Ahja das wel ok regel iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huurders krijgen het recht hun huis voor een redelijke prijs te kopen. Meestal is dat dan onder de marktwaarde.
Het is maar een leertje J of een keramische schijf die kosten maar 45 euro , en tijdens het monteren breekt uiteraard de hele graftakkenzooi af maar verder is een eigenhuis ok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Of die druppende kraan in de badkamer al weken aan het negeren bent.
ik heb hier diverse offerte's liggen voor een nieuwe cv swets, en ik denk dat ik er 1 ga huren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bel gewoon de woningstichting als mijn ketel de geest geeft.
Ik wacht nog ff dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is maar een leertje J of een keramische schijf die kosten maar 45 euro , en tijdens het monteren breekt uiteraard de hele graftakkenzooi af maar verder is een eigenhuis ok.
Verstandigquote:
Veel betere wijken ga je in deze regio niet treffen. PLus dat mijn woning pas 11 jaar oud is en ik de eerste bewoner ben. Maar ja, het is wel een goedkoop bruynzeel keukentje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nieuwe huurwoning? In een goede/betere wijk, wellicht iets moderner of meer naar smaak, etc?
In dit geval m'n eigen pa maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Verstandigik wacht altijd ff tot schoonpa er is ,liever dat hij het sloopt.
Ik denk dat je redelijk zit Swets. (Al is iets van jezelf altijd leuker dus).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel betere wijken ga je in deze regio niet treffen. PLus dat mijn woning pas 11 jaar oud is en ik de eerste bewoner ben. Maar ja, het is wel een goedkoop bruynzeel keukentje.
Ach ik heb een dure blank eiken keuken van weet ik veel wat voor merk erin. en ziet er schitterend uit hoor echt , maar ik zou er zelf nooit een keuken intrappen van 25 /30kquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel betere wijken ga je in deze regio niet treffen. PLus dat mijn woning pas 11 jaar oud is en ik de eerste bewoner ben. Maar ja, het is wel een goedkoop bruynzeel keukentje.
Mijn eigen Pa zit nogal uti de buurt je weet tog !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In dit geval m'n eigen pa maar ik snap wat je bedoelt..
Daar moet ik ook altijd een beetje om lachen ja, als ik dat soort dingen hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb een dure blank eiken keuken van weet ik veel wat voor merk erin. en ziet er schitterend uit hoor echt , maar ik zou er zelf nooit een keuken intrappen van 25 /30k
Dieskrieminazi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb een dure blank eiken keuken
Neuh ik ook niet, maar hier is bv een vaatwasser al een probleem. of een mooie gas op glas kookplaat netjes in je aanrecht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb een dure blank eiken keuken van weet ik veel wat voor merk erin. en ziet er schitterend uit hoor echt , maar ik zou er zelf nooit een keuken intrappen van 25 /30k
Ja hier is wel alles netjes weggewerkt idd. Oh en we hebben even goed rommel in de keuken swets en een niet netjes aanrechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet, maar hier is bv een vaatwasser al een probleem. of een mooie gas op glas kookplaat netjes in je aanrecht.
Het blijft altijd losse spullen die 'naast' je aanrecht staan.
Nou dat ik niet heel de avond tegen 5 borden, bekers, messen, vorken en 3 pannen aan zit te kijken scheelt al J.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
Je hebt drie kinderen S. Hoe netjes denk je het precies te krijgen?.
Ik probeer altijd een clean aanrecht en clean tafel policy door te voeren. Lukt aardig de laatste tijd (maar in de praktijk pletter ik alles op de stapel in de kast onder de trap...).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja hier is wel alles netjes weggewerkt idd. Oh en we hebben even goed rommel in de keuken swets en een niet netjes aanrecht
Ja en kom gelijk m'n kraan ff fixen ik geef er een geeltje voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef Joene het volgende:
Gewoon een plankie ervoor timmeren swets , kosten 15 euro !
Of je vraagt of je pa zin heb in een bakkie zaterdagmorgen (dan ken je nog ff met hem naar de gamma).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja en kom gelijk m'n kraan ff fixen ik geef er een geeltje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |