Ey, maar werk je nu nog in Vwaard?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef febster het volgende:
Nooit gedacht dat ik een ijspack nog ooit zo zou waarderen.
Yep, nog steedsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ey, maar werk je nu nog in Vwaard?
Je hebt niet gereageerd op mijn vraag gisteren
ik heb nog stapels onbeantwoorde vragenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ey, maar werk je nu nog in Vwaard?
Je hebt niet gereageerd op mijn vraag gisteren
Shootquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog stapels onbeantwoorde vragen
Wat is de zin van het leven?quote:
Geen ideequote:
Natuurlijk wel, maar geen zin inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Damn. Das kut. Hebben ze niet een filiaal dichter bij huis?
Tuurlijk wel, call centersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:07 schreef febster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar geen zin in. Werk er met een vriend van (ook een ouwe lul
) en dat laatste jaar komt wel goed. De baantjes voor studenten die redelijk tot goed betalen liggen niet voor het opscheppen
.
Mwa, in het centrum van eindhoven jagen ze niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-katten-dood.html
Nog een reden om ze binnen te houden
ik heb het ook niet alleen over mezelf of deze situatie, maar er wordt zo makkelijk mee omgegaan...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mwa, in het centrum van eindhoven jagen ze niet.
Maar buitenkatten komen toch 30 km verder dan hun huis?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mwa, in het centrum van eindhoven jagen ze niet.
Loslopende honden in het bos mogen ze ook afschieten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het ook niet alleen over mezelf of deze situatie, maar er wordt zo makkelijk mee omgegaan...
Je moet je hond ook niet zo ver laten afdwalen in het bos alleenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Loslopende honden in het bos mogen ze ook afschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |