abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87404646
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:38 schreef itchycoo het volgende:
Een keer op een feestje bij iemand thuis kwamen er ook een aantal emo's. Op een gegeven moment had ik een redelijk serieus gesprek met ze over waarom ze er nou zo uitzagen. Ik kreeg een heel verhaal over dat zij gewoon hun ding deden en zich niets van anderen aantrokken. Vervolgens zei er een tegen mij: "Jij kleedt je duidelijk niet zoals je zou willen, ik bedoel iedereen draagt dat zo'n beetje. Zou je niet gewoon helemaal je eigen ding willen doen?"
Ik droeg op dat moment een overhemd en een spijkerbroek en ik probeerde ze toen uit te leggen dat ik het gewoon relaxed vind zitten enzo, maar dat ging er niet in! Ik was beïnvloed door 'de massa' en moest gewoon mijn eigen plan trekken. :')

Het valt me ook op dat ze vaak hele slappe handjes geven. Als ik een man een hand geef, dan geef ik een redelijk ferme handdruk., maar als je hun een hand geeft dan raken ze alleen je hand aan zeg maar.
Je vertelt dit verhaal echt overdreven. Alsof er een emo-sekte was die jou probeerden te manipuleren om eén van hen te worden. Kom op. ;(

Waarschijnlijk vonden hen jou uitzien op de manier hoe jij naar hen kijkt.
Iedereen heeft z'n eigen groepen. Ook emo's.
pi_87405344
Ik haat het wanneer ze de slachtofferrol spelen en doen alsof ze zo 'anders' zijn (elitair gedrag :{). De stijl vind ik doorgaans wel mooi maar het uiterlijk en uitstraling ('ik ben zo zwak' of 'ik ben zóóó gevoelig en eigenlijk beter dan jij') van sommige emo jongens vind ik gewoon belachelijk. Laatst had je een jongen bij de bushalte met een stereotiepe emokapsel. Om de drie seconden haalde hij z'n haren uit zijn gezicht door z'n hoofd naar achteren te gooien. Fucking irritant.
pi_87411331
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Je vertelt dit verhaal echt overdreven. Alsof er een emo-sekte was die jou probeerden te manipuleren om eén van hen te worden. Kom op. ;(

Ze probeerden me duidelijk te 'verlichten' met hun ideeën. Hoe iedereen erbij loopt, moet iedereen zelf weten en dat respecteer ik ook, maar de gelegenheid was er om een serieus gesprek te voeren. Dat heb ik ook gedaan, vooral om het feit dat ze vaker roepen dat ze hun eigen ding doen maar er toch allemaal hetzelfde uitzien. Dat moeten ze ook vooral doen, maar het komt toch hypocriet over.

Ze (en dan niet zozeer alle emo's, maar de figuren waar ik op dat moment mee van doen had) beschouwen namelijk iemand die er niet uitziet zoals zij als een schaap.
pi_87414274
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Je kent de situatie niet man, je weet niet hoe indringend die mensen kunnen zijn. Echt beangstigend en intimiderend en alles.

Maar dit snapte ik al veel langer, je bent zelf een emo/gothic/wat dan ook. Ga je vleermuis voeren ofzo.
pi_87414382
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je kent de situatie niet man, je weet niet hoe indringend die mensen kunnen zijn. Echt beangstigend en intimiderend en alles. [ afbeelding ]

Maar dit snapte ik al veel langer, je bent zelf een emo/gothic/wat dan ook. Ga je vleermuis voeren ofzo. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat heeft natuurlijk ook te maken met hoe je er zelf tegenover staat. Het zijn over het algemeen aardige mensen hoor, maar met leuzen als "ga je vleermuizen voeren" hoef je ook geen aardige reactie te verwachten. ;)
pi_87422706
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je kent de situatie niet man, je weet niet hoe indringend die mensen kunnen zijn. Echt beangstigend en intimiderend en alles. [ afbeelding ]

Maar dit snapte ik al veel langer, je bent zelf een emo/gothic/wat dan ook. Ga je vleermuis voeren ofzo. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eén woord:
Zwak.

:r
pi_87422742
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:39 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Dat heeft natuurlijk ook te maken met hoe je er zelf tegenover staat. Het zijn over het algemeen aardige mensen hoor, maar met leuzen als "ga je vleermuizen voeren" hoef je ook geen aardige reactie te verwachten. ;)
Dat.
pi_87422886
Nog gekker meisje neemt mijn gekke reacties serieus.
pi_87422945
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef Panzermaus het volgende:
Nog gekker meisje neemt mijn gekke reacties serieus.
Gekke reacties zijn het zeker.
pi_87440190
Als ze zich snijden dat ze dan in de richting van de aders snijden.
ik bedoel als je iets doet doe het dan goed
pi_87440814
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:45 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Gekke reacties zijn het zeker.
Je bent lief, ik wil je neuken. Gekke reacties hier ook.
pi_87446697
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:55 schreef LethalP het volgende:
Als ze zich snijden dat ze dan in de richting van de aders snijden.
ik bedoel als je iets doet doe het dan goed
Wil je het voorbeeld geven?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:05:17 #113
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87448870
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:40 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Wil je het voorbeeld geven?
:')

Emo's die zeggen dat mensen die er niet uit zien zoals zij meelopen met de massa :') Kom we gaan ons allemaal in het zwart hullen..... oh wacht :|W
pi_87454124
Ik vind opzich de uitstraling wel leuk, maar té zwart/gothic vind ik niet mooi.
Maar ik denk niet dat alle emo's depressief zijn, zoals er over gesproken wordt.
Het is gewoon een bepaalde stijl waar je van moet houden.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:19:23 #115
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87454349
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:38 schreef itchycoo het volgende:
Een keer op een feestje bij iemand thuis kwamen er ook een aantal emo's. Op een gegeven moment had ik een redelijk serieus gesprek met ze over waarom ze er nou zo uitzagen. Ik kreeg een heel verhaal over dat zij gewoon hun ding deden en zich niets van anderen aantrokken. Vervolgens zei er een tegen mij: "Jij kleedt je duidelijk niet zoals je zou willen, ik bedoel iedereen draagt dat zo'n beetje. Zou je niet gewoon helemaal je eigen ding willen doen?"
Ik droeg op dat moment een overhemd en een spijkerbroek en ik probeerde ze toen uit te leggen dat ik het gewoon relaxed vind zitten enzo, maar dat ging er niet in! Ik was beïnvloed door 'de massa' en moest gewoon mijn eigen plan trekken. :')

Het valt me ook op dat ze vaak hele slappe handjes geven. Als ik een man een hand geef, dan geef ik een redelijk ferme handdruk., maar als je hun een hand geeft dan raken ze alleen je hand aan zeg maar.
dit soort emo's zijn nieuw voor mij :')
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87464757
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je bent lief, ik wil je neuken. Gekke reacties hier ook.
Sowieso.
pi_87464814
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:12 schreef Rockingirl het volgende:
Ik vind opzich de uitstraling wel leuk, maar té zwart/gothic vind ik niet mooi.
Maar ik denk niet dat alle emo's depressief zijn, zoals er over gesproken wordt.
Het is gewoon een bepaalde stijl waar je van moet houden.
Nee klopt, niet alle emo's zijn depressief. Ik heb een meisje in mijn klas die emo is, en die kan met de hele klas goed opschieten. En is zelf ook heel spontaan en aardig en alles, haalt goede cijfers, en snijdt zichzelf niet (want ze draagt vaak kortmouwige truitjes etc).
pi_87465031
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef DeBassist het volgende:
maar toch zijn de meeste emo's 13-17 jaar :)
True daarna komen ze vaak weer terug naar de normale wereld of worden ze skaters.
pi_87465119
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:20 schreef ReWout het volgende:

[..]

True daarna komen ze vaak weer terug naar de normale wereld of worden ze skaters.
Er word teveel naar Tokio Hotel geluisterd en naar Rocket Power gekeken.
pi_87466718
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Er word teveel naar Tokio Hotel geluisterd en naar Rocket Power gekeken.
Emo's die naar Rocket Power kijken? :')

En ik was een keer op uitwisseling naar Bratislava, en daar waren serieus alleen maar van die 14-jarige Tokio Hotel meisjes die stuk voor stuk emo waren. Ik moest de hele tijd zo kijken: :{ ;( :')
pi_87468225
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Emo's die naar Rocket Power kijken? :')

En ik was een keer op uitwisseling naar Bratislava, en daar waren serieus alleen maar van die 14-jarige Tokio Hotel meisjes die stuk voor stuk emo waren. Ik moest de hele tijd zo kijken: :{ ;( :')
Nee. Emo's die na hun 'emo-fase' in ene skaters worden.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:48:33 #122
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_87468369
Ik was af en toe een emo qua kledingstijl. Droeg wel eens een rode broek. Maar daar was ook alles mee gezegd. Sneed mezelf niet, heb gewoon lang bruin haar, geen zwart getoupeerd haar.
Draag nu gewoon skinny jeans met een hempje en een vestje.

Heb verder geen probleem met emo's. Vind de kledingstijl wel tof.
Maar emo's die zich echt als emo's gaan gedragen (snijden, depressief) e.d. en emo's die er precies uitzien zoals andere emo's (dus met zwart haar, een pony) vind ik een beetje overdreven en onzin.

Maargoed, als ze zichzelf willen snijden moeten ze dat doen. Kan me er niet druk om maken.
pi_87468509
Ja.. Er zijn verschillende soorten..

Je hebt emo's die zeggen dat ze zichzelf niet snijden maar dat wel doen.
Je hebt emo's die in een emo-fase zitten, en daarna gewoon weer normaal zijn.
Als je aan emo's denkt dat je dan gelijk denkt aan snijden.
Als je aan gothics denkt dat je dat meteen aan the Grudge denkt en duisternis.

Etc. etc. etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')