Nee, dat viel mij ook al op!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:00 schreef MrMoon het volgende:
hmmz... wil ik even een kleine aanpassing aan mn wedstrijdtenue's doen.. blijkt er niks geladen te worden en als ik bij andere teams kijk zie ik de tenue's en het logo niet..
ik heb het inmiddels zowel in Chrome als IE als FF geprobeerd en bij allen heeft ie dat probleem..quote:
quote:04-10-2010 Match kits and logos not visible
Currently logos and match kits which are stored on our servers are not visible. We are looking into the problem and hope to be able to solve the problem shortly. It is no longer necessary to report this problem to your GMs.
04-10-2010 Match kits and logos not visiblequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb het inmiddels zowel in Chrome als IE als FF geprobeerd en bij allen heeft ie dat probleem..
en ik ben gelukkig niet de enige
die kan je dus afvoeren..quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Gewonnen met 5-2, nieuw hatstatsrecord van 245:)
Minpunt, in de 54ste mid vliegt mn beste mid eraf. 32 jaar, +4
R.I.P.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Minpunt, in de 54ste mid vliegt mn beste mid eraf. 32 jaar, +4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even ter illustratie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:
ik staar me dus voor niets blind op TSI ?
Hij gaat 2 nog betere mids kopenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...het team dat gisteren bij mij de koppositie heeft gepakt, heeft direct zn twee beste mids verkocht. Ben benieuwd wat ie van plan is, aangezien ik zondag tegen m speel
Hij heeft natuurlijk nog wat tijd dus het kan nog even duren...quote:
Zegt me niks. Ik heb wel ooit eens Itsagoal gedaan.. maar daar bal je elke werkdag een pot. Dat was echt teveelquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er hier ook Fokkers die ervaring hebben met Freekick.org? Een soortgelijke game heb ik vernomen..
Ook geen ideequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er hier ook Fokkers die ervaring hebben met Freekick.org? Een soortgelijke game heb ik vernomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |