Kortere versie : sommige weten wat een emo is, anderen willen gewoon aandacht,maar meestal zit er een goeie reden achter (de echte emo's)quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
klopt![]()
zoals ik al zei, ik vind het persoonlijk verschillen tussen de emo's net als de "normale" mensen van elkaar verschillen. Sommige kunnen zich gedragen en sommige niet
QTF, mee eens met ditquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Er zijn emo's die een maand lang een emo-stijl aanhouden, en de volgende maand zich weer 'normaal' kleden.
Er zijn emo's die zeggen dat ze zichzelf niet snijden omdat emo's niet persé hoeven te snijden, maar ondertussen wel gewoon daadwerkelijk snijden.
Er zijn emo's die zichzelf emo's noemen alleen omdat ze zich zo kleden. En verder gewoon hiphop luisteren.
En zo zijn er meer..
emo's met Uggs?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:25 schreef Quibo het volgende:
emo's vind ik niet zo chill...
emo's vind ik een beetje zoals homo's, ik heb er echt niks op tegen, maar waarom moeten ze zich zo kut met sjaaltjes ugs en dat soort shit gaan kleden?
(emo's zichzelf snijden en dat zwarte haar enzo...) juist daardoor heb je wel iets tegen dat soort gasten...
je kan best aan 'end of days' denken en een beetje hangen met vrienden maar dat kan ook zonder emo uit te zien...
dat ging over de homo's xdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef Shispeed het volgende:
[..]
emo's met Uggs?dat is meer een contaminatie tussen breezer en een aandachtsemo, een breemo
Nee, maar dat komt om dat ze dan al zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:28 schreef swaffelair het volgende:
Het heeft te maken met de leeftijd.
Al eens 18+ emo's gezien?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:36 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt om dat ze dan al zelfmoord hebben gepleegd.
Hey nou, mijn lerares geschiedenis heeft anders wel een emo-stijl. En die is al 30+.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:28 schreef swaffelair het volgende:
Het heeft te maken met de leeftijd.
Al eens 18+ emo's gezien?
Ja oke, maar zoals hier boven gezegt, dat is dan een uitzondering.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Hey nou, mijn lerares geschiedenis heeft anders wel een emo-stijl. En die is al 30+.
de definitie van emo is snijdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef Gvdpu het volgende:
dat ze zich zo kleden okey,
maar dat sommige zich ook gaan snijden vind ik een beetje dom hoor
Oke oke, op dit moment word het gehyped door tienermeisjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef brushaway het volgende:
Nou, nee. Niet dom lullen. De echte oude emo muziek is echt heel goed te pruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |