quote:lekker vaag antwoord weer..
Op zondag 26 mei 2002 01:02 schreef Kreator het volgende:
ongeveer? 2x de helft....
quote:Je zou ook de stroom van je computer van het online zijn met wachten op het antwoord kunnen uitsparen, door het gewoon ff te proberen....
Op zondag 26 mei 2002 01:05 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
lekker vaag antwoord weer..
quote:hahahahahahahahahahaha..................
Op zondag 26 mei 2002 01:08 schreef Kreator het volgende:[..]
Je zou ook de stroom van je computer van het online zijn met wachten op het antwoord kunnen uitsparen, door het gewoon ff te proberen....
quote:Ik snap je wel. Hoeveel meter moet het ongeveer worden dan> ik heb hier 12 meter liggen en dat werkt perfect...
Op zondag 26 mei 2002 01:10 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
hahahahahahahahahahaha..................
![]()
Kan ook maar ik heb die shit nog niet gekocht. Dus voordat ik het koop wil ik weten of het wel nut heeft snap je...
quote:Gewone kabel is niet al te duur en dus het proberen waard ik denk wel dat je er tevreden mee zult zijn..... Maar Als je kiest voor coax heb je de beste afscherming, minder last van "opgepikte straling", alleen heeft de kabel wel weer een capaciteit, dus krijg je een filterende werking. En is de kabel veel duurder en dikker.
Op zondag 26 mei 2002 01:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik moet een behoorlijk eind naar mn stereo toren maar hoelang is nou de maximale lengte, zonder al te veel kwaliteits verlies natuurlijk.
bedoel het zou absurt zijn dat je minder stroom krijgt, naarmate je verder van de centrale woont ....
bij printer kabels ed, is data verlies mogelijk omdat het 25 draadjes zijn, met enkel minder dan een milliemeter plastic erom heen en dat allemaal bij elkaar gebonden. Ook is LPT ook simpel weg "slecht". bedoel, datatransfer van een LPT kabel is volgens mij minder dan een paar kb/s seconde
quote:Gevalletje van klepel gehoort maar weet nie waar de bel hangt
Op zondag 26 mei 2002 01:49 schreef DryIce het volgende:
dat spul kan behoorlijk lang zijn, aangezien het "maar" twee draden zijn, die gescheiden worden door dik plastic.bedoel het zou absurt zijn dat je minder stroom krijgt, naarmate je verder van de centrale woont ....
bij printer kabels ed, is data verlies mogelijk omdat het 25 draadjes zijn, met enkel minder dan een milliemeter plastic erom heen en dat allemaal bij elkaar gebonden. Ook is LPT ook simpel weg "slecht". bedoel, datatransfer van een LPT kabel is volgens mij minder dan een paar kb/s seconde
maar voor compu -> stereo kun je wel langer doen. mits je de kabel niet langs speakers, tl-lampen etc laat lopen.
Maar ik ben ook geen audiofiel.
quote:Hoe lang kan je een gebalanceerde lijn maken dan?
Op zondag 26 mei 2002 02:51 schreef 2ndReality het volgende:
professioneel gezien maximaal 6 meter.
Ga maar eens naar de betere audio zaak en vraag de langste goede ongebalanceerde kabel. precies 6 meter.maar voor compu -> stereo kun je wel langer doen. mits je de kabel niet langs speakers, tl-lampen etc laat lopen.
quote:een goede gebalanceerde kabel kan honderden meters zijn omdat de balans draad de storingen voorkomt.
Op zondag 26 mei 2002 10:01 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Hoe lang kan je een gebalanceerde lijn maken dan?
ik had zelf namelijk het probleem om een kabel van mijn mengpaneel naar de computer te laten lopen, om zo eigen mixen op te kunnen nemen. Ik had ongeveer 10 meter ongebalanceerd en als je dan met koptelefoon luistert in stille gedeelten van de mix, dan zit daar een irritante storing in.
maar goed ik had niet zoveel geld over voor zo'n gebalanceerde kaart etc. dus ik zet nu de computer dichterbij als ik iets wil opnemen wat van goede kwaliteit moet zijn
quote:Vraag eens hoe lang de langste ongebalanceerde Hosa multikabel is, das 7 meter.
Op zondag 26 mei 2002 02:51 schreef 2ndReality het volgende:
Ga maar eens naar de betere audio zaak en vraag de langste goede ongebalanceerde kabel. precies 6 meter.
quote:Wat is dit voor onzin. Ooit van een laplink kabel gehoord?! Dat gaat echt sneller als een paar kb's hoor.
Op zondag 26 mei 2002 01:49 schreef DryIce het volgende:
Ook is LPT ook simpel weg "slecht". bedoel, datatransfer van een LPT kabel is volgens mij minder dan een paar kb/s seconde
quote:Maar goed, het ging hier over een audio kabel dacht ik...
Op maandag 27 mei 2002 11:29 schreef sop het volgende:[..]
Wat is dit voor onzin. Ooit van een laplink kabel gehoord?! Dat gaat echt sneller als een paar kb's hoor.
Dat wil overigens niet zeggen dat het perse niet goed gaat als je een langere kabel hebt liggen.
Het kan door instraling op je kabel ook zo zijn dat je met een kabeltje van anderhalve meter al problemen hebt.
Als je veel verder dan 10 meter wilt gaan is het raadzaam
om je signaal gebalanceerd door de kabel heen te sturen.
Dan is de kans het kleinst dat je storing op je kabel krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |