Ik ben heel erg een mevrouw hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
Net zo als jij ook nog lang geen mevrouw bent he
Ik hoor jou nog lachen als hij straks om half vier over zn slaap heen is en de keet gaat afbrekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs hoefde om half 7 helemaal nog niet naar bed, maar hij liep zelf naar boven en zei: tanden poetsen, slapen!
Voor mij nog lang nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heel erg een mevrouw hoor
Arm dingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij was weer thuis bij mij, en dan slaapt 'ie het best![]()
Hij had het moeilijk vandaag bij de gastouder, huilen en om het uur vroeg hij: mama komt zo?
En toen ik er was liet hij me niet meer los...
Manlief heeft avonddienst en is morgen vrij, drie keer raden wie er dan vannacht uit magquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor jou nog lachen als hij straks om half vier over zn slaap heen is en de keet gaat afbreken
Vindt ie het wel een beetje leuk?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Arm ding
Ik mag Koen morgen weer wegbrengen
Zooheeeeeeequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs hoefde om half 7 helemaal nog niet naar bed, maar hij liep zelf naar boven en zei: tanden poetsen, slapen!
Ja denk het wel, alleen vrijdag was gewoon niet leuk, zielig hoor met zijn pruillippie bij het raam zwaaien en een handkusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt ie het wel een beetje leuk?
Aaah gos...ben jij steeds ook zo verscheurd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja denk het wel, alleen vrijdag was gewoon niet leuk, zielig hoor met zijn pruillippie bij het raam zwaaien en een handkus
mehhhh
Nouja vrijdag wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah gos...ben jij steeds ook zo verscheurd?
Oh, dat is leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja vrijdag wel jamorgenmiddag ga ik naar de bieb met de oudste dus afleiding
Knap zo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
Aangezien ik even mijn avatar heb gewijzigd in de Wiki, heb ik hem meteen maar bijgewerkt met dit topic!
Awwwwwwwwwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij was weer thuis bij mij, en dan slaapt 'ie het best![]()
Hij had het moeilijk vandaag bij de gastouder, huilen en om het uur vroeg hij: mama komt zo?
En toen ik er was liet hij me niet meer los...
Jij, want zoals het een man betaamt, slaapt hij overal doorheenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Manlief heeft avonddienst en is morgen vrij, drie keer raden wie er dan vannacht uit mag
Spreek je uit soort van eigen ervaring met overal doorheen slapen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Awwwwwwwww![]()
[..]
Jij, want zoals het een man betaamt, slaapt hij overal doorheen.
een halve stronk artisjok?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
Aangezien ik even mijn avatar heb gewijzigd in de Wiki, heb ik hem meteen maar bijgewerkt met dit topic!
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Spreek je uit soort van eigen ervaring met overal doorheen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |