Ah ja dan is dat muzikaal ABC'tje dus Alpha Bravo Charlie, dus Lowlands.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, dacht ook gelijk concert at sea, maar ben dus niet echt scherp zo te zien
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef Goelash het volgende:#goudenbadeend #Michiel #3fm. Megalandterein niets te vinden
beter zoekenquote:
Giel heeft al wel een PSB-plaat gedraaid vandaag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Zowel Ekdom als Veenstra hebben vandaag (nog) geen Pet Shop Boys gedraaid. Terwijl het nog wel dierendag is en de toetsenist jarig is...
Het alarm moet zo toch nog echt even klinken.
idd. PSB twitterden het vanochtend zelfs nog!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Zowel Ekdom als Veenstra hebben vandaag (nog) geen Pet Shop Boys gedraaid. Terwijl het nog wel dierendag is en de toetsenist jarig is...
Het alarm moet zo toch nog echt even klinken.
Ja, maar dat telt natuurlijk niet helemaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Giel heeft al wel een PSB-plaat gedraaid vandaag.![]()
Ik had Go Wesp anders een hele goede gevonden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt natuurlijk niet helemaal
Het meest toepasselijke nummer is trouwens "Birthday Boy", maar ja... dat was geen single.
LOL... Of "How can you expect to be taken seriously?" ... ook een goede...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik had Go Wesp anders een hele goede gevonden.
Best een lelijke site eigenlijk, veel te wit waardoor het erg onoverzichtelijk lijkt. Als er nou een grijs achtergrondje achter zou komen zou het denk ik al een stuk meer uitstraling hebben. Die zwarte-op-donkergrijze tabjes vallen ook niet echt op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef hole1988 het volgende:
ze hebben een nieuwe site http://radiofreak.nl/
idd over de kleurstellingen hebben ze niet nagedachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best een lelijke site eigenlijk, veel te wit waardoor het erg onoverzichtelijk lijkt. Als er nou een grijs achtergrondje achter zou komen zou het denk ik al een stuk meer uitstraling hebben. Die zwarte-op-donkergrijze tabjes vallen ook niet echt op.
Is het geen Lowlands dan? Alpha-Bravo-Charlie (tent). Altijd in augustus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef Broekie het volgende:
ABC, data in augustus, 0321 = kengetal Dronten? Ik kom er echt niet uit hoor... De rest iig allemaal sowieso te ver weg.
AbC= alpha, bravo charlie augustus data= data van lowlands en die derde zal wel het netnummer van biddinghuizen zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef Broekie het volgende:
ABC, data in augustus, 0321 = kengetal Dronten? Ik kom er echt niet uit hoor... De rest iig allemaal sowieso te ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |