ach misschien moeten we wel stoppen met reageren ..gaat helemaal nergens meer over ..ga het in iedergeval proberen..quote:
Ben benieuwd hoelang je dat gaat volhouden hehehequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ach misschien moeten we wel stoppen met reageren ..gaat alang nergens meer over ..ga het in iedergeval proberen..
de groeten
Misschien moet je vragen of je een eigen "vandijkie" topic kunt krijgen, je vindt je zelf wel heel leuk en belangrijk, en dat is een eigen topic waard lijkt me. Of je neemt je pilletje om te kalmeren, kan natuurlijk ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je dat gaat volhouden hehehe
Ok ik heb het tegen pietje gezegd inderdaad, vergeef me oh almachtigequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het gedrocht, en je hebt het Pietje niet beloofd, je bent door Pietje een klein beetje terug gefloten, wel blijven opletten en niets verdraaien. Big Brother watching you.
Voorlopig zijn het alleen anderen die zich over mij opwindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of je een eigen "vandijkie" topic kunt krijgen, je vindt je zelf wel heel leuk en belangrijk, en dat is een eigen topic waard lijkt me. Of je neemt je pilletje om te kalmeren, kan natuurlijk ook
Echt hoor jij spoort niet. Vanaf nu maar negeren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:05 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ok ik heb het tegen pietje gezegd inderdaad, vergeef me oh almachtige
hahahahahaha koekoekflieberflabberfloepquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt hoor jij spoort niet. Vanaf nu maar negeren.
Hoe is het bij Snorremans? Wil graag een nieuwe bank las ik op SIO? Is het al gelukt een keus te maken?
Je moet hem niet al te veel fysieke activiteit toedichten, het biertje wordt 9 van de 10 keer door de vrouw des huizes aangereikt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:44 schreef pullup het volgende:
In dit topic kan commentaar worden gegeven op de stream van Opaatje.
Eigenlijk gebeurt er niet heel veel op de stream van deze opa, hij loopt wat heen en weer om bier te halen en dat is het.
Dit is opa in een zeer karakteristieke pose
[ afbeelding ]
Verveel je jezelf?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:12 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
hahahahahaha koekoekflieberflabberfloep
ja wie niet hier?quote:
Fixedquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet hem niet al te veel fysieke activiteit toedichten, het biertje wordt 9 van de 10 keer door de vrouw des huizes aangereikt.
Dat bedacht ik me ook al.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:29 schreef mootie het volgende:
Awww opa mag geen chocomel, cholesterol problems.
Friet en kroketten vallen niet onder die regeling begrijp ik hier uit?
Heb zomaar het idee dat er alleen dingen onder vallen die hij toch al niet gebruikte, gewoon zijn eigen invulling van de voorschriften zeg maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:29 schreef mootie het volgende:
Awww opa mag geen chocomel, cholesterol problems.
Friet en kroketten vallen niet onder die regeling begrijp ik hier uit?
Excuus daarvoor hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:12 schreef spuitje het volgende:
Ondertussen is het vandijkie knap gelukt de aandacht af te leiden van de vraag waar het allemaal mee begon: wie o wie heeft Margo laf genoemd?? Kom onder je steentje vandaan en vertel het haar!
bedoel je nu dat dat gedrocht het heeft gedaan, heeft hij gezegt dat margo te laf er voor was????quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:12 schreef spuitje het volgende:
Ondertussen is het vandijkie knap gelukt de aandacht af te leiden van de vraag waar het allemaal mee begon: wie o wie heeft Margo laf genoemd?? Kom onder je steentje vandaan en vertel het haar!
Nope... wel goed blijven opletten he Big Stokerquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bedoel je nu dat dat gedrocht het heeft gedaan, heeft hij gezegt dat margo te laf er voor was????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |