Ziet er goed uit zal binnenkort eens gaan kijken naar die mascara's zien er goed uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
deze zet wat dikker aan en geeft dus wat vollere wimpers
en ik heb deze:
[ afbeelding ]
deze geeft je wimpers meer een natural look
over wimpers gesproken, mijn krultang is kapot gegaan en ik wil een nieuwe halen. Iemand ervaring met die dingen die warm worden om wimpers te krullen? Of werkt dat voor geen meter en kan ik gewoon beter een normale halen?
Het was er weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze vullen elke dag bij geloof ik, maar gingen het vanaf nu niet meer doen.
Ik was er rond half zes en toen hadden ze bijna elke kleur blusher nog wel geloof ik!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo. Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!
Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.
[ afbeelding ]
Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor mij dus echt subtiel hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo. Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!
Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.
[ afbeelding ]
Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt me best meequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, het is best schitterig! Iets glitteriger dan een satin finish, vooral de kleur Sin. Maar door de foto zie je het niet. Op de foto lijkt het echt een stuk subtieler dan in 't echie. Heb even een swatch opgezocht van Sin, de tweede van links is het. En in het licht glanst ie dan nog een stuk meer.
[ afbeelding ]
Op de Urban Decay site is dit pallet ook even uitverkocht. Gewoon wachten tot ze weer een nieuwe voorraad hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Valt me best mee
ik had eerder losse glitters etc. verwacht
Me like it
Alleen weet ik niet waar ie zoal te krijgen is, bij Hqhair kan ik hem niet meer vinden enzo
net op ebay gekeken, iemand bood hem voor 82 dollar aan
Ik heb verder nog nooit bij HQ Hair besteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Op de Urban Decay site is dit pallet ook even uitverkocht. Gewoon wachten tot ze weer een nieuwe voorraad hebben
Ik stond in de Sephora net iets te lang naar het naked-eye pallet van Too Faced te kijken toen ik benaderd werd door een medewerkster die puur dit merk representeerde. Heeft me wat dingen laten zien, erg leuk. Heb 't alleen later wel online aangeschaft want ik boycot die belachelijke prijzen van Sephora voor Benefit en Too Faced (zo is Benetint 10 euro goedkoper bij hqhair.com !)
Hoe het heet weet ik niet maar zo'n ding zag ik vrijdag bij de Bodyshop liggenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef GimmeGore het volgende:
Niet echt make up, maar ik dacht dat iemand het hier misschien ook wel zou weten...
http://www.beautychoice.c(...)proof-16352-310.html
Weet iemand hoe zo'n ding in het Nederlands heet?/weet iemand waar deze dingen te koop zijn?
Clearsonic schijnt bekend merk te zijn, wie weet moet je even op google zoeken naar een shop die verzend naar NLquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef GimmeGore het volgende:
Niet echt make up, maar ik dacht dat iemand het hier misschien ook wel zou weten...
http://www.beautychoice.c(...)proof-16352-310.html
Weet iemand hoe zo'n ding in het Nederlands heet?/weet iemand waar deze dingen te koop zijn?
ik heb de clarisonic mia!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Clearsonic schijnt bekend merk te zijn, wie weet moet je even op google zoeken naar een shop die verzend naar NL
(beautychoice doet dat ook maar pas wel op met de stekkers / voltage )
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Uit mijn huid kan nog wel genoeg
Ik word er helemaal gek van...
maar jouw huid is toch al heel mooi?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
Ik wil ook wel zo'n ding maar je betaalt je er scheel aan als ik die prijzen zo zie![]()
+ ik heb die ZARQA producten dus ik vraag mij af of ik er wel meer uit kan halen, uit mijn huid... enzo
Ik mag er niet om klagen indeed..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar jouw huid is toch al heel mooi?
Bij mij helpt primer ook suuuuuuuuuper veel!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik mag er niet om klagen indeed..
Daarom zeg of ik nog wel meer uit mijn huid / producten kan halen
En dan zou het bedrag wat je voor zo'n ding moet betalen wel erg prijzig zijn
enige waar ik mijn huid soms om 'haat'
is b.v. erg gevoelig, en met foundation ik heb dan steeds drogere plekken..
met die primer er onder is het nu wel minder moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |