Ik ben onder de indruk hoor...dat je moeder maar trots op je is...jongenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nee niet iedereen heeft jou handicap, wees gerust
lol weer 1 die leest wat ze wilt lezen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef shomila het volgende:
Oh hij is aan het rellen tegen opa, hij zit gewoon opaatje zijn topic naar zich toe te trekken en te verzieken.
Foei Dijkie.
dan hoop ik op een ziekte als een griepje of een zware verkoudheid, niet op iets dodelijks, maar zeg het er even bij, want anders draai je het weer om en dan zeg je toverheks heeft me dood gewenst en meer van die onzin, waar je zo goed in bent, alles verdraaien en verdraaien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hieruit blijkt weer hoe dom en onwetendje bent, ik lach me de ziekte hier![]()
Geen idee.....hij is ietwat ''vreemd'' zeg maar....ik probeer er achter te komen of dat ie wel begrijpt wat ie aan het doen isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar verder gaat alles wel goed, op zich?
Laat mn ma erbuiten... thnxquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk hoor...dat je moeder maar trots op je is...jongen
Nee ik ben geen Blindevinkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan hoop ik op een ziekte als een griepje of een zware verkoudheid, niet op iets dodelijks, maar zeg het er even bij, want anders draai je het weer om en dan zeg je toverheks heeft me dood gewenst en meer van die onzin, waar je zo goed in bent, alles verdraaien en verdraaien.
Klap van de molenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Vandijkie is van het dijkie gevallen.
Bovenop zijn kop
hahahaha leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Vandijkie is van het dijkie gevallen.
Bovenop zijn kop
mij erger je niet hoor, vind het alleen vaag dat je Opa`s zijn topic gebruikt om je gal te spuwen en iedereen tegen je in het harnas te jagen, maar zal wel heel normaal voor jou wezen je overal tussen te wringen,vind het Jammer voor Opa, echt zijn hele topic reeks gaat zo naar de verdommenis, en laat Tonja er ff buiten a.u.b.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen BlindevinkEn T0nja vraagt zich ondertussen ook al af wat ik precies verdraai... Maar spaar je de uitleg, ik ga weer lekker verder met caps maken en jou ergeren
Zegt er 1 wat whahahahahahaha als Peter maar geplaatst wordtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mij erger je niet hoor, vind het alleen vaag dat je Opa`s zijn topic gebruikt om je gal te spuwen en iedereen tegen je in het harnas te jagen, maar zal wel heel normaal voor jou wezen je overal tussen te wringen,vind het Jammer voor Opa, echt zijn hele topic reeks gaat zo naar de verdommenis, en laat Tonja er ff buiten a.u.b.
opa zit sport te kijken... maar bedanktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef shomila het volgende:
Dijk je zit hier nu wel gezellig mee te kleppen, maar je versloft wel je taak op de chat van opaatje nu natuurlijk.
Peter krijgt en heeft al een eigen topicreeks, ja die droom die jij hebt om een Dijikkrijgdenaammestrotnietuit Topic, die komt er niet, jammer hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Zegt er 1 wat whahahahahahaha als Peter maar geplaatst wordthahahahahaha En nope... ik zeg alleen wat Ton gezegd heeft
Maar er zitten toch mensen op de chat, je bent toch voor de chat niet voor opa?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
opa zit sport te kijken... maar bedankt
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Peter krijgt en heeft al een eigen topicreeks, ja die droom die jij hebt om een Dijikkrijgdenaammestrotnietuit Topic, die komt er niet, jammer he
Die redden zich ook wel zonder mij... het is geen SIOquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Maar er zitten toch mensen op de chat, je bent toch voor de chat niet voor opa?
geef het nou maar toe, je wilt gewoon een eigen topicreeks, met leuke cap`s van jou, leuke ditjes&datjes, leuke wistjes&weetjesquote:
Hij kijkt voetbal en darten maar dat snap jij toch nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef SeventhDay het volgende:
Opa kijkt.. ehh géén voetbalen en kijkt sjaggo naar zijn saaie chatters, hoe zou dat nou toch komen?
[ link | afbeelding ]
Sio is rustig hoor sinds jij en opa er niet meer komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Die redden zich ook wel zonder mij... het is geen SIO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |