quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Greys [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Qwea [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Topickiller [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga de kindertelefoon bellen, dat slaan de hele tijdquote:
Je hoort niet meer tot de doelgroep.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga de kindertelefoon bellen, dat slaan de hele tijd
Ik zou gewoon naar een blijf van mijn lijfhuis gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga de kindertelefoon bellen, dat slaan de hele tijd
Waarom stuur je me naar Overijsselquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar een blijf van mijn lijfhuis gaan.
http://www.vrouwenopvangoverijssel.nl/
Kun je ook bellen voor Drenthequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom stuur je me naar Overijssel
Kutkloon!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey Zwabber, kun je hier een uploadicon van maken? Ik ben avaloos
[ afbeelding ]
quote:
Weet ik niet meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom besloot je hara aan te maken dan?
jezus, zelfs ik wist ditquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom besloot je hara aan te maken dan?
Jezus, ik ga wel weer onder mijn steen liggen ofzoquote:
Noesquote:
dank jequote:
Naaktfoto's van jou posten!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
NoesKunnen we iets doen om je op te vrolijken?
Misschien moeten we dr dronken voerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NoesKunnen we iets doen om je op te vrolijken?
Waar is die tampon smiley als je hem nodig hebtquote:
Niet eens, zoek dan helemaal maar dekking.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef Queen_Bee het volgende:
It's that time of the month, beware! Or you're in for a scaaare.
quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
Nee joh, gewoon niet op me letten, ik had het niet moeten zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou APK, take it away...quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar is die tampon smiley als je hem nodig hebt
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht, gaan we klonen van stal halen?
We doen de kloon juist weg, doh.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht, gaan we klonen van stal halen?
ja, dat is omdat ik de helft van de frames heb weggehaald, het is gewoon een te grote animatiequote:
Ja, ik vreesde het al. Kak.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat is omdat ik de helft van de frames heb weggehaald, het is gewoon een te grote animatie
Eerst nog sinterklaasquote:
En waarom, WAAROM geen Stoffer?quote:
het valt ook niet op hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook heel even een vaderabraham ofzo gehad, maar die was ook snel herkend
Ik ken een mod die met 10 vrienden een stuk of 80 kloons hadquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
Goh zou me niets verbazen als iemand hier net als Q. een textbestandje heeft met alle kloons en wachtwoorden
Nou, dat was heel even voor een liedje hoorquote:
Nou dan ga ik welquote:
DeStoffer? Stofffer? Stoffer_?quote:
En jij digged dildo's?quote:
QyRoZ toevalligquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken een mod die met 10 vrienden een stuk of 80 kloons had
quote:
Ja, die is zooooooooooooooooooooooooooooooooo leukquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Vanavond komt The Holiday.
Zwijmelmoviechickflickhoezee![]()
Roppongiquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil nieuwe kloons, kom eens met suggesties.
Haraquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil nieuwe kloons, kom eens met suggesties.
Ik moest gewoon nadenkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens naar Schiedam dan
quote:
dan ben je echt gewoon fucking blindquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:30 schreef pimmutjuh het volgende:
Wat een ramp trouwens, die baggerlayout.
Kan de smileys en de 'preview' button niet eens vinden.
moet je ff in t menu aanvinkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:30 schreef pimmutjuh het volgende:
Wat een ramp trouwens, die baggerlayout.
Kan de smileys en de 'preview' button niet eens vinden.
Dat moet je dan ook instellen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:31 schreef DeDweil het volgende:
[..]
dan ben je echt gewoon fucking blind
Van wie ben jij de kloon?quote:
Die heb ik niet. I'm original.quote:
Ik! Altijd!quote:
die krijg je wel van het zoenen denk ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik! Altijd!
En dan wil ik een hap kapsalon
Dat laatste zou ik dan éérst doen, voor het zoenenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik! Altijd!
En dan wil ik een hap kapsalon
Dat zat ik me ook te bedenkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik dan éérst doen, voor het zoenen
Gewoon 3 zoenen op de wang hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook te bedenkenTombo, jij wil te graag..
Dat is toch gewoon nucleair afval?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Nadat ik de sla (warme sla) er af heb gegooid ja
Waarom denk je dat ze zo lang is?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zo lang is?
heb je dat nog nooit gegetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon 3 zoenen op de wang hoor![]()
En ik moet nog steeds eens kapsalon eten
Dat bedoelde Greys echniequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon 3 zoenen op de wang hoor![]()
En ik moet nog steeds eens kapsalon eten
De kapsalon bevat naar verluidt 1800 kilocalorieën, terwijl een vrouw per dag 2000 kilocalorieën nodig heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Patatjes, shoarma, kaas en saus?
Wel lekker nucleair afval dan
Echt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Hou eens op over dat 'lang'.
Qwea is langer
Shabuquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook een uurtje weg.![]()
![]()
Even bijpraten![]()
Kloon: nul
Kapsalon![]()
Greys![]()
Shabu: Tombo, je wacht maar!(of gaat 2 keer
)
Echt niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Hou eens op over dat 'lang'.
Qwea is langer
Q zei hier laatst dat ze 1.85 is.quote:
Volgens mij heb ik voor een jaar toegezegd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shabuwil wel mee Tombo
Oh hoi Catis je sig abbo tijd niet al over?
Als het proportioneel allemaal een beetje klopt heeft ze dan dus ook enorme tieten.quote:
IRL leek het toch anders.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Q zei hier laatst dat ze 1.85 is.
Dan is ze volgens mij een centimeter of 5 groter dan ik
als, dan jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Als het proportioneel allemaal een beetje klopt heeft ze dan dus ook enorme tieten.
Veel plezier op het verre eiland!quote:
Ja duh, ga jij op je Hyves (quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh godver, ik moet echt eens afleren om op de hyves van vorige liefdes te gaan gluren![]()
![]()
verliefd en gelukkig![]()
klojo
Toen we in DTH waren was Chipsie langer dan ik, Qwea, MM, JJH, Barbaaf en nog wel een paarquote:
Volgens mij slaat die 1.85 op haar grote persoonlijkheid.quote:
Jij was toch gekrompen omdat je het koud had?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
Toen we in DTH waren was Chipsie langer dan ik, Qwea, MM, JJH, Barbaaf en nog wel een paar
Muis is volgens mij ook wel iets van 1.78 ofzo. Dus die komt ook in de buurt.
Ik post niet meer op mn hyves (maar ik doe hem niet weg om iedereen in de gaten te kunnen blijven houdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh, ga jij op je Hyves () posten dat je depri bent en stinkend in een hoekje ligt te janken?
![]()
Hij wil je.![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik post niet meer op mn hyves (maar ik doe hem niet weg om iedereen in de gaten te kunnen blijven houden), maar evengoed zit dat er niet meer in
En ik hoef hem ook niet meer eigenlijk, maar ik wil heul niet dat ie gelukkig is
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Jij was toch gekrompen omdat je het koud had?
Ja sneu he eigenlijkquote:
Ik ben de kleinste van mijn familie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Cat, hoe lang ben jij eigenlijk? Jij bent ook geen ukkie?
You go flylady!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja sneu he eigenlijk
Ik ga maar weer iets opruimen
Van mijn moeder, zusjes en stiefvader ben ik het grootst... met mijn 1.70quote:
Vriendinnetje kwam net kijken en mijn sink bewonderenquote:
Hihihihi. Ik ben met die lengte dus de kleinste thuis.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van mijn moeder, zusjes en stiefvader ben ik het grootst... met mijn 1.70
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik post niet meer op mn hyves (maar ik doe hem niet weg om iedereen in de gaten te kunnen blijven houden), maar evengoed zit dat er niet meer in
En ik hoef hem ook niet meer eigenlijk, maar ik wil heul niet dat ie gelukkig is
![]()
Ja, en ik zie zelf ook wel in dat het belachelijk gedrag is van mij hoorquote:
Ach welnee, heel normaal gedragquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik zie zelf ook wel in dat het belachelijk gedrag is van mij hoorMaar toch
Kun je niet even op de Hyves van die nieuwe liefde krabbelen (quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en ik zie zelf ook wel in dat het belachelijk gedrag is van mij hoorMaar toch
Gelukkig the Holiday vanavondquote:
Jahaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet even op de Hyves van die nieuwe liefde krabbelen () dat hij dat hij 6 maanden achterloopt met de bijdrage voor het onderhoud van jullie kindjes?
Is dat met Diaz en Winslet? En Jude en Black.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa
En na de kapsalon heb ik nu muizen met roze strikjes en paarse kikkers met groen gestreepte badpakjes.
Gaat een stuk beter met het humeur zo te zien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaaaaaaa
En na de kapsalon heb ik nu muizen met roze strikjes en paarse kikkers met groen gestreepte badpakjes.
Hara, zie! Chocolade kikkers!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa
yes yes yesquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat met Diaz en Winslet? En Jude en Black.
Nee, kun je na gaan hoe klein de rest van het gezin isquote:
wtf zat er in die kapsalon?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
paarse kikkers met groen gestreepte badpakjes.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
Nee, kun je na gaan hoe klein de rest van het gezin is
Ik welquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond die film niet zo geweldig.
Dan haal ik hem wel binnenquote:
Kikkers! Met badpakjes!quote:
[shrink] Zie, je wilt hem toch echt terugquote:
Je tanden lijken blauwquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kikkers! Met badpakjes!
[ afbeelding ]
(Normaal haal ik wel eerst de papiertjes er af)
En ja Q, die foto is ook al van vorig jaar
Appeltaart, slagroom, stroopwafelijs én passievrucht?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nu heb ik ook trek
Appeltaart met slagroom en stroopwafelijs met passievrucht toe
mijn Mr zit echtquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kikkers! Met badpakjes!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kikkers! Met badpakjes!
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Appeltaart, slagroom, stroopwafelijs én passievrucht?
Dat klinkt alsof je straks misselijk gaat zijnNet als ik
![]()
Why?quote:
Whut?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
[shrink] Zie, je wilt hem toch echt terug[/shrink]
Op de een of andere rare manier is dit een ontzettend erotische fotoquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kikkers! Met badpakjes!
[ afbeelding ]
Nee, muizen FTWquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
We hadden het vorig jaar ook eens over kikkers en badpakjes.
De kikkers zijn lekkerderder dan de muizen, trouwens.
Of...
Voor de zekerheid nog eens proeven!
Hihi nee door je foto dat is het enige dat vanaf de andere kant vd bank te zien isquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
We hadden het vorig jaar ook eens over kikkers en badpakjes.
De kikkers zijn lekkerderder dan de muizen, trouwens.
Of...
Voor de zekerheid nog eens proeven!
Ook bizar om te zien dat vrouwen van boven de 50 tegenwoordig zo goed geconserveerd zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef nokwanda het volgende:
Op de een of andere rare manier is dit een ontzettend erotische foto
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de een of andere rare manier is dit een ontzettend erotische foto
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ook bizar om te zien dat vrouwen van boven de 50 tegenwoordig zo goed geconserveerd zijn.
[..]
Ook bizar om te zien dat vrouwen van boven de 50 tegenwoordig zo goed geconserveerd zijn.
En niet voor niets en net op tijd, zo te zien.quote:
Euh je kan hem toch op private zetten?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet voor niets en net op tijd, zo te zien.
Ik wíst het![]()
Bedankt, nu ga ik mijn hele bucket leeggooien
als je de directe url van het plaatje intypt helpt dat niet, en soms is die wel erg makkelijk te radenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh je kan hem toch op private zetten?
Of helpt dat niet tegen APK's soms?
Dat vond ik ook van die foto met warrig ochtendhaar. Wss een gevalletje van het zelf echt niet zien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, zo was en is hij niet bedoeld in elk geval![]()
Nou daar kwam ik dus laatst achter... (ja nu pasquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh je kan hem toch op private zetten?
Of helpt dat niet tegen APK's soms?
[..]
Ah ik heb gesplitste albums dus dan moet je goed gokken gelukkig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar kwam ik dus laatst achter... (ja nu pas)
Hij stáát ook op private. Maar als je dan handmatig het linkje aanpast en een beetje gokt enzo, dan kom je er alsnog. Da's dus bij iedereen zo, wees gewaarschuwd
ik zie nu echt voor me dat je twee onderbetaalde polen hebt opgesloten in een kooitjequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik was vergeten mn tuinmannen in hun hok te doen
![]()
![]()
ah sjipsquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoor net dat een ex-buurmeisje overleden is. Vocht al jaren tegen kanker.
Inmiddels getrouwd en 2 kinderen. Haar oudste dochter is nu 16. Precies de leeftijd die ex-buurmeisje had toen háár moeder aan kanker overleed. Kutziekte!![]()
Dus, geneet van ut leave. En chocolade kikkers en zo.![]()
ik ben echt 1.85quote:
Ik kwam pas geleden niet meer bij, ik hoorde dat onze exen gingen scheidenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Godver wat een geile fotoquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kikkers! Met badpakjes!
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
KikkerTs FTW.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Het is inderdaad een ontzettende hoerige kutziekte.
Wat een rotverhaal, brrrr.
Cat
Ik neem nog maar een kikkert
De ex van MM is met de ex van jou getrouwd?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam pas geleden niet meer bij, ik hoorde dat onze exen gingen scheiden
Ik gelijk ; Nu pas?![]()
Die hadden ze zelf van 50000km kunnen zien aankomen natuurlijk
jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De ex van MM is met de ex van jou getrouwd?
Owja, daar staat me iets van bij ja!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml was in OUDdus nu moet ik haar hier stalken
![]()
Haaaaaaaaaaaiiiiiiiii
Ml was in OUD!?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml was in OUDdus nu moet ik haar hier stalken
![]()
Haaaaaaaaaaaiiiiiiiii
Dank je, lief.quote:
Neuh al zou Twentemeisje het me aanpratenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ml was in OUD!?Moeten wij iets weten?
![]()
[..]
Dank je, lief.
ik ben er, wtf kijk je dan tvquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Zelfs Grenzeloos Verliefd is niet leuk vanavond
Wat een zanikmuts.
Heb Ned 1 opgezet, klasjes.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat een zanikmuts.
Dan ben ik blij dat ik de Tudors heb aanstaan. Verraad, seks en af en toe een onthoofding.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat een zanikmuts.
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:
Ach meisje toch. Je hebt het vandaag wel zwaar he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in
Ik dacht dat The Holiday om acht uur zou beginnen, maar die komt pas om negen uur
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
APK, puur uit nieuwsgierigheid (en als je het niet wilt vertellen snap ik het); wat ga je nu doen met je date die bezet bleek?
Ik heb het niet zwaar, ik heb gewoon een rothumeurquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Je hebt het vandaag wel zwaar he?
Vertel eens, kan ik wat doen om de pijn te verzachten?
*lullig dansje doet*quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het niet zwaar, ik heb gewoon een rothumeur![]()
Maar doe eens een lullig dansje? Misschien helpt het
Hihiquote:
quote:
Look no further!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, muizen FTW![]()
* noteert voor op verlanglijst
Japs. En dan kan ik me nog gelukkig prijzen dat het inmiddels 5 jaar geleden is dat er bij mijn vader uitzaaiingen werden geconstateerd. Hij is er nog.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Bamba het volgende:
![]()
Cat, wat een ^&^*&^ziekte is het toch ook. Hier ook in de familie weer iemand met borstkanker, nadat ze vorig jaar haar zus heeft verloren aan kanker
*kikker met badpakje gooit*quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef APK het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Hoewel God's wegen duister en zelden aangenaam zijn weet je het maar nooit.
Ik ga haar verder niet lastig vallen ofzo (zij lijkt het contact trouwens ook best leuk te vinden) en verder heb ik ook geen last van haast, dus ik zie wel waar het schip strandt.
Hihihihihi.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm kijken of ik de Mr om ijs kan sturen
Muis?! ooh my, I see dead people!quote:
Vreetkick? Ik begin toch een link te zien hoor...........quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm kijken of ik de Mr om ijs kan sturen
ikwildehetalnietzeggen....quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vreetkick? Ik begin toch een link te zien hoor...........
Hoiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Goodbye!![]()
Bamba!![]()
En sorry als ik niet op alle ziekteposts in ga, da's niet omdat het me niet interesseert![]()
Het geef me zo'n intense krachtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Qwea, wat een pareltje weer!
En zo subtiel ook, wie had dat verwacht!
En nog lichtvoetig ook!quote:
Kreeg je er een fijn gevoel van?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Qwea, wat een pareltje weer!
En zo subtiel ook, wie had dat verwacht!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. En dan kan ik me nog gelukkig prijzen dat het inmiddels 5 jaar geleden is dat er bij mijn vader uitzaaiingen werden geconstateerd. Hij is er nog.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Goodbye!![]()
Bamba!![]()
En sorry als ik niet op alle ziekteposts in ga, da's niet omdat het me niet interesseert![]()
Nou ik zelfs niet met.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan ook wel zin hebben in zoete meuk zonder zwanger te zijn hoor
Van jou altijd, wát er ook voor woordendiarree uit je mond komt rollenquote:
Een fijn gevoel van woordendiarree, dat klinkt een beetje nasty op één of andere manierquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Van jou altijd, wát er ook voor woordendiarree uit je mond komt rollen
Hoe gaat het met jou en je beeb? Ben je nog zo misselijk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik zelfs niet met.
Hartig FTW
Ik heb iets beters. Your wish enzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Van jou altijd, wát er ook voor woordendiarree uit je mond komt rollen
TUBGIRL!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een fijn gevoel van woordendiarree, dat klinkt een beetje nasty op één of andere manier
Qwea d'r woordendiarree, da's toch altijd bijzonderquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een fijn gevoel van woordendiarree, dat klinkt een beetje nasty op één of andere manier
Uhoh...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef Qwea het volgende:
GREYS? hou je inbox eens even in de gaten voor me
Maar of je je daar altijd fijn bij voelt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea d'r woordendiarree, da's toch altijd bijzonder
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar of je je daar altijd fijn bij voelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |