ze zetten haar toch zelf in dit programma? vind het echt niet kunnen dat een presentator een kandidaat zo voor schut zetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die dikke hoer moet echt opkankeren, terecht dat ze zo voorschut werd gezet, wat vewacht ze dat ze de leukste kan krijgen of zo?
 . overigens is het wel waar dat ze echt een plaat voor der kop heeft
. overigens is het wel waar dat ze echt een plaat voor der kop heeft   , maar dan schop je haar er maar uit ipv publiekelijk voor schut zetten.
, maar dan schop je haar er maar uit ipv publiekelijk voor schut zetten. .
.

quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:33 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ze zetten haar toch zelf in dit programma? vind het echt niet kunnen dat een presentator een kandidaat zo voor schut zet. overigens is het wel waar dat ze echt een plaat voor der kop heeft
, maar dan schop je haar er maar uit ipv publiekelijk voor schut zetten.
vind het ook erg ongepast dat al die dames mee gingen zingen en klappen.

Vond het juist wel een goede les voor Corina, ze zet zelf ook mannen publiekelijk voor schut...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:33 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ze zetten haar toch zelf in dit programma? vind het echt niet kunnen dat een presentator een kandidaat zo voor schut zet. overigens is het wel waar dat ze echt een plaat voor der kop heeft
, maar dan schop je haar er maar uit ipv publiekelijk voor schut zetten.
vind het ook erg ongepast dat al die dames mee gingen zingen en klappen.

Toen kon je me echt opvegen
 Toen kon je me echt opvegen  

Geen idee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef DaggerOne het volgende:
Weet iemand toevallig of de aflevering ook op youtube staat waarin een mooiboy met een gemillimeterd wijf naar huis moet?Toen kon je me echt opvegen

Dat wijf is anders wel goed neukbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar deze mooiboy moet met een 17 jaar ouder wijf naar huis

Dus als je zelf geen fotomodel bent, mag je andere niet lelijk vinden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ze vond bepaalde mannen een 'rotkop' hebben en ze drukt iedereen weg op uiterlijk.

Lelijke mensen die voor elkaar opkomen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:14 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dus als je zelf geen fotomodel bent, mag je andere niet lelijk vinden?
Bij mij kunnen ze er dan op blijven wijzen dat ik andere niet lelijk mag noemen, terwijl ik moedersmooiste zeker niet ben
 -1
  -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Failure is success if we learn from it.

Nou ik vond het best een sexy ding en op een oude fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Geen idee.

Tof toch man, die wat oudere vrouwen zijn zoveel beter dan van die sletjes van 18/19/20 die denken dat ze alles zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Geen idee.

Inderdaad, iedere dag taart! Welke vrouw wil dat nou niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me op dat vrouwen vooral op beroepen allergisch reageren kunnen.

Waarschijnlijk zullen vrouwen zich dan om hun lichaam bekommeren, dat ze te dik worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:21 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
[..]
Inderdaad, iedere dag taart! Welke vrouw wil dat nou niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |