die MP4 heeft RTL juist speciaal voor apple producten gemaakt (voor de ipad in dit geval). En die link die hier gepost wordt, staat ook op een server van RTLquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De RTL-Gemist stream opent hij wel, maar die link die jij hier post niet ..
Het zijn beide MP4 bestanden, maar snap dus niet waarom hij de link die jij post niet opent en die van RTL-Gemist wle.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die MP4 heeft RTL juist speciaal voor apple producten gemaakt (voor de ipad in dit geval). En die link die hier gepost wordt, staat ook op een server van RTL
Hij werkt perfect op mijn iPhone 3GS, de rtlgemist.nl bestanden zijn 'onder water' ook gewoon MP4 bestanden.
Dus er is echt iets mis met je iPhone vermoed ik. Open je hem gewoon in de Safari browser? Werkt bij mij prima. (WMV werkt bijvoorbeeld niet op Apple producten)
Deze wordt ook niet gepakt door mijn itunes + ipodquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:16 schreef pberends het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
misschien werkt het dan toch niet op oudere iphones?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik op de link klik [iPhone], dan opent hij dat schermpje waar je filmpjes op kunt kijken .. daarna krijg ik:
'Film afspelen niet mogelijk, Film kan niet worden afgespeeld'.![]()
Conclusie: Applequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Deze wordt ook niet gepakt door mijn itunes + ipod
Nos en SBS zijn geen rivalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond Vanenburg ook goed, omdat die de hele uitzending zijn klep houdt, zodat Gijp & Derksen meer aan bod komen.
Ik hoop trouwens dat ze Hansie Hansie ook nog eens uitnodigen. Als hij bij SV mag zitten mag hij ook wel bij VI.
Jackhals Ericquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Leukste gasten vind ik tot nu toe Gerald Vanenburg en Jackhals Eric Dijkstra.
Owja die was ik vergeten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jackhals EricWat een humorloze kneus is dat
Johan Boskamp![]()
Ach de afleveringen met hem vond ik echt 100x beter dan die metquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
Jackhals Eric heeft echt totaal geen verstand van het voetbalwereldje, en lult dan maar wat waarvan hij weet dat Johan het daar niet mee eens is. En dan zijn blouse tot op de navel open.
Allebei geforceerd mee willen doen maar beide falen duidelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ach de afleveringen met hem vond ik echt 100x beter dan die metTijl
99% van de kijkers heeft meer voetbal verstand dan Eric, zeker na zijn 'analyse' over de wedstrijd Az - Roda Jc. wat een faal.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef BB-King het volgende:
Ik vind jakhals Eric wel ok, en die heeft volgens mij meer met voetbal dan onze "komiek" Tijl.
Ik vind het ook altijd leuk als Gerald Vanenburg langskomt. Hij heeft op hoog niveau gespeeld en heeft dus wel verstand van het spelletje. Ook brengt hij wat tegenwicht in de soms wat tendentieuze meningen van René en Johan. Een voorbeeld is dat van der Gijp commentaar had op de baardjes van de Oranjespelers op het WK. Hij vond dat "er niet uit zien". Een totaal irrelevante opmerking wat mij betreft.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Leukste gasten vind ik tot nu toe Gerald Vanenburg en Jackhals Eric Dijkstra.
mee eens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk als Gerald Vanenburg langskomt. Hij heeft op hoog niveau gespeeld en heeft dus wel verstand van het spelletje. Ook brengt hij wat tegenwicht in de soms wat tendentieuze meningen van René en Johan. Een voorbeeld is dat van der Gijp commentaar had op de baardjes van de Oranjespelers op het WK. Hij vond dat "er niet uit zien". Een totaal irrelevante opmerking wat mij betreft.Afgelopen vrijdag was van ongeveer hetzelfde sprake toen van der Gijp en Derksen ingingen op de haardracht van keeper Romero. Vanenburg ging daar tegenin en dat kon ik wel waarderen. Onzin is onzin....ook wanneer René en Johan het zeggen.
Overigens: Missen we Hansie opeens niet meer?
Precies...ik mis het "Hans...hans...hansie...doe nou ff rustig joh" een beetje. Johan die z'n pijlen op Hans afschiet en de Gijp die er weer vrolijk overheen hinnikt. Verder erger ik me dit seizoen vaak aan Wilfred met z'n zelfingenomen grapjes over bepaalde clubs waar het nu slecht gaat. Alsof hij een overduidelijke voorkeur heeft en graag die clubs nog even een trap dieper in de grond wil geven. Af en toe probeert hij gewoon iets teveel de show te stelen. Gelukkig zet Johan hem dan altijd weer even op z'n plaats.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens.
en persoonlijk vind ik dit seizoen tien keer minder leuk dan het vorige, met hansie erbij....op de maandag had je vuurwerk en de vrijdag was er met de huisband en de bitterbal om lekker relaxed beetje slap over voetbal ouwehoerend het weekend in te gaan....
nu is het te vaak te veel van hetzelfde en te veel gasten die weinig tot niks toevoegen.
we kunnen slechts hopen dat sbs er bijv volgend seizoen toch weer uit weet te komen met rtl, mits hansie nog wil en mits johan hem er nog bij wil hebben, want hoewel ik het een stuk minder vind dan vorig seizoen blijven de kijkcijfers op peil....quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies...ik mis het "Hans...hans...hansie...doe nou ff rustig joh" een beetje. Johan die z'n pijlen op Hans afschiet en de Gijp die er weer vrolijk overheen hinnikt. Verder erger ik me dit seizoen vaak aan Wilfred met z'n zelfingenomen grapjes over bepaalde clubs waar het nu slecht gaat. Alsof hij een overduidelijke voorkeur heeft en graag die clubs nog even een trap dieper in de grond wil geven. Af en toe probeert hij gewoon iets teveel de show te stelen. Gelukkig zet Johan hem dan altijd weer even op z'n plaats.
Vorig seizoen was de stijgende lijn, het WK was de climax en nu teren ze op die populariteit, maar tegen het eind van dit seizoen zal er wel weer iets moeten veranderen om het fris te houden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
we kunnen slechts hopen dat sbs er bijv volgend seizoen toch weer uit weet te komen met rtl, mits hansie nog wil en mits johan hem er nog bij wil hebben, want hoewel ik het een stuk minder vind dan vorig seizoen blijven de kijkcijfers op peil....
?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Ben benieuwd wat Johan te zeggen heeft over schoolmeester Van Gaal die geschiedenisles geeft aan de Duitse presentator.
Van Gaal zat afgelopen weekend in een Duitse talkshow over zijn boek te zwammen en sprak de presentator nogal schoolmeester-achtig toe.quote:
Dat deed hij hier in Nederland ook...volgens mij was het bij DWDD. Geweldige trainer hoor, maar op een of andere manier is hij buiten z'n veilige voetbalhabitat niet in z'n 'comfortzone' waardoor hij op een rare manier op doodnormale vragen moet reageren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Van Gaal zat afgelopen weekend in een Duitse talkshow over zijn boek te zwammen en sprak de presentator nogal schoolmeester-achtig toe.
Zeker een grote trainer, maar verder een vrij sneu, kleinzielig en gefrustreerd mannetje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat deed hij hier in Nederland ook...volgens mij was het bij DWDD. Geweldige trainer hoor, maar op een of andere manier is hij buiten z'n veilige voetbalhabitat niet in z'n 'comfortzone' waardoor hij op een rare manier op doodnormale vragen moet reageren.
Vorige week een ode aan Heroquote:
Jawelquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zie je V/d Gijp buiten de uitzending (dus ook niet in de voorfilmpjes) nooit een bril dragen. Zo cool is het dragen van een bril toch ook weer niet ^^
Olympique Lyonquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef Type-R het volgende:
In welke wedstrijd maakte Robert de winnende penalty ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |