Het leven is zwaar...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zeker niet voor een 17-jarig rotjong die voor z'n rijbewijs moet sparen.
Ik maak me er verder geen zorgen omquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het leven is zwaar...
Get used to it.
opzich wel GAS voor die witte ibanezquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik maak me er verder geen zorgen omZolang de witte Ibanez voor mijn 18e weg is in ieder geval
Maar als die tegen die tijd nog niet weg is zal de noodzaak om m weg te hebben al weg zijn denk ik
GAS, al is het ontbreken van een slagplaat op deze foto een grote misser. Mooie korting ook zeg, 120¤quote:
Die popprijs? Succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:02 schreef Svyatagor het volgende:
Dit weekend oefenen, woensdag in Paradiso spelen.
Komen er nog mensen van hier kijken?
Yep, popprijs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:56 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Die popprijs? Succes
Btw, uiteraard zit ik weer te denken om nog iets als een multieffect te kopen. Heb wel een cube30x al waar het een en ander op zit, maar toch
Nog speciale tips/dingen waar ik op moet letten? Of uberhaupt niet aan te raden nog? Speel nog amper een maand dus kan er sowieso nog vrij weinig van.
Mijn oog viel voor nu op de: Zoom G2 FX van zo'n 80 euro.
Lees wel dat hij redelijk lastig uit te vogelen is maar als je eenmaal weet hoe of wat je er heel veel mee kan en het prima klinkt... Tips? Aan- en afraders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |