Godverre die vreten alleen droge rijst J heb je niks aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Bij ons woont er 1 gezin uit Kenia ofzo van die hele zwarte .
Netto ja. Das bruto 9 meier J. En voor welke rente? En hoe lang vast? Ik betaal nog geen 400 huur.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
300 procent meer betalen , ik weet nie twat jij verhuurd ?
Maar ik betaal netto 640 euro hypotheek swets ,op 2 ton
Bruto 870 elke maand Swets. Krijg elke maand mn HRA teruggestort ,4.8 % en de rente vaste periode loopt over 2 jaar af. Dus dit jaar shoppen en oversluiten die troep want de rente staat nu laag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Netto ja. Das bruto 9 meier J. En voor welke rente? En hoe lang vast? Ik betaal nog geen 400 huur.
Ja dat gaat je nu niet meer lukkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:
Onze rente staat vrij laag vast voor 30 jaar. Fuck de crisis..
Variabele is leuk nu Jquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:
Onze rente staat vrij laag vast voor 30 jaar. Fuck de crisis..
Das dus 250% meer dan ik verwoon. En als we hyperinflatie krijgen.... Nee er is voor mijn geen enkele reden om een huis te kopen ondanks dat ik best wil! Maar ik ben toch gek als ik 2 en een half keer meer ga betalen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Bruto 870 elke maand Swets. Krijg elke maand mn HRA teruggestort ,4.8 % en de rente vaste periode loopt over 2 jaar af. Dus dit jaar shoppen en oversluiten die troep want de rente staat nu laag.
Ik heb er gewoon geen zin an. Als ik niet ga verhuizen of complete renovaties ga doen weet ik gewoon wat ik tot 2040 kwijt ga zijn aan dit huis qua hypotheek. Helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Variabele is leuk nu Jwonen voor 2 meier
30 jaar 5,15 % is niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat gaat je nu niet meer lukken
Laat ik het omdraaien: waarom zou je dan uberhaupt weg willen uit je redelijk goedkope huurhuisje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das dus 250% meer dan ik verwoon. En als we hyperinflatie krijgen.... Nee er is voor mijn geen enkele reden om een huis te kopen ondanks dat ik best wil! Maar ik ben toch gek als ik 2 en een half keer meer ga betalen.
Mijn vrouw durft variabel niet aan , en dat begrijp ik ansich wel al hou ik zelf wel van een gokje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin an. Als ik niet ga verhuizen of complete renovaties ga doen weet ik gewoon wat ik tot 2040 kwijt ga zijn aan dit huis qua hypotheek. Helemaal prima.
Keuken naar je zin, badkamer naar je zin, etc. Dat is in een huurwoning altijd een beetje shabby.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien: waarom zou je dan uberhaupt weg willen uit je redelijk goedkope huurhuisje?
Ik en geld is niet zo'n hele goede combinatie J. Zeker niet als er gokken bij komt kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn vrouw durft variabel niet aan , en dat begrijp ik ansich wel al hou ik zelf wel van een gokje.
en dat je diabetes hebt etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik 15 jaar ouder benZo makkelijk ga ik geen hypotheek krijgen.
J . het probleem met mij is ook dat het voordeel wat variabel me waarschijnlijk de eerste 10 jaar oplevert niet opzij zet en dat als de rente dan opeens 13% is dat ik de boel niet meer ken betalen whehehehehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik en geld is niet zo'n hele goede combinatie J. Zeker niet als er gokken bij komt kijken..
Mja. Da's ook wel weer waar ja. Maar kun je je niet op 1 of andere wachtlijst laten zetten of val je dan qua salaris door de mand ofzo? Ik bedoel als je ergens maar lang genoeg blijft wonen kom je vanzelf een keer in aanmerking voor iets anders. Huren heeft ook zeker z'n voordelen, ben ik van overtuigd...!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keuken naar je zin, badkamer naar je zin, etc. Dat is in een huurwoning altijd een beetje shabby.
Wat heeft Geert voor jou geregeld dan ? dat heb ik ff gemist ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, Geert heeft er voor gezorgd dat ik mijn huis kan kopen. Heb de corporatie al een mail gestuurd waneer ze beleid hebben voor de nieuwe regeringsplannen
Ik volg 'm ook ff niet volgens mij wordt er bar weinig gedaan op dat vlak de komende jaren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat heeft Geert voor jou geregeld dan ? dat heb ik ff gemist ?
Zoals dat je niet 3000 voor de schilder kwijt bent , en 2k voor een cv ketel , of zoals ik met kermis mn sleutelbos verliezen en voor 400 euro nieuwe sloten op je huis mot enzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Da's ook wel weer waar ja. Maar kun je je niet op 1 of andere wachtlijst laten zetten of val je dan qua salaris door de mand ofzo? Ik bedoel als je ergens maar lang genoeg blijft wonen kom je vanzelf een keer in aanmerking voor iets anders. Huren heeft ook zeker z'n voordelen, ben ik van overtuigd...!
Huurders krijgen het recht hun huis voor een redelijke prijs te kopen. Meestal is dat dan onder de marktwaarde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat heeft Geert voor jou geregeld dan ? dat heb ik ff gemist ?
Of die druppende kraan in de badkamer al weken aan het negeren bent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals dat je niet 3000 voor de schilder kwijt bent , en 2k voor een cv ketel , of zoals ik met kermis mn sleutelbos verliezen en voor 400 euro nieuwe sloten op je huis mot enzo.
Wachtlijst voor wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Da's ook wel weer waar ja. Maar kun je je niet op 1 of andere wachtlijst laten zetten of val je dan qua salaris door de mand ofzo? Ik bedoel als je ergens maar lang genoeg blijft wonen kom je vanzelf een keer in aanmerking voor iets anders. Huren heeft ook zeker z'n voordelen, ben ik van overtuigd...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |