Ik dacht ook dat dit een shocker-eliminatie zou worden waarbij ze op het eind Chico en Lorenzo als laatste 2 overgebleven jongens naar de jury roepen en er maar 1 plaats nog over zou zijn in de top 18 en een van de twee dus door zou gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de Pas de deux vond ik hem tegenvallen, uit de maat, geen goede houding en nog een paar dingen wat ik even kwijt ben
Vind het overigens ook shocking dat Jeffreu eruit ligtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dit een shocker-eliminatie zou worden waarbij ze op het eind Chico en Lorenzo als laatste 2 overgebleven jongens naar de jury roepen en er maar 1 plaats nog over zou zijn in de top 18 en een van de twee dus door zou gaan.
Maar ja 't werd dus een anti-climaxje. Prima.
Was dit gepost toen Eldrick doorging? Dan ben ik het zwaar met je eens.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYY!!!! ik kan verder kwijlen in de live shows!![]()
![]()
ik ging een feestje gevenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat heerlijk dat we van die eigengeilerd van een Jeffrey verlost zijn
ik voor danquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf zo'n zwak houden voor Yevgenya
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Stefano de verwijfde prima ballerina
jezusquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat ze zijn ballen gingen terugplaatsen in het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |