ja joh wat een kkbezems met hun dubelle onderbroeken. Ik zou kkhard klappen vriend. Die zemmels met hun onderbroeken kunne tyfus krijgen a bezems.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Mr-Hanky het volgende:
wat is het F*cking nut hiervan?!?!?! en dan ook nog ff laten weten dat je zon droeftoeter bent die een bjorn borg onderbroek van 30 euro per stuk aan heeftzo triest vink da en is nog smerig ook
Maar Nederlandse spelling draag je dikwijls niet onder je zwembroek lieve Brand.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef BrandX het volgende:
Ik vind jouw Nederlandse spelling triest, en te smerig om aan te zien. Maar goed, dat accepteer ik ook.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Rectum het volgende:
Om je stijve piemel een beetje te bedekken voor wanneer je op de rand van het kleuterbad zit.
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar Nederlandse spelling draag je dikwijls niet onder je zwembroek lieve Brand.
datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Rectum het volgende:
Om je stijve piemel een beetje te bedekken voor wanneer je op de rand van het kleuterbad zit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Rectum het volgende:
Kan ook wel zonder een boxershort hoor?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef Jotcha het volgende:
En 'm dan omlaag trekken en met je blote reet van de glijbaanhard dat dat gaat
koop dan gewoon een kleinere broek :Squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gewoon mijn zeeman (2 voor 5 euro) boxershorts onder mijn zwembroek. En de reden is dat dit lekker zit, en omdat anders mijn zwembroek afzakt.
Maar dan zit je met Bjorn Borg op je piemel. Dat is ook niet echt wat je uiteindelijk wil natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Rectum het volgende:
Nee. :Squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
koop dan gewoon een kleinere broek :S
Jazeker, echter is de boxershort extra ballast waardoor de al fenomenale snelheid nog vele malen groter wordt, met alle gevolgen van dien!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan ook wel zonder een boxershort hoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |