Dan moet ik mailadressen uit mn hoofd weten en dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Foto's maken en mailen is dan ook een leuk tijdverdrijf!
Vind ik ook ,blij met mn badquote:
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef Joene het volgende:
Dank je wel J. Ik hoop dat voor jou hard werkende medemens ook een beetje te doen is.
We gaan het zien J. Voorlopig denk ik dat bij de eerste de beste discussie over immigratie Koppejan het kabinet laat klappen dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!
klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat Rutte dan ook een probeem heeft. Er is meer weerstand tegen de SGP dan tegen de PVV bleek bij de laatste vergadering.
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Well duh, zelfs de meest verstokte conservatieve havik binnen de VVD zal de Gristenfundi's van de SGP wel heel erg ver van liberaal gedachtengoed vinden staan.
Van de meeste plannen van de SGP zegt zelf de meeste extreme haatbaard "Also, also, alsoooo", dunkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |