Gooi de stats van de film maar in het topic, misschien kunnen we helpenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja.
Ik ben weer bezig met de film voor de ouderavond dit jaar, gelukkig iets eerder begonnen maar opeens herinnerde ik mij deze horrornacht en kwam de paniek alweer opborrelen.Hij moet dinsdag af en krijg maandag de laatste filmpjes.
Neuhquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef editoor het volgende:
Volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn om in te zomen op de film zonder kwaliteit verlies.
Ik sla mijn vorderingen nu steeds op als film, ik weet niet meer of ik dat toen ook deed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Gooi de stats van de film maar in het topic, misschien kunnen we helpen
Inzoomen? Op een televisie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef editoor het volgende:
Volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn om in te zomen op de film zonder kwaliteit verlies.
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Ik zou het toch maar proberen.
Als ik jou was zou ik eerst een klein stukje (een minuut ofzo) renderen om te kijken of het is wat je als eindresultaat wilt hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sla mijn vorderingen nu steeds op als film, ik weet niet meer of ik dat toen ook deed.Hij is nu aan het renderen (Ha! vaktaal.
) Maar ik ga wel alvast proefbranden dit weekend. Oefenen.
Het wordt namelijk weer krap aan. Zodat ik maandag alleen nog maar de paar laatste minuten film hoef toe te voegen, en dan met één druk op de knop de volgende dag een perfecte film heb.
Ja dat klinkt te makkelijk, ik weet het.
Toen niemand zich aanmelde om het in elkaar te zetten zei ik: nou dan doe ik het wel. Stom.
De film is ongeveer een half uur (en zit alweer op 40% inmiddels) Volgens mij kan ik er niet een stukje van renderen, maar wat ik wel kan doen is een ander kort filmje maken en die proberen. Goed idee! Vorige keer was het te klein, jij verwacht nu uitvergrotingen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerst een klein stukje (een minuut ofzo) renderen om te kijken of het is wat je als eindresultaat wilt hebben.
Scheelt een hoop tijd als iedereen opeens een bolle kop heeft oid omdat de instellingen fout zijn
Laat maar renderen nu en volgens mij begon iemand anders over uitvergrotingenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De film is ongeveer een half uur (en zit alweer op 40% inmiddels) Volgens mij kan ik er niet een stukje van renderen, maar wat ik wel kan doen is een ander kort filmje maken en die proberen. Goed idee! Vorige keer was het te klein, jij verwacht nu uitvergrotingen?
Als het breedbeeld was welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Niet voor de ouderavond maar hij moest op 16:9 staan toch?
Als het breedbeeld is zou het okay moeten zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is nu al bezig, geen idee of het breedbeeld was.
Anders wordt het 'Help! Topic is te groot'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Het filmpje duurt in totaal 7 minuten en ik heb nog het hele weekend. Dus kan nog wel een paar keer opnieuw mocht het nodig zijn.
Je kunt natuurlijk altijd Duitse ondertitels toevoegen om het écht te makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom het geluid weer totaal niet synchroon loopt is me een raadsel maar ik vind het prima zo.
Oh fuck!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dus.... dit weekend weer aan de slag.
Sommige ouders willen dat we de beelden alleen gebruiken voor intern. Het testfilmpje deed het in ieder geval, ik denk morgen of overmorgen de film maken, donderdag de ouderavond dus het wordt weer krap.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:03 schreef Bart het volgende:
Kun je het niet gewoon uploaden op YouTube?
Je kunt op YouTube plaatsen en het filmpje op privé zetten. Dan kunnen alleen mensen die jij selecteert het filmpje zien.quote:Op maandag 18 november 2013 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige ouders willen dat we de beelden alleen gebruiken voor intern. Het testfilmpje deed het in ieder geval, ik denk morgen of overmorgen de film maken, donderdag de ouderavond dus het wordt weer krap.
wat zg zegt. Uploaden, klaar. Branden is zooooo 2008.quote:Op maandag 18 november 2013 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige ouders willen dat we de beelden alleen gebruiken voor intern. Het testfilmpje deed het in ieder geval, ik denk morgen of overmorgen de film maken, donderdag de ouderavond dus het wordt weer krap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |