Ik heb er nu 65 met Andorra als land met de minste spelers (203).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier dus ook. Zit op 73 maar de kleinste is IJsland met 235 gebruikers..
ach ja, gelukkig heb ik de uitdaging nog op tijd kunnen intrekken..quote:
ohw ja, excuses Vullie...quote:Ho eens ff. Jij krijgt er meteen smerige gedachtes bij. Daar kan Vullie niets aan doen!![]()
Dan zal je hier ook wel weer een opmerking over krijgen.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Alles wat ik zeg wordt in de smerige hoek getrokken
En die loterijen dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:59 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft die vlaggetjes maar opgegeven
er komt idd wel een moment dat je alleen nog vlaggetjes moet die bijna niet mogelijk zijn om te halen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:59 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft die vlaggetjes maar opgegeven
Beide!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat je nooit meer iets won of omdat je er gewoon geen zin meer in had?
Ik kan me herinneren dat je toch met enige regelmaat nog wel wat vlaggetjes won.quote:
Ik heb nog wel wat makkelijke te doen hoor. Oekraine, Roemenie, Estland, Uruguay, Japan ... Maar ik wil er geen tijd meer in stekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je toch met enige regelmaat nog wel wat vlaggetjes won.En de aanhouder wint he.
Ik ken via via wel iemand die alle uit vlaggetjes al een tijd heeft en nu alle thuis vlaggetjes aan het verzamelen is. Zo kan je natuurlijk ook 13 uit en 12 thuis uitdagingen doen. Heb je weer wat makkelijkere vlaggetjes te halen.
quote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
"----> http://i56.tinypic.com/2wghkcy.png <----"
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Roepie Roepie
(sinds 05-10-2010 (9/43), 2d)
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 09-10-2010 21:01 (2 dagen 8u 48m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
Hoogste bod: 2 166 000 ¤ door The pearl of Groningen
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Je wilt ze eigenlijk gewoon uit de oefenpot kunnen halen ipv de divisies langs om de teams uit te dagen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat makkelijke te doen hoor. Oekraine, Roemenie, Estland, Uruguay, Japan ... Maar ik wil er geen tijd meer in steken
Ik zit er niet echt mee hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zal je hier ook wel weer een opmerking over krijgen.....Ik doe er zelf ook aan mee en jij zelf vaak ook maar ik kan me voorstellen dat t wel een beetje lame wordt inm.
Niet eens eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je wilt ze eigenlijk gewoon uit de oefenpot kunnen halen ipv de divisies langs om de teams uit te dagen?
Ja, ik dacht dat het misschien wel iets voor je zou kunnen zijnquote:
Ben momenteel nergens mee bezig, maar ik ga deze zeker in de gaten houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het misschien wel iets voor je zou kunnen zijnOf ben je nu gericht met een aantal andere toptalenten bezig? Volkert zou natuurlijk wel een hele-lange-termijn-project betekenen..
Heerlijke PM-winger met deze skills en spec. Heb geen idee van sublevels, mochten die echter nog een beetje mee zitten dan lijkt dit me zeker een speler die richting NT getraind kan wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben momenteel nergens mee bezig, maar ik ga deze zeker in de gaten houden
Ik vrees alleen dat ie voor overdreven veel geld weggaat...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heerlijke PM-winger met deze skills en spec. Heb geen idee van sublevels, mochten die echter nog een beetje mee zitten dan lijkt dit me zeker een speler die richting NT getraind kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |