quote:VAARWEL J JE WAS OKEE HIHI DAT REIMT RIP AAN DE NABESTANDE DOE EEN WITTE ROOS IN JE MSN ANDRES BEN JE EEN EIKEL!!!!!111!!!!!!! DAT DAT DAT KAN IN DIT LANT!!!!
Op wattus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wacht jij ook zo hard op DNF, T?
DUKE NUKEM FOREVER, T.quote:
Echt, die jestershouders snappen er echt geen fuck van hè? IK WACHT VERDOMME AL DERTIEN JAAR.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DUKE NUKEM FOREVER, T.
GET WITH THE PROGRAM, JESUS TITTYFUCKING CHRIST.
Ik heb een N97 en ik zou niet meer anders willen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef Joene het volgende:
ik heb echt 10 jaar nokia's gehad ofzo ,en ik heb nu pas een maand of 2 die galaxy en ik snap nu al niet meer hoe zo een nokia werkt
Ik game niet JK.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DUKE NUKEM FOREVER, T.
GET WITH THE PROGRAM, JESUS TITTYFUCKING CHRIST.
Wacht maar tot je een iFeun hebt aangeraakt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een N97 en ik zou niet meer anders willen.
Hier voor ook Nokia gehad maar de N97 werkt ZO anders
Nee, hij was glatis. Dan MOET ik hem meenemen, Tal, dat snap jij toch ook wel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:21 schreef Tally het volgende:
Die oorpijn is denk ik een voorbode van een verkoudheid. Ik heb opeens een beetje heel erg pijn aan mijn gezichtHoesten is er bij gekomen. En pijn in mn keel.
Had je de tering niet kunnen laten hangen in China, Q!
Het wachten op DNF is een way of life.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DNF is meer dan een game, het is een way of life.
Ik heb geen leven, JK.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DNF is meer dan een game, het is een way of life.
Die moet ik over 6 maanden ook inleveren..... Dus......quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel jesters. Dat is ook wat waard. Niet veel maar wel wat.
Duke Nukem Begins.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
Het wachten op DNF is een way of life.. Wat als hij uit komt? Waar moet ik dan op wachten?
Ik hoop dat we daar ook weer 13 jaar op moeten wachten. Anders zou het een teleurstelling zijn. En daar hou ik niet van. Wel van bier trouwens.quote:
Toen De Mensch God nog vreesde!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger, toen was het oorlog.
Toen de bomen nog van hout waren.
Toen de lucht nog schoon en de seks nog vies was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |