Die is een rasechte sokpop...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Nou dat wordt maar weer genieten van de Zeeuw..![]()
Dat de Jong vreemde auto's verkoopt..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Maar wat heeft dat voor toevoeging in dit topic ?
Joe.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat de Jong vreemde auto's verkoopt..
Omdat al die voetballers een auto bij hem hebben gekocht / cq laten ombouwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef Doublepain het volgende:
http://www.continentalcars.de/HTML/englisch/refs_eng.php
Is die Ford van Gio?
Waarom al die voetbalfoto's?
Dat ik zei dat hij die Hatem Ben Arfa er wel eentje kado zou doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Maar wat heeft dat voor toevoeging in dit topic ?
Die Oranje Koenigsegg CCR zou een mooie cadeautje zijn..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ik zei dat hij die Hatem Ben Arfa er wel eentje kado zou doen
Die witte SUV Cadillac is van vPersiequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Oranje Koenigsegg CCR zou een mooie cadeautje zijn..![]()
[ afbeelding ]
Petric is ook een baas..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die witte SUV Cadillac is van vPersie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bla, het is symboolpolitiek. De volgende serie interlands is ie er gewoon weer bij, wedden?quote:
Het is een keer genoeg, van mij hoeft hij hem helemaal nooit meer op te roepen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja bla, het is symboolpolitiek. De volgende serie interlands is ie er gewoon weer bij, wedden?
Als Van Marwijk echt zo Verschrikkelijk Veel Moeite had met zijn spel, dan had ie hem vanaf het begin genegeerd en nooit geselecteerd.
Ik vind trouwens deze overtreding ongelukkig en lomp, maar niet echt van de categorie off with his head. En ik vind De Jong een ontzettend nuttige speler als ie wel net op het randje blijft.
Mee eens. Tis een buffel op het middenveld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja bla, het is symboolpolitiek. De volgende serie interlands is ie er gewoon weer bij, wedden?
Als Van Marwijk echt zo Verschrikkelijk Veel Moeite had met zijn spel, dan had ie hem vanaf het begin genegeerd en nooit geselecteerd.
Ik vind trouwens deze overtreding ongelukkig en lomp, maar niet echt van de categorie off with his head. En ik vind De Jong een ontzettend nuttige speler als ie wel net op het randje blijft.
Onzin. Ten eerste is het maar de vraag of we met 2 verdedigende middenvelders zouden moeten spelen, want dat is in 9 van de 10 wedstrijden een beetje overbodig, en daarnaast hebben we prima alternatieven als we dat dus wel willen.. (Engelaar, Bakkal, De Zeeuw, etc) en die zijn echt niet minder dan De Jong, voetbaltechnisch gezien. Sterker nog, die vind ik stuk voor stuk beter.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens. Tis een buffel op het middenveld.
Het is toch bijzonder ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS drijft het nu wel heel erg door, Arno Vermeulen zelfs in de studio halen om dit te bespreken. Normaal doen ze dit als er een grote speler is overleden ofzo.
Op het moment dat je een tackle inzet weet je vrijwel altijd al of je op tijd bent of niet. De Jong neemt keer op keer het risico dat hij meer speler dan bal raakt, het wordt tijd dat hij daarvoor wordt bestraft.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is geen horror tackle , wel een idiote tackle waar de Jong er al heel erg veel van achter zijn naam heeft.
En ik zie hem er in zijn carričre nog wel de nodige maken.
Nou ja, het wordt nu wel heel erg overdreven vind ik. Die gast is er binnenkort gewoon weer bij, laat toch gaan.quote:
Als ie bij de selectie had gezeten dan had het gezeur t/m de wedstrijd tegen Zweden doorgegegaan, nu zal het wel overwaaien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind juist dat Van Marwijk hem extra in de wind zet door hem niet te selecteren. Nu praat iedereen erover, van NOS tot VI tot Shownieuws.
Die breken niet tot 2x toe iemands been, droeftoeterquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar wordt een verdedigende middenvelder ook voor betaald. Toure, Essien, Mikel en co zie/zag je wekelijks van die tackles maken in de PL, alleen omdat Nigel de Jong het nu doet is iedereen over de emmer. Ga dan korfbal kijken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |