Van die vibo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je dat pakketnummer al aan Greys gepmt Q?
Nee, die gigolo-inna-box.quote:
Omdat jij dwars lag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Q je kan niet tellen bleek bij je laatste post in het vorige topic
Nee, maar wel van het lullige dansjequote:
2 konijnen jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie nu echt voor me dat je twee onderbetaalde polen hebt opgesloten in een kooitje
Oh bahquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoor net dat een ex-buurmeisje overleden is. Vocht al jaren tegen kanker.
Inmiddels getrouwd en 2 kinderen. Haar oudste dochter is nu 16. Precies de leeftijd die ex-buurmeisje had toen háár moeder aan kanker overleed. Kutziekte!![]()
Dus, geneet van ut leave. En chocolade kikkers en zo.![]()
Story of my familyquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De ex van MM is met de ex van jou getrouwd?
Owja, daar staat me iets van bij ja!
Leukquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef APK het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Hoewel God's wegen duister en zelden aangenaam zijn weet je het maar nooit.
Ik ga haar verder niet lastig vallen ofzo (zij lijkt het contact trouwens ook best leuk te vinden) en verder heb ik ook geen last van haast, dus ik zie wel waar het schip strandt.
f5 want ik heb je een nieuw linkje gestuurd. .aviquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Q, ik als ubern00b kan het weer eens niet afspelen () maar daar wordt aan gewerkt geloof ik door je. Maar als ik die titel zo zag...
![]()
Oeh, even The Holiday op de achtergrond aanzetten!
Heb!quote:
huh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Hihihi, ik weet nog wel een bepaalde kaart die Q en MM voor het exenbruidspaarkoppel hebben gemaakt![]()
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Q, ik als ubern00b kan het weer eens niet afspelen () maar daar wordt aan gewerkt geloof ik door je. Maar als ik die titel zo zag...
![]()
Oeh, even The Holiday op de achtergrond aanzetten!
Mijn naaktfoto's komen niet voor iedereen online heurquote:
Ietsss verbaasder next timequote:
Jahaaa, één of andere animatie kaart dinges die jullie in het trouwtopic hadden geplaatst toen!quote:
gewoon farmville blokkeren, anders word je gekquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
op facebook beginnen mensen mij dingen voor farmville aan te bieden
maar ik heb heul geen farmville
quote:
Neequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jahaaa, één of andere animatie kaart dinges die jullie in het trouwtopic hadden geplaatst toen!
Weet je dat zelf niet meer?!
Chloe? Dat was geen aanrader hoor! Ik zei alleen dat je die best kon kijken als je dat ene meisje leuk vondquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:19 schreef APK het volgende:
Gb, wat een droeftoeterfilm was die aanrader van jou, joh!
Terugvinden sowieso nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeOoh my, kun je die nog terug vinden?
of kun je mn geheugen opfrissen?
![]()
Wazige rukfilm vond ik hetquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chloe? Dat was geen aanrader hoor! Ik zei alleen dat je die best kon kijken als je dat ene meisje leuk vond
Okay, ik zal beter opletten de volgende keer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Chloe? Dat was geen aanrader hoor! Ik zei alleen dat je die best kon kijken als je dat ene meisje leuk vond
Nu durf ik niet meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik zal beter opletten de volgende keer.
Heb je nog tips?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
op facebook beginnen mensen mij dingen voor farmville aan te bieden
maar ik heb heul geen farmville
Dan had APK beter op moeten letten!quote:
ja nou is opeens iedereen chagrijnig zekerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, doe mij die PM ook ff.
Kijken of het mijn humeur ook ten goede komt
Klik Q's filmpje nog maar een keer aan danquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Vrouwen boven de 35 hebben meer kansen 'to get killed by a terrorist' dan om te trouwen![]()
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja nou is opeens iedereen chagrijnig zeker
Nope bak ijs helpt prrriiimaquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja nou is opeens iedereen chagrijnig zeker
Ach, aan mij heb je toch niks. Mijn FB is leeg en alleen voor FV.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet dat ik weet
ik sta in de lijst bij tombo![]()
O, nice.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Vrouwen boven de 35 hebben meer kansen 'to get killed by a terrorist' dan om te trouwen![]()
The blind side al gezien?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, aan mij heb je toch niks. Mijn FB is leeg en alleen voor FV.
kutfilm!quote:
de onderste drie heb ik niet gezienquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
kutfilm!
V for vendetta
Kill bill
Inglorious bastards
Inception
The orphan
Hard candy
Memento
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
kutfilm!
V for vendetta
Kill bill
Inglorious bastards
Inception
The orphan
Hard candy
Memento
Aanrader. Zeker memento!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de onderste drie heb ik niet gezien
Wel een beetje een softie film hoor, maar daar hou ik vanquote:
No reservations !!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een beetje een softie film hoor, maar daar hou ik van
RD heb ik gezienquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanrader. Zeker memento!
Oeh, en reservoir dogs
quote:
Dus je tv staat op 4 nu?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een beetje een softie film hoor, maar daar hou ik van
quote:
Ja hequote:
oh, whehehequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Oh trouwens, Zwabber, jij hebt mij als vriendje op mn echte facebook, Cat op mn Farmville facebook
Nee, ik was te laat thuis! En heb die film sowieso al vaak gezienquote:
Someone like youquote:
Ja, echt een combinatie van actieeee en romancequote:
Het is gewoon een cute niet nadenk filmquote:
quote:
quote:
En (niet onbelangrijkquote:
Extended versionsquote:
Ja geniaal hequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat einde van seven
planet terror![]()
dat been
Heb jij 2 facebooken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Oh trouwens, Zwabber, jij hebt mij als vriendje op mn echte facebook, Cat op mn Farmville facebook
Ketter!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Weet je wat pas een kutfilm is?
Death Proof
Boiler Roomquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja geniaal he![]()
Offuh, aliens
Heat. Offuh, Get carter
quote:
American Football, toch maar niet.quote:The story of Michael Oher, a homeless and traumatized boy who became an All American football player and first round NFL draft pick with the help of a caring woman and her family.
Ja daaaaag, die was echt stupide. Maar alles van Tarantino schijnt goed te moeten zijn, ofzo.quote:
The sound of music.quote:
Tarantino is godquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja daaaaag, die was echt stupide. Maar alles van Tarantino schijnt goed te moeten zijn, ofzo.
Ja, ik ga al een doekje halen.quote:
Onder moeders paraplu.quote:
A Clockwork Orangequote:
2 weken of een weke gelee al gedownload. Kut filmquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Kick Ass was leuk ja![]()
Q, jij vindt Machete vast ook wel leuk. Draait nu in de bios.
hij draait ook al even op m'n harde schijf, en ongetwijfeld die van Q ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Kick Ass was leuk ja![]()
Q, jij vindt Machete vast ook wel leuk. Draait nu in de bios.
Geen peil te trekken op jouw filmsmaakquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 weken of een weke gelee al gedownload. Kut film
Machete doesn't text!
-I thought machete doesn't text?
Machete improvises
aah komop, hij is expres slecht, dat is de hele bedoelingquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 weken of een weke gelee al gedownload. Kut film
Machete doesn't text!
-I thought machete doesn't text?
Machete improvises
We went to the Galaxy Milkbar for some ultra violence!quote:
Ja ik weets. Maar dit was " nee niet leuk slecht"quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah komop, hij is expres slecht, dat is de hele bedoeling
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij draait ook al even op m'n harde schijf, en ongetwijfeld die van Q ook
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
We went to the Galaxy Milkbar for some ultra violence!
Ik ben in slaap gevallen tijdens die filmquote:
Dus, mijn filmpje is niet 1 van je favorieten?quote:
ik vind de seagal films altijd wel geinig om te kijken, maar een enorme indruk laten ze neit achterquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:49 schreef Qwea het volgende:
Fire down below
The glimmerman
Under siege
Under siege 2
Alle seagal films
Kloptquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind de seagal films altijd wel geinig om te kijken, maar een enorme indruk laten ze neit achter
Neeeeeeeeeeeeeeeee, die is slecht!quote:
Nee hoorquote:
+1quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Dronken sex met Jude Law.
Ik ben even afgeleid, moment!
Nu zet ik die kutfilm voor de derde keer aan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Dronken sex met Jude Law.
Ik ben even afgeleid, moment!
dan is Machete de eerste niet leuke seagal film?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptMaar het is voor mij nostalgie, want ik mocht als kleine Qwea mijn eerste seagal videoband van mijn mama kopen uit de supermarkt.
Fire down below was de eersteik was 10 ofzo
En toen mocht ik elke week een ander meenemendus ik had ze allemaal op een gegeven moment
]]quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, die is slecht!
ik hou van slechte horror, het zijn meer smerige lachfilms dan iets andersquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, die is slecht!
Kloptquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is Machete de eerste niet leuke seagal film?
Pffff, ik vond hem ZO slecht... En The Village ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van slechte horror, het zijn meer smerige lachfilms dan iets anders
Ik heb adhd, maar een goeie film doet mij aan den bank plakkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haaaaat film kijken, ik krijg dan spontaan last van ADD![]()
* zet Q's filmpje nog maar es op![]()
Krees, ben je weer manloos?
Jij kunt echt de meest normale dingen smerig verwoorden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb adhd, maar een goeie film doet mij aan den bank plakken
Q's filmpje helptquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haaaaat film kijken, ik krijg dan spontaan last van ADD![]()
* zet Q's filmpje nog maar es op![]()
Ain't I always?quote:Krees, ben je weer manloos?
Hoezo, MM ruimt gewoon zn kwak nooit op.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kunt echt de meest normale dingen smerig verwoorden.
Maar gelukkig heb je een viboquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Q's filmpje helpt![]()
[..]
Ain't I always?
Hey, don't push it he. Ik stuur er echt 1quote:
Nee hou hem maar, je hond heeft er al aan gelikt het is lief bedoeld, maar bedanktquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, don't push it he. Ik stuur er echt 1Vraag jora23 maar
Volgens mij was dit het welquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Tombo, hij is hier niet zo dronken.
Komt die dronken sex later dan? Of was zij dan dronken?
nieuw in verpakkingquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hou hem maar, je hond heeft er al aan gelikt het is lief bedoeld, maar bedankt
Ach, zolang ie maar mee betaalt aan de hypotheek en de boodschappen en het internet toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Q's filmpje helpt![]()
[..]
Ain't I always?
Voor Jude en Jack jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de zekerheid blijf ik toch nog maar even kijken
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, zolang ie maar mee betaalt aan de hypotheek en de boodschappen en het internet toch?
Mjah. Mjah.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, zolang ie maar mee betaalt aan de hypotheek en de boodschappen en het internet toch?
Vandaar ook dequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Mjah.
Laat ik eens verstandig zijn en er gewoon maar niets over zeggen
*met druif in oog port*quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Mjah.
Laat ik eens verstandig zijn en er gewoon maar niets over zeggen
Ja. Eet nou maarquote:
Nee, dat helptquote:
Die had ze nooit weer terug gevondenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Eet nou maar
Tis ook nooit goed. Ik had hem ook tussen je tieten kennen gooien
Hou opppppppquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die had ze nooit weer terug gevonden
Cup Gquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die had ze nooit weer terug gevonden
Hell yeah. loop maar naar de spiegelquote:
Mijn vroegere bazin werd eens opgebeld door een ex-klant met de vraag of ze aan de "ellenboogtest voldeed qua cupmaat"quote:
Die ken ik! En vond er niet veel aan.quote:
Cup Qquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De G van Greys jeweettog.
Of heb je liever cup M?
Ing, je hebt net je badkamert klaar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn Zusje heeft een collega met cup G...en het arme kind is maar iets van 1,60 en 50 kg ofzo.
Meer tiet dan meisje dus![]()
Potver, der staat hier vlakbij een leuke bouwkavel te koop van 700 m2. Niet eens zo gek duur.
Huisje derop, aanpassen aan eigen wensen en klaar
Ja, nou, dan kan ze mooi opnieuw beginnenquote:
Alsof jij nooit Funda afstruintquote:
En ga je dan je badkamerT transplanteren?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn Zusje heeft een collega met cup G...en het arme kind is maar iets van 1,60 en 50 kg ofzo.
Meer tiet dan meisje dus![]()
Potver, der staat hier vlakbij een leuke bouwkavel te koop van 700 m2. Niet eens zo gek duur.
Huisje derop, aanpassen aan eigen wensen en klaar
Ik geloof dat ik heel blij ben met mijn username.quote:
Oke, oke...quote:
Dromen is goedquote:Nee, ben erg tevreden met ons huis, maar je moet wat te dromen houden toch?
Alleen over die op zn tandenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Struikel je nooit over de haren op je tenen dan?
Ooh, wordt een leuk dagje dan. Ik mocht ook al in je broekje voelenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag je schatten, 6 november, goed?
tis wel cup Z he, mijn tenen hangen een halve meter boven de grond als ik op m'n tetten zitquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Struikel je nooit over de haren op je tenen dan?
Misschien doelde ze wel op jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
DTH porrrrrrrrrrrno!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, wordt een leuk dagje dan. Ik mocht ook al in je broekje voelen
*HD videocamera in tas stop*quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien doelde ze wel op jouof mij
of iedereen in de FF, samen in een barbapapa huis
![]()
Spoiler: ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel leuk![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat kunnen we winnen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag je schatten, 6 november, goed?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien doelde ze wel op jouof mij
of iedereen in de FF, samen in een barbapapa huis
![]()
ik word al enthousiast bij de gedachte aan een barbapapahuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:34 schreef Strega het volgende:
Zwabber..... X-Rated is al lang bezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moedermelkquote:
Dat is leuk hequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word al enthousiast bij de gedachte aan een barbapapahuis
Q, gatverdammequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moedermelk
Ooh nee, wacht. Likje aan dr tepels
Jezus, weer niet goed?quote:
Okay, een beetje misschienquote:
Met heel veel Redcats.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word al enthousiast bij de gedachte aan een barbapapahuis
Jaquote:
Neuh, van stokken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Een barbapappahuis! Met ronde vormen. Dat klinkt als veel kunststof en staal enzo
Of ga je het van rode bakstenen laten bouwen met een rieten dak?![]()
nee, a la Gaudiquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Een barbapappahuis! Met ronde vormen. Dat klinkt als veel kunststof en staal enzo
Of ga je het van rode bakstenen laten bouwen met een rieten dak?![]()
seks met jude law not includedquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Dan kom ik wel náást jullie wonen.
In Rosehill Cottage
I'll huff, I'll puffquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh, van stokken.
En dan mag jij blazen
quote:
Nee, die ligt bij mij in het barbapapa huis danquote:
Motte ze nog een bepaald merk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Qwea het volgende:
p.s. als jullie nog wat pakken waspoeder over hebben dan zijn we daar heel blij mee. Ongelofelijk wat gaat er veel doorheen. Vanmiddag hebben we zeker tien wassen gedraaid ( en dat elke dag).
Aldus DTH in dat ene topic
Oh, je woont gewoon met reden zo ver van ons allemaal af?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vertel jullie nooit meer wat.
Straks zitten we met z'n allen in mijn huis te bubbelen in mijn getransplanteerde badkamert terwijl we communiceren via Fok!
Ik kan ze omgooienquote:
Wil ik dit weten?quote:
Nee denk het niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nu vraag 'Wat? Vertel eens?' krijg ik daar spijt van zeker?
Dat wil ik best wel eens bij jou proberenquote:
Het is verbazend hoe blij ik kan zijn met een saaie verklaring.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee denk het niet.
We hadden kaarsen aan, en MM zei dat ik boven de kaars moest klappen. En toen ging die uit
Lijkt me grensverleggend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wil ik best wel eens bij jou proberen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, je woont gewoon met reden zo ver van ons allemaal af?
That makes two of us.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is verbazend hoe blij ik kan zijn met een saaie verklaring.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is verbazend hoe blij ik kan zijn met een saaie verklaring.
Dan komt Fok gewoon naar je toe.quote:
And you love it.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]ik zit te grinniken
Wat denken jullie toch slecht over me
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FOK KOMT NAAR JE TOE DEZE ZOMER HERFST WINTER
you can run but you can't hide
Is je humeur iiiiiiets beter geworden?quote:
Veel beter, zelfs.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is je humeur iiiiiiets beter geworden?![]()
Trusten babe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |