feliquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ff teruglezen
* Flappekz is druk geweest, want aangenomen in nieuwe functie![]()
Er zijn de hele wedstrijd maar 4 gebeurtenissen geweest dus zo spannend is het nietquote:
Pingels..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef Kirov het volgende:
4 kansen gehad en er nog geen één ingeprikt -_-''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bieden is uiteraard vrij!![]()
quote:06-10-2010 (9/43) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: ¤ 175,-
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de managers met geld ik heb een leuke verdediger op de tl staan. :Je kunt vast op zoek naar een leuke middenvelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bieden is uiteraard vrij!
Hoeveel trainingen heeft 'ie trouwens gehad sinds z'n laatste pop (ja, ik ben te lui al die HT-topics na te zoeken)?I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:SC diepFries biedt voor Ronnie Stellwagen
SC diepFries bood 2 000 000 ¤ voor Ronnie Stellwagen en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 09-10-2010 20:12
Ehm een halve maar. Ik probeer m sinds ander halve week te verkopen maar vergat m er steeds op te zetten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je kunt vast op zoek naar een leuke middenvelder
Hoeveel trainingen heeft 'ie trouwens gehad sinds z'n laatste pop (ja, ik ben te lui al die HT-topics na te zoeken)?
Ja ik zal toch wat meer nodig hebben wil ik een gruwelijke mid kopen. Het zal wel een wonderbaarlijk worden als ik die prijzen laatst zag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Drassss het volgende:
Nou laat die gruwelijke middenvelder maar komen van miljoen! Ik kan hem kopen hehe.
Ik heb straks 4.2 te besteden.. dat moet hopelijk lukken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zal toch wat meer nodig hebben wil ik een gruwelijke mid kopen. Het zal wel een wonderbaarlijk worden als ik die prijzen laatst zag.
Oeh daar kan je idd wel een gruwelijke middenvelder voor kopen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb straks 4.2 te besteden.. dat moet hopelijk lukken.
Die kan ik wel gebruiken, want ik heb een stelletje laffe honden nu op mijn middenveldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh daar kan je idd wel een gruwelijke middenvelder voor kopen!Misschien wil Nigel de Jong een naamsverandering ondergaan. Heb je iig een berg gruwelijke overtredingen in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |