abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87396662
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:?

De RTL-Gemist stream opent hij wel, maar die link die jij hier post niet .. :{
Het zijn beide MP4 bestanden, maar snap dus niet waarom hij de link die jij post niet opent en die van RTL-Gemist wle.
die MP4 heeft RTL juist speciaal voor apple producten gemaakt (voor de ipad in dit geval). En die link die hier gepost wordt, staat ook op een server van RTL

Hij werkt perfect op mijn iPhone 3GS, de rtlgemist.nl bestanden zijn 'onder water' ook gewoon MP4 bestanden.

Dus er is echt iets mis met je iPhone vermoed ik. Open je hem gewoon in de Safari browser? Werkt bij mij prima. (WMV werkt bijvoorbeeld niet op Apple producten)
٩๏̯͡๏)۶
pi_87401636
Die .mp4 link werkt hier prima op m'n iPhone :) erg handig!
pi_87402634
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

die MP4 heeft RTL juist speciaal voor apple producten gemaakt (voor de ipad in dit geval). En die link die hier gepost wordt, staat ook op een server van RTL

Hij werkt perfect op mijn iPhone 3GS, de rtlgemist.nl bestanden zijn 'onder water' ook gewoon MP4 bestanden.

Dus er is echt iets mis met je iPhone vermoed ik. Open je hem gewoon in de Safari browser? Werkt bij mij prima. (WMV werkt bijvoorbeeld niet op Apple producten)
:?

Ik gebruik gewoon Safari .. :{

Edit: Als ik op de link klik [iPhone], dan opent hij dat schermpje waar je filmpjes op kunt kijken .. daarna krijg ik:
'Film afspelen niet mogelijk, Film kan niet worden afgespeeld'. }:|
★★★
pi_87404751
quote:
Deze wordt ook niet gepakt door mijn itunes + ipod :(
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_87405171
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Als ik op de link klik [iPhone], dan opent hij dat schermpje waar je filmpjes op kunt kijken .. daarna krijg ik:
'Film afspelen niet mogelijk, Film kan niet worden afgespeeld'. }:|
misschien werkt het dan toch niet op oudere iphones?

Ik heb een iPhone 3GS firmware 3.1.2
٩๏̯͡๏)۶
pi_87410788
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Deze wordt ook niet gepakt door mijn itunes + ipod :(
Conclusie: Apple :').
pi_87411376
Wie zit er vanavond ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87411466
Ik hoop eigenlijk dat Tijl Beckand weer op komt draven, dan kunnen we ons weer doodlachen om al die grappen van hem die in het water vallen. Wat zal er toch een druk op die jongen staan :').
pi_87412358
Leukste gasten vind ik tot nu toe Gerald Vanenburg en Jackhals Eric Dijkstra.
pi_87412599
Ik vond Vanenburg ook goed, omdat die de hele uitzending zijn klep houdt, zodat Gijp & Derksen meer aan bod komen.

Ik hoop trouwens dat ze Hansie Hansie ook nog eens uitnodigen. Als hij bij SV mag zitten mag hij ook wel bij VI.

[ Bericht 35% gewijzigd door johannes_vermeer op 11-10-2010 11:41:08 (toevoeging) ]
pi_87412954
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond Vanenburg ook goed, omdat die de hele uitzending zijn klep houdt, zodat Gijp & Derksen meer aan bod komen.

Ik hoop trouwens dat ze Hansie Hansie ook nog eens uitnodigen. Als hij bij SV mag zitten mag hij ook wel bij VI.
Nos en SBS zijn geen rivalen.
pi_87413230
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Jackhals Eric :') Wat een humorloze kneus is dat :r

Johan Boskamp _O_ O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87413547
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jackhals Eric :') Wat een humorloze kneus is dat :r

Johan Boskamp _O_ O+
Owja die was ik vergeten. :P
pi_87414463
Jackhals Eric heeft echt totaal geen verstand van het voetbalwereldje, en lult dan maar wat waarvan hij weet dat Johan het daar niet mee eens is. En dan zijn blouse tot op de navel open. ;(
pi_87415572
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
Jackhals Eric heeft echt totaal geen verstand van het voetbalwereldje, en lult dan maar wat waarvan hij weet dat Johan het daar niet mee eens is. En dan zijn blouse tot op de navel open. ;(
Ach de afleveringen met hem vond ik echt 100x beter dan die met :r Tijl :r
pi_87415612
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ach de afleveringen met hem vond ik echt 100x beter dan die met :r Tijl :r
Allebei geforceerd mee willen doen maar beide falen duidelijk.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:25:54 #268
15600 BB-King
Long live the King!
pi_87415842
Ik vind jakhals Eric wel ok, en die heeft volgens mij meer met voetbal dan onze "komiek" Tijl.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_87415938
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef BB-King het volgende:
Ik vind jakhals Eric wel ok, en die heeft volgens mij meer met voetbal dan onze "komiek" Tijl.
99% van de kijkers heeft meer voetbal verstand dan Eric, zeker na zijn 'analyse' over de wedstrijd Az - Roda Jc. wat een faal.
pi_87418800
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het ook altijd leuk als Gerald Vanenburg langskomt. Hij heeft op hoog niveau gespeeld en heeft dus wel verstand van het spelletje. Ook brengt hij wat tegenwicht in de soms wat tendentieuze meningen van René en Johan. Een voorbeeld is dat van der Gijp commentaar had op de baardjes van de Oranjespelers op het WK. Hij vond dat "er niet uit zien". Een totaal irrelevante opmerking wat mij betreft. :') Afgelopen vrijdag was van ongeveer hetzelfde sprake toen van der Gijp en Derksen ingingen op de haardracht van keeper Romero. Vanenburg ging daar tegenin en dat kon ik wel waarderen. Onzin is onzin....ook wanneer René en Johan het zeggen.

Overigens: Missen we Hansie opeens niet meer?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2010 14:50:21 ]
pi_87419107
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd leuk als Gerald Vanenburg langskomt. Hij heeft op hoog niveau gespeeld en heeft dus wel verstand van het spelletje. Ook brengt hij wat tegenwicht in de soms wat tendentieuze meningen van René en Johan. Een voorbeeld is dat van der Gijp commentaar had op de baardjes van de Oranjespelers op het WK. Hij vond dat "er niet uit zien". Een totaal irrelevante opmerking wat mij betreft. :') Afgelopen vrijdag was van ongeveer hetzelfde sprake toen van der Gijp en Derksen ingingen op de haardracht van keeper Romero. Vanenburg ging daar tegenin en dat kon ik wel waarderen. Onzin is onzin....ook wanneer René en Johan het zeggen.

Overigens: Missen we Hansie opeens niet meer?
mee eens.

en persoonlijk vind ik dit seizoen tien keer minder leuk dan het vorige, met hansie erbij....op de maandag had je vuurwerk en de vrijdag was er met de huisband en de bitterbal om lekker relaxed beetje slap over voetbal ouwehoerend het weekend in te gaan....
nu is het te vaak te veel van hetzelfde en te veel gasten die weinig tot niks toevoegen.
pi_87419360
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

mee eens.

en persoonlijk vind ik dit seizoen tien keer minder leuk dan het vorige, met hansie erbij....op de maandag had je vuurwerk en de vrijdag was er met de huisband en de bitterbal om lekker relaxed beetje slap over voetbal ouwehoerend het weekend in te gaan....
nu is het te vaak te veel van hetzelfde en te veel gasten die weinig tot niks toevoegen.
Precies...ik mis het "Hans...hans...hansie...doe nou ff rustig joh" een beetje. Johan die z'n pijlen op Hans afschiet en de Gijp die er weer vrolijk overheen hinnikt. Verder erger ik me dit seizoen vaak aan Wilfred met z'n zelfingenomen grapjes over bepaalde clubs waar het nu slecht gaat. Alsof hij een overduidelijke voorkeur heeft en graag die clubs nog even een trap dieper in de grond wil geven. Af en toe probeert hij gewoon iets teveel de show te stelen. Gelukkig zet Johan hem dan altijd weer even op z'n plaats. :D
pi_87419521
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies...ik mis het "Hans...hans...hansie...doe nou ff rustig joh" een beetje. Johan die z'n pijlen op Hans afschiet en de Gijp die er weer vrolijk overheen hinnikt. Verder erger ik me dit seizoen vaak aan Wilfred met z'n zelfingenomen grapjes over bepaalde clubs waar het nu slecht gaat. Alsof hij een overduidelijke voorkeur heeft en graag die clubs nog even een trap dieper in de grond wil geven. Af en toe probeert hij gewoon iets teveel de show te stelen. Gelukkig zet Johan hem dan altijd weer even op z'n plaats. :D
we kunnen slechts hopen dat sbs er bijv volgend seizoen toch weer uit weet te komen met rtl, mits hansie nog wil en mits johan hem er nog bij wil hebben, want hoewel ik het een stuk minder vind dan vorig seizoen blijven de kijkcijfers op peil....
pi_87419795
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

we kunnen slechts hopen dat sbs er bijv volgend seizoen toch weer uit weet te komen met rtl, mits hansie nog wil en mits johan hem er nog bij wil hebben, want hoewel ik het een stuk minder vind dan vorig seizoen blijven de kijkcijfers op peil....
Vorig seizoen was de stijgende lijn, het WK was de climax en nu teren ze op die populariteit, maar tegen het eind van dit seizoen zal er wel weer iets moeten veranderen om het fris te houden.
pi_87420282
Toen ik gister Hansie zag bij SV kreeg ik echt melancholische gevoelens. :D O+
pi_87421568
Ben benieuwd wat Johan te zeggen heeft over schoolmeester Van Gaal die geschiedenisles geeft aan de Duitse presentator.
pi_87424512
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Ben benieuwd wat Johan te zeggen heeft over schoolmeester Van Gaal die geschiedenisles geeft aan de Duitse presentator.
?
pi_87424567
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

?
Van Gaal zat afgelopen weekend in een Duitse talkshow over zijn boek te zwammen en sprak de presentator nogal schoolmeester-achtig toe. :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87424651
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Van Gaal zat afgelopen weekend in een Duitse talkshow over zijn boek te zwammen en sprak de presentator nogal schoolmeester-achtig toe. :')
Dat deed hij hier in Nederland ook...volgens mij was het bij DWDD. Geweldige trainer hoor, maar op een of andere manier is hij buiten z'n veilige voetbalhabitat niet in z'n 'comfortzone' waardoor hij op een rare manier op doodnormale vragen moet reageren.
pi_87424716
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat deed hij hier in Nederland ook...volgens mij was het bij DWDD. Geweldige trainer hoor, maar op een of andere manier is hij buiten z'n veilige voetbalhabitat niet in z'n 'comfortzone' waardoor hij op een rare manier op doodnormale vragen moet reageren.
Zeker een grote trainer, maar verder een vrij sneu, kleinzielig en gefrustreerd mannetje.

Voelt zich enorm snel persoonlijk aangevallen en kan daar op zijn 60e nog totaal niet mee omgaan. :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87432170
Danny Vera met een ode aan Solomon _O_
pi_87432237
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Danny Vera met een ode aan Solomon _O_
Vorige week een ode aan Hero
Groetjes, Ezio.
pi_87432248
Waarom zie je V/d Gijp buiten de uitzending (dus ook niet in de voorfilmpjes) nooit een bril dragen. Zo cool is het dragen van een bril toch ook weer niet ^^
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 oktober 2010 @ 20:32:03 #285
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87432309
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zie je V/d Gijp buiten de uitzending (dus ook niet in de voorfilmpjes) nooit een bril dragen. Zo cool is het dragen van een bril toch ook weer niet ^^
Jawel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_87432315
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vorige week een ode aan Hero
Ojee.. volgende week Pinetop Perkins?
pi_87432602
VI Radio :D.
sig verwijderd door FA
pi_87432613
_O-
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 oktober 2010 @ 20:38:16 #289
80791 crew  Paul
pi_87432620
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
VI Radio :D.
*O*
pi_87432667
Wat maken ze toch altijd schaamteloos reclame in VI :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:39:41 #291
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_87432696
In welke wedstrijd maakte Robert de winnende penalty ook al weer?
¯ _(ツ)_/¯
pi_87432774
Johan is op dreef _O_
pi_87432785
Johan heeft wel een erg goed humeur vandaag zeg! :D
٩๏̯͡๏)۶
pi_87432794
Cor Pot werd net al redelijk afgebrand, dat wordt straks alleen maar erger :D.
sig verwijderd door FA
pi_87432860
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef Type-R het volgende:
In welke wedstrijd maakte Robert de winnende penalty ook al weer?
Olympique Lyon
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 oktober 2010 @ 20:43:36 #297
80791 crew  Paul
pi_87432892
Rob van Someren _O_
pi_87433151
vGaal komt straks ook nog aan bod want in het voorfilmpje werd er al een fragment van vertoond... :') :P
pi_87433229
Wikepidia _O-.
sig verwijderd door FA
pi_87433232
wiKEpedia _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')