abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87200626
Verslaafd valt wel mee hoor :')
Alleen heb ik anders weinig te doen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87200752
Foto's maken en mailen is dan ook een leuk tijdverdrijf!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_87200884
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Foto's maken en mailen is dan ook een leuk tijdverdrijf!
Dan moet ik mailadressen uit mn hoofd weten en dat doe ik dus niet.
Daarbij steekt mn pens als behoorlijk uit :(
pi_87200904
Daarom juist pics or it didn't happen.
pi_87200944
Dan maar niet :D
pi_87201037
Boooh!
pi_87201270
HA!
pi_87201315
Tsjoe?
pi_87201343
Nee bennie verkouden hoor :(
pi_87201390
Oh, ik wel.
pi_87202522
Zo. Dat was ff lekker.. O+
pi_87202547
Ik wil ook een bad thuis.
pi_87202673
Het is heerlijk O+
pi_87202703
Dat wil ik best geloven.
pi_87211362
Gefeliciteerd met Bruin 1 J.
pi_87213274
Dank je wel J. Ik hoop dat voor jou hard werkende medemens ook een beetje te doen is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87213293
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
Het is heerlijk O+
Vind ik ook ,blij met mn bad O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87214057
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef Joene het volgende:
Dank je wel J. Ik hoop dat voor jou hard werkende medemens ook een beetje te doen is.
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!
pi_87214150
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!
We gaan het zien J. Voorlopig denk ik dat bij de eerste de beste discussie over immigratie Koppejan het kabinet laat klappen dus.
pi_87214171
Althans tegen stemt dus. En dat de vrienden van de SGP moeten helpen voor de meerderheid.
pi_87214262
Ik denk dat Rutte dan ook een probeem heeft. Er is meer weerstand tegen de SGP dan tegen de PVV bleek bij de laatste vergadering.
pi_87214518
Well duh, zelfs de meest verstokte conservatieve havik binnen de VVD zal de Gristenfundi's van de SGP wel heel erg ver van liberaal gedachtengoed vinden staan.
pi_87214599
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat Rutte dan ook een probeem heeft. Er is meer weerstand tegen de SGP dan tegen de PVV bleek bij de laatste vergadering.
klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.
pi_87214639
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Well duh, zelfs de meest verstokte conservatieve havik binnen de VVD zal de Gristenfundi's van de SGP wel heel erg ver van liberaal gedachtengoed vinden staan.
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren. :').
pi_87214722
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren. :').
Van de meeste plannen van de SGP zegt zelf de meeste extreme haatbaard "Also, also, alsoooo", dunkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')