abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87224831
Party on!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87224854
:D scary shit hè P :P
pi_87224883
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
:D scary shit hè P :P
Ja. Nogal :{ Ik zit hier helemaal te rillen joh......Het angstzweet op mijn voorhoofd. Kippevel. Noem het allemaal maar op :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:20:28 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87224948
1-800-love-exorcist

Ga ff een rondje lopen hier door de straten, brb :W
Confidence through competence
pi_87225085
* flying-dutchman zou het ook niet erg vinden als A naast me op de bank zat, met een potje thee en wat toastjes zalm ofzo

en dan lekker klef een leuke film kijken ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87225143
Mijn man slaat de romantiek vanavond duidelijk over.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:25:08 #7
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87225144
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman zou het ook niet erg vinden als A naast me op de bank zat, met een potje thee en wat toastjes zalm ofzo

en dan lekker klef een leuke film kijken ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig is het allemaal nog wishful thinking :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87225321
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
SPOILER
Ik krijg er jeuk bij :o
pi_87225368
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Voorlopig is het allemaal nog wishful thinking :+
Nou, ik zou er zo voor tekenen :@ :P
pi_87225492
Jouw tijd komt nog P.. echt.. en dan worden wij bijkans misselijk van al je kleffe posts :Y ;)
pi_87225557
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Jouw tijd komt nog P.. echt.. en dan worden wij bijkans misselijk van al je kleffe posts :Y ;)
Jajajajajaja }:| Af en toe heb ik van die dipjes :P

Ik ga wel weer naar Canto Ostinato luisteren O+ Is net ff makkelijker dan Tool :') Die trok ik niet met mijn duffe kop :X
pi_87226107
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!! *O* Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding O+ En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij :D En dan gaan we lekker StarTrek kijken *O* O+
pi_87226230
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!! *O* Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding O+ En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij :D En dan gaan we lekker StarTrek kijken *O* O+
:D _O- O+
pi_87226283
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
pi_87226311
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- O+
Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokes O+ We missen allebei iemand om daarover mee te praten en geinen.. Ik denk dat ik toch maar gewoon de dvdbox van TNG ga aanschaffen binnenkort :Y :D
pi_87226335
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9

ent
mov?
Die vooral :Y
pi_87226339
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokes O+ We missen allebei iemand om daarover mee te praten en geinen.. Ik denk dat ik toch maar gewoon de dvdbox van TNG ga aanschaffen binnenkort :Y :D
Leuk :Y
pi_87226507
deep shit 9 is de enige die ik niet heb. Wanneer ze op bluray uitkomen scoor ik ze alsnog
pi_87226509
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:

welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
Pas ik weer niet in je lijsje :(
pi_87226537
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:

Ga ff een rondje lopen hier door de straten, brb :W
Steer checkt da park stad :P
pi_87226674
En Tezz check haar bed! Waar manlief al in ligt......... het is vroeg stil in huize Tezz vanavond! :W
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_87226753
Hmmm....dilemma. Ga ik nu slapen of luister ik nog ff de CD af :7
pi_87226764
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef flying-dutchman het volgende:
deep shit 9 is de enige die ik niet heb. Wanneer ze op bluray uitkomen scoor ik ze alsnog
Is leuk!!
Maar ik begin met TNG.. bijna 50,- / seizoen is wel veel. Maar vast wel iets goedkoper te verkrijgen natuurlijk, maar ga nu ff van BOL prijzen uit :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:55:31 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87226784
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef Bluezz het volgende:

Steer checkt da park stad :P
En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:57:08 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87226879
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef golfer het volgende:

[..]

En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps. :)
Blijft geinig dat dat kan ^O^ Heeft ie ook streetview voor die straat?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')