Dat doet me goed J. Dat zelfs jij als aanhanger van de linkse ! zo een goede oud-hollandsche maaltijd op tafel zet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:
Thuus.
J, het zal je heugen dat ik kan melden dat de spruitjes en aardappels opstaan, evenals een oud-Hollandsche karbonade! Ik ben me al helemaal aan het aanpassen tbv Bruin 1, zie je? Ik heb er zin an!
Overigens spruiten zijn natuurlijk eigenlijk niet te vreten he.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef KingOfMars het volgende:
Ter compensatie geef ik de kleine echter wel een zgn. kipburger waar uiteraard slechts industrieel geteelde plofkippen voor gebruikt zijn!
Zoals ik ze maak wel J. Lekker stamppotje, beetje kaas erdoor (geheim!) en spekjes en ui.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens spruiten zijn natuurlijk eigenlijk niet te vreten he.
J iedereen probeert mij spruiten en lof te laten eten , niemand is nog geslaagd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zoals ik ze maak wel J. Lekker stamppotje, beetje kaas erdoor (geheim!) en spekjes en ui..
Vorige week nog een bitchin' goede stamppot spruiten gemaakt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Joene het volgende:
Overigens spruiten zijn natuurlijk eigenlijk niet te vreten he.
*knikt instemmend*quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vorige week nog een bitchin' goede stamppot spruiten gemaakt.
Oh, precies zoals KOM hem maakt, met kaas en spekken door de jeppels.
En een beetje melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |