Deze zomer heeft ze enkele maanden in de VS gezeten. Stage, lessen gevolgd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
Wat is er trouwens met Els (winnares seizoen 2) gebeurd? Wat doet ze tegenwoordig?
http://www.rtl.nl/compone(...)ryourlifeEvelyne.xmlquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:37 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoe het nr heet welke Evelien solo deed?
Omg, en die ik hierboven zette?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
De duo's + gekozen nummers:
Stefano & Raquel - disco op 'Boogie Wonderland' van Earth, Wind & Fire
Floris & Hettie - Jazz op 'Rehab' van Amy Winehouse
Lorenzo en Enora - moderne dans op 'Sorry Seems To Be the Hardest Word' van Elton John
Chico & Lise - moderne dans op 'One' van Johnny Cash
Jesse & Agar - Cha cha op 'Let's Get Loud' van Jennifer Lopez
Caggie & Stéphanie - Weense wals op 'Hijo de la Luna' van Mecano
Junes & Cheroney - hip hop fast op 'The Way I Are' van Timbaland ft Keri Hilson
Eldrick en Natasha - hip hop lyrical op 'Love The Way You Lie' van Rihanna & Eminem
Groepschoreo - hip hop op 'Animale' van Don Diablo
newborn van muse maar dan andersquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ryourlifeEvelyne.xml
Deze bedoel ik dus.
Deze heb ik via facebook gevonden, er stond een link van, met ook de vraag of ze de solos wilden toevoegen. Ff kijken of t is aangepast.quote:
ja vond ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan hem toen ie in handstand van de trap kwam... te overdreven
Zijn dans was wel enorm goed en ontroerend... die Enora is echt een bloedmooie vrouw en een goeie danseres
Ja he, dat vond ik idd ook! Kwam heel onecht over soms.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:16 schreef monic27 het volgende:
Jan Kooyman vond ik wel erg hyper, leek wel of hij iets geslikt had.
Zeer overdreven reacties
hoe gaat het met jou en michael (van sytycd)quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
O ja, net net dus ff de laatste bootcamp gekeken.
Jeffrey? Neee ne neee ne neeeeeeee neeeeeehhh
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou en michael (van sytycd)?
yayquote:
EN natuurlijk is niemand minder dan Cee dat met me eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Wordt de show gesponsord door een schoenenmerk of zo? Zie vaker de voeten in beeld dan de dans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |