Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van die dingen buiten. Winkels heten ze geloof ik
Mensen in Afrika, die hebben honger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.
Misschien komt er wel railcateringquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen in Afrika, die hebben honger.
En geen trein.
Dat is wel een betere combi dan wat Myr heeftquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen in Afrika, die hebben honger.
En geen trein.
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
ga jij een op centraal wachten op mij. Met een patatje in je handen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.
Maar Re is een mod!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij werd boos toen Re dat deed in het singles-date topic en nu doe je het zelf
Ik heb alleen de bikini niet.. dus helaas pindakaasquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Lief spelen Tombo en Cue_
Of bikini's aan, webcam erop, bad met vla en worstelen maar
Dat zijn ook gewoon usersquote:
Pas op, het mag ook wel naakt van hem vrees ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen de bikini niet.. dus helaas pindakaas
Ook goed. Maar ik bijt wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.
Dat zei ie niet, dus dat gaat al helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op, het mag ook wel naakt van hem vrees ik
Ik alleen zodat ik notes kan kijken, en edithistory en achter de schermen kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Ik denk mede door dit kinderachtige gedragquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |