GVD weer gejat , Ronnie mag wat mij betreft wel kapot vallenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gelukkig klink deze wel lekker origineel, die malle Ronnie
30 oktober is zijn CD presentatie in ter Aarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef Rectum het volgende:
Het hoofd van Marco de Hollander blijft me fascineren.
• Bestandsextensie in de titelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Rectum het volgende:
Toppertjes weer Enchanter.
Dit is vers van de pers. Lekker spontaan, lekker fris, lekker pittig, lekker anders.
Ze swingt wel lekker die Rikaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Rectum het volgende:
Dit is vers van de pers. Lekker spontaan, lekker fris, lekker pittig, lekker anders.
En toch kijk ik hoofdschuddend met de gedachte het zou je moeder maar zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Rectum het volgende:
Lekker gek.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Rectum het volgende:
Gwn ria hoeso xDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:07 schreef Jumparound het volgende:
hoe heet dat mens ook al weer in mn avatar? Rectum had haar toch in de weblog gezet?
Ik hoor al veel van hem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van deze jongen gaan we nog veel horen.
Dit is een reeks waar echte volkse mensen muziek die echt nog recht uit het hart komt met elkaar delen. Je bent altijd welkom om gezellig mee te doen.quote:
Oke. Ik vind het ook stuk voor stuk goede artiesten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dit is een kwaliteitsparade in reeksvorm.
Een warm welkom, post gerust wat rasartiesten die nog onbekend, doch groot zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke. Ik vind het ook stuk voor stuk goede artiesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |