Coolquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef Neraice het volgende:
Juist! Mag voor school een week stage lopen bij een popodium
Ja ben er ook erg blij mee. Zag mezelf al koffie zetten voor bejaardenquote:
Ook gezelligquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja ben er ook erg blij mee. Zag mezelf al koffie zetten voor bejaarden
Je betaalt de mensen die met jou mee willen geld? Terecht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef Braddie het volgende:
Mensen intresse in Santana?
2 kaarten(veldplaatsen) 100euro!
Ja dat zal bestquote:
Iets in de muziek is uiteraard veel leuker dan tussen de bejaardenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja dat zal bestMaar ik vind het wel gaaf om te zien hoe het er nu eigenlijk aan toegaat buiten de concerten om. Mag helpen met de promotie en pre-productie van de evenementen van het volgende weekend
Nee dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je betaalt de mensen die met jou mee willen geld? Terecht.
Bandpage is wel chill, erg makkelijk een goed uitziend resultaat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh! Wist niet dat je nu al <1000 fans dat kon claimen.
Gelijk ook maar gedaan.
http://www.facebook.com/Conorach
Is dat BandPage tof?
En jij dnekt dat mensen voor een concert dat over 5 uurtjes begint nog 50 euro per kaartje gaan betalen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef Braddie het volgende:
Mensen intresse in Santana?
2 kaarten(veldplaatsen) 100euro!
Zie vorig topic danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe komt deze topic eigenlijk aan zijn naam? (duuurt laaaang!).
Dat het lang duurde voordat er een goede bandnaam gekozen werd?
Ik heb geen geld voor de treinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef blckbb het volgende:
Ga dan in je eentje zeg ik zo... En dat andere kaartje is dan het probleem van die vriend van je.
Kabelbaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Moet voor de studie voor donderdag een soort van trap/podium iets ontwerpen. Er zit een helling tussen het festivalterrein/podium en een camping. Die helling is 18 meter hoog. Nog weinig inspiratie eigenlijk...
rocketjump!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Moet voor de studie voor donderdag een soort van trap/podium iets ontwerpen. Er zit een helling tussen het festivalterrein/podium en een camping. Die helling is 18 meter hoog. Nog weinig inspiratie eigenlijk...
Sinds 1986 heet hij officiëel W. Axl Rose, daarvoor nog William Bruce Baileyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik gok of wat ik net zei of het gewacht op ene William Bruce Rose.
Nu begrijp ik ineens hoe Bill Bailey aan de naam 'Part Troll' is gekomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sinds 1986 heet hij officiëel W. Axl Rose, daarvoor nog William Bruce Bailey.
Teleporterquote:
Of zo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met m'n zanger een akoestische set doen, wat eigen werk en wat covers.
Deze 2 in ieder geval weet iemand nog akoestische nummers in die stijl ? Of niet akoestische dan is het zelf wel om te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |