abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87314711
ik wil primer :'(
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_87314720
Maar van de bodyshop was ook fijn? Ga ik daar straks even kijken denk ik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:16:16 #53
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_87314866
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb deze:
[ afbeelding ]
deze zet wat dikker aan en geeft dus wat vollere wimpers

en ik heb deze:
[ afbeelding ]
deze geeft je wimpers meer een natural look

over wimpers gesproken, mijn krultang is kapot gegaan en ik wil een nieuwe halen. Iemand ervaring met die dingen die warm worden om wimpers te krullen? Of werkt dat voor geen meter en kan ik gewoon beter een normale halen? :')
Ziet er goed uit zal binnenkort eens gaan kijken naar die mascara's zien er goed uit :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_87330725
Eindelijk ook wat dingen kunnen scoren bij Sephora: 2x mascara, oogpotlood, pressed-powder, concealer, primer en een kwast, maar die deed niet mee met die actie.
pi_87331357
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ze vullen elke dag bij geloof ik, maar gingen het vanaf nu niet meer doen.

Ik was er rond half zes en toen hadden ze bijna elke kleur blusher nog wel geloof ik!
Het was er weer :D mijn vriendinnetje belde dat ze in Sephora stond en welke kleuren dat ik gebruik, dus die heeft zo nog een primer, blush en poeder voor mij meegenomen O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87361525
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo ;). Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!

Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.

Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.

zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:53:29 #57
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87361878
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo ;). Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!

Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.
[ afbeelding ]

Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:o Die is echt supergaaf! :D Ik vind je look echt goed gelukt hoor :Y *O*
Nu wil ik dat palette ookkkkk ;( :9~
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87362457
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor mij dus echt subtiel he :+

Staat je vast mooi, ziet er leuk uit, de kleuren zijn ook best mooi
ik had misschien verwacht to much shimmer/glitter maar is meer een satijnen glans :D

hebben ;(
pi_87362662
Nee, het is best schitterig! Iets glitteriger dan een satin finish, vooral de kleur Sin. Maar door de foto zie je het niet. Op de foto lijkt het echt een stuk subtieler dan in 't echie :P. Heb even een swatch opgezocht van Sin, de tweede van links is het. En in het licht glanst ie dan nog een stuk meer.

pi_87362816
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow O+
pi_87363288
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, het is best schitterig! Iets glitteriger dan een satin finish, vooral de kleur Sin. Maar door de foto zie je het niet. Op de foto lijkt het echt een stuk subtieler dan in 't echie :P. Heb even een swatch opgezocht van Sin, de tweede van links is het. En in het licht glanst ie dan nog een stuk meer.

[ afbeelding ]
Valt me best mee
ik had eerder losse glitters etc. verwacht

Me like it :Y

Alleen weet ik niet waar ie zoal te krijgen is, bij Hqhair kan ik hem niet meer vinden enzo :{
net op ebay gekeken, iemand bood hem voor 82 dollar aan :')
  FOK!fossiel zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:26:44 #62
1455 Keroppi
kool kikker
pi_87369622
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:

[..]

Valt me best mee
ik had eerder losse glitters etc. verwacht

Me like it :Y

Alleen weet ik niet waar ie zoal te krijgen is, bij Hqhair kan ik hem niet meer vinden enzo :{
net op ebay gekeken, iemand bood hem voor 82 dollar aan :')
Op de Urban Decay site is dit pallet ook even uitverkocht. Gewoon wachten tot ze weer een nieuwe voorraad hebben :)

Ik stond in de Sephora net iets te lang naar het naked-eye pallet van Too Faced te kijken toen ik benaderd werd door een medewerkster die puur dit merk representeerde. Heeft me wat dingen laten zien, erg leuk. Heb 't alleen later wel online aangeschaft want ik boycot die belachelijke prijzen van Sephora voor Benefit en Too Faced (zo is Benetint 10 euro goedkoper bij hqhair.com !)
Chick on a mission
pi_87369685
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Op de Urban Decay site is dit pallet ook even uitverkocht. Gewoon wachten tot ze weer een nieuwe voorraad hebben :)

Ik stond in de Sephora net iets te lang naar het naked-eye pallet van Too Faced te kijken toen ik benaderd werd door een medewerkster die puur dit merk representeerde. Heeft me wat dingen laten zien, erg leuk. Heb 't alleen later wel online aangeschaft want ik boycot die belachelijke prijzen van Sephora voor Benefit en Too Faced (zo is Benetint 10 euro goedkoper bij hqhair.com !)
Ik heb verder nog nooit bij HQ Hair besteld

Zal best dat die prijzen ook anders zijn, belachelijk soms indd :{
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:53:43 #64
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87391402
Niet echt make up, maar ik dacht dat iemand het hier misschien ook wel zou weten...

http://www.beautychoice.c(...)proof-16352-310.html
Weet iemand hoe zo'n ding in het Nederlands heet?/weet iemand waar deze dingen te koop zijn?
pi_87392493
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef GimmeGore het volgende:
Niet echt make up, maar ik dacht dat iemand het hier misschien ook wel zou weten...

Weet iemand hoe zo'n ding in het Nederlands heet?/weet iemand waar deze dingen te koop zijn?
Hoe het heet weet ik niet maar zo'n ding zag ik vrijdag bij de Bodyshop liggen :)

Garnier heeft er ook één, met reinigingsmiddel er al in, er is ook een versie voor de jonge onzuivere huid
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87396048
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef GimmeGore het volgende:

Clearsonic schijnt bekend merk te zijn, wie weet moet je even op google zoeken naar een shop die verzend naar NL
(beautychoice doet dat ook maar pas wel op met de stekkers / voltage )

pi_87396947
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef Assiej het volgende:

[..]

Clearsonic schijnt bekend merk te zijn, wie weet moet je even op google zoeken naar een shop die verzend naar NL
(beautychoice doet dat ook maar pas wel op met de stekkers / voltage )

[ afbeelding ]
ik heb de clarisonic mia! *O*
pi_87397255
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb de clarisonic mia! *O*
en dat bevalt?
pi_87427663
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

en dat bevalt?
superrrrr :Y
pi_87457839
Ik wil ook wel zo'n ding maar je betaalt je er scheel aan als ik die prijzen zo zie :{
+ ik heb die ZARQA producten dus ik vraag mij af of ik er wel meer uit kan halen, uit mijn huid... enzo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:01:55 #71
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87457999
Uit mijn huid kan nog wel genoeg :')

Ik word er helemaal gek van...
pi_87458096
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Uit mijn huid kan nog wel genoeg :')

Ik word er helemaal gek van...
Vertel :o
pi_87458715
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
Ik wil ook wel zo'n ding maar je betaalt je er scheel aan als ik die prijzen zo zie :{
+ ik heb die ZARQA producten dus ik vraag mij af of ik er wel meer uit kan halen, uit mijn huid... enzo
maar jouw huid is toch al heel mooi? :@
pi_87458824
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

maar jouw huid is toch al heel mooi? :@
Ik mag er niet om klagen indeed..

Daarom zeg of ik nog wel meer uit mijn huid / producten kan halen
En dan zou het bedrag wat je voor zo'n ding moet betalen wel erg prijzig zijn

enige waar ik mijn huid soms om 'haat'
is b.v. erg gevoelig, en met foundation ik heb dan steeds drogere plekken..
met die primer er onder is het nu wel minder moet ik zeggen O+
pi_87460321
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik mag er niet om klagen indeed..

Daarom zeg of ik nog wel meer uit mijn huid / producten kan halen
En dan zou het bedrag wat je voor zo'n ding moet betalen wel erg prijzig zijn

enige waar ik mijn huid soms om 'haat'
is b.v. erg gevoelig, en met foundation ik heb dan steeds drogere plekken..
met die primer er onder is het nu wel minder moet ik zeggen O+
Bij mij helpt primer ook suuuuuuuuuper veel!

Maar als je het niet echt nodig hebt is het zonde van het geld idd, ik heb er op ebay 130 eu voor moeten lappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')