van mij wil overnemen. Tijdens de Sehpora 3 vor ¤10 actie ben ik een beetje los gegaan :P En heb ik dus twee producten gekocht die ik nooit ga gebruiken. De lipstick heb ik 2x gebruikt, het poeder is alleen met een schone kwast gebruikt.
Fotos:
[IMG]http://img94.imageshack.us/img94/9171/p1050012ic.th.jpg[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

[IMG]http://img706.imageshack.us/img706/707/p1050013p.th.jpg[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Heb je interresse? Stuur me dan een pm met je adres en ik stuur het (gratis) naar je op!
Ik heb geen idee hoe je lipstick zou moeten ontsmetten dus dat moet je na ontvangst zelf doen. Ik heb geen koortslip ofzo, misschien fijn om te weten :P

Producten zijn weggegeven.

[ Bericht 6% gewijzigd door ElizabethI op 25-10-2010 11:53:08 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:09:42 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87900057
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef ElizabethI het volgende:
Ik heb geen idee hoe je lipstick zou moeten ontsmetten
stukje er af snijden ;).
KuikenGuppy
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:09:58 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87900075
Iemand van hier interesse in een (make-up) secret santa?
KuikenGuppy
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:45:43 #99
130755 Kinga
versier hier
pi_87901936
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

stukje er af snijden ;).
Kan nog makkelijker. Gewoon in een potje alcohol dippen en laten opdrogen.
pi_87903721
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Kinga het volgende:

[..]

Kan nog makkelijker. Gewoon in een potje alcohol dippen en laten opdrogen.
Je haalt me de woorden uit de mond..
+
met stukje eraf snijden desinfecteer je hem niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')