Ja. Nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman zou het ook niet erg vinden als A naast me op de bank zat, met een potje thee en wat toastjes zalm ofzo
en dan lekker klef een leuke film kijken ofzoVoorlopig is het allemaal nog wishful thinkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik krijg er jeuk bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, ik zou er zo voor tekenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voorlopig is het allemaal nog wishful thinking
Jajajajajajaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Jouw tijd komt nog P.. echt.. en dan worden wij bijkans misselijk van al je kleffe posts![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!!Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding
En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij
En dan gaan we lekker StarTrek kijken
![]()
welke star trek?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!!Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding
En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij
En dan gaan we lekker StarTrek kijken
![]()
Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokesquote:
Die vooralquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
Leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokesWe missen allebei iemand om daarover mee te praten en geinen.. Ik denk dat ik toch maar gewoon de dvdbox van TNG ga aanschaffen binnenkort
![]()
Pas ik weer niet in je lijsjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:
welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
Steer checkt da park stadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ga ff een rondje lopen hier door de straten, brb
Is leuk!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef flying-dutchman het volgende:
deep shit 9 is de enige die ik niet heb. Wanneer ze op bluray uitkomen scoor ik ze alsnog
En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps.quote:
Blijft geinig dat dat kanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |